Toi gif tos ylhääl.. Harry says hi!
Hei kaikki Hope tässä😎 So... se ois uus luku tai jotain. Tosta edellisestä on vähän aikaa ku yritän keksiä jatkoa tohon ekaan lukuun mut kuite täs tää nyt ois. Hope you like it! (got it? cuz my name is Hope. No? okay..)
Ps. Tässä kukaan ei oo parisuhteessa paitsi Liam on Cherylin kanssa. (tosiaan silloin ku alotin kirjottaa tätä niin Liam ja Maya ei ollu yhes)
Ja vielä muistutan että en todellakaan osaa kirjoittaa silleen miten kuuluis :D
Lue luvun loppu!
-
/Bethany/
Heräsin omenapuhelimeni ärsyttävään herätysääneen ja nousin ylös hieraisten silmiäni. Aurinko pilkotti vähäsen verhojen takaa ja käännyin katsomaan vieressäni ärsyyntyneesti mumisevaa Emilya. Hän inhosi aikaisia herätyksiä ja tämä oli oikeasti aikainen herätys, koska edes kouluun ei tarvinnut herätä tähän aikaan. Onneksi Ethan keksi edes jotain tekemistä tälle viikolle, kun koulussamme tehdään viikon ajan remonttia ja koulu jatkuisi vasta ensi viikon maanantaina. Koulua olisi muutenkin jäljellä enää neljä viikoa! Siihen asti aijoimme pitää hauskaa.
Emily nousi istumaan väsyneenä ja minä nousin ylös venytellen.
"Meen alas laittaa jotain aamupalaa. Tuu sit ku oot valmis." Ilmoitin ja vetaisin mustan adidaksen hupparin toppini päälle, lähtien sitten alakertaan. Emily vain hymähti jotain vastaukseksi.
Kävelin harmahtavan ruskeaa laminaattilattiaa kohti portaita ja menin sitten suoraan keittiöön haukotellen. Vetaisin jääkaapin auki ottaen sieltä kananmunia, voita ja mehua. Paistoin minun ja Emilyn lempi aamupalaa eli paahtoleipää, jonka päälle laitetetaan paistettua kananmunaa. Simple but yummy u know ;)
Juuri kun olin saanut leivät valmiiksi keittiön tasolle, kuulin kuinka Emily läpsytteli portaat alas paljain jaloin. Tyttö istahti suoraan viereeni baarijakkaralle ja kaatoi appelsiinimehua lasiin, jonka olin hänelle asetellut.
"Meil on puoltoista tuntia aikaa laittaa ittemme valmiiks." Sanoin ruoka suussa leipää mässyttävälle Emilylle, joka katsoi minua oudon värisillä silmillään. (en oikeesti tiiä minkä väriset Emma Robertsilla on ku en saa selvää niistä :D sanotaan että ne on vihertävän ruskeet)
"Helpostihan me sit keretään syödä." Tämä sanoi ja hörppäsi mehua.
Nyökkäsin ja söin leivän loppuun, jonka jälkeen vein astiat altaaseen. Odotin, että blondi kulinaristi pöydässä saisi leivän syötyä ja tuotua astiansa luokseni, jotta saisin tiskattua ne.
Tiskattuani menin takaisin yläkertaan Emilyn luokse ja suuntasin suoraan vaatehuoneeseeni. Olin illalla unohtanut valita asun, mutta päätin laittaa mustat tiukat ja polvista revityt farkut, oranssin crop topin sekä lempi farkkutakkini.
kuva Bethanyn huoneesta, vaatehuoneesta ja asusta:
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...