luku 45 ~Syntymäpäivä

113 7 10
                                    

Hellurei kaikki naperot siellä ;) Sori taas pienestä tauosta, mutta koulu vaan edelleenkin vie niin paljon aikaa etten kerkeä kirjottaa kaiken tekemisen keskellä xd. Heii nyt spesiaali ja pidempi luku! Toivottavasti pidätte puspus😘

limusipsidippi👀

Niallin nk:

Tänään oli tärkeä päivä, nimittäin Bethanyn syntymäpäivä! Olin koittanut suunnitella jotain ihanaa tyttöystäväni syntymäpäiväksi, ja päädyin Harryn ehdotukseen. Zayn ehdotti romanttista kynttiläillallista hienossa ravintolassa, Liam taas kynttiläillallista täällä meillä ja Louis ehdotti jotain tosi extremeä, mutta tunnen Bethin sen verran hyvin, että hän piti enemmän rauhallisista jutuista. 

Eli siis suunnitelma johon päädyin on, että sekoittelen kaikkien ehdotuksia ja järjestän Bethanylle unohtumattoman syntymäpäivätreffi-illan. Okei liian pitkä sana, mutta sillä mennään. Hänen oikeana syntymäpäivänään tahdon hemmotella häntä aluksi hienolla ravintolalla ja sitten rauhallisella koti-illalla, tietysti romanttisesti. Mutta siihen tarvitsin jonkun apua...

Kävelen paidattomana keittiöön hakemaan aamukahvia, jota toivoin olevan jo keitettynä. Kello oli 11 ja minulla olisi melkein koko päivä vielä aikaa valmistella kaikkea. 

"Huomenta unikeko." Kuulen naisen äänen takaani ja säikähdän melkein kuoliaaksi niin, että kahvia läikkyy pöydälle.

"Ei saa säikytellä!" Huudahdan Emilylle, joka vain virnuilee keittiösaarekkeeseen nojaillen. "Mitä sä muuten ees edelleen teet täällä?" 

"No juhlistan Bethin synttäreitä tietty! Vai ooks jo unohtanu?" Tämä naurahtaa ja kuivaan paperilla kahvit pois keittiötasolta.

"En ole. Järjestän sille unohtumattomat synttärit ja sä saat myös auttaa mua, tai siis meitä." 

"Meitä? Ketkä kaikki sua nyt on auttamassa?" Emily ihmettelee ja kaadan muroja kulhoon, lisäten sekaan maitoa.

"Harry, Louis, Liam ja Zayn. Sinä autat meitä pääsemään Bethanyn asuntoon sisälle." Sanon tiukasti ja blondi pudistaa päätään ihan hämmästyneen näköisenä.

"En auta teitä murtautumaan mun parhaan kaverin kämppään vaan, koska mulla on vara-avain." Hän vastaa ja pyöräyttää vihertäviä silmiään.

"Ei kun sillä välin kun mä ja Bethany ollaan ravintolassa syömässä niin te käytte valmistelemassa sen kämpän sillai romanttiseksi ja sit kun me tullaan niin teitä ei näy missään." Selitän.

"Niin ja sit Niall pääsee panee." 

"Ahaaaaaa nyt mä ymmärrän miks se oli noin tärkeetä." Emily sanoo virnistäen hänen takanaan seisovalle Louisille, jonka virne on yhtä suuri. 

Päätän olla välittämättä ja keskittyä syömään murojani, sekä kirjoittamaan Bethanylle onnitteluviestiä. Hän sanoi, ettei tarvitse soittaa, sillä hänhän on töissä enkä muutenkaan halunnut häiritä tytön työntekoa. Saisipahan onnittelunsa sitten kun näemme. 

Tänään on perjantai ja aijoimme pitää sitten toiset synttäri "juhlat" noille muillekkin joko huomenna, tai sunnuntaina. Olemme tilanneet jo kakunkin Harryn toimesta. 

"Missä Harry on? Meidän pitäis lähteä kohta kauppaan." Sanon ja kaadan kulhon pohjalle jääneet maidot suuhuni.

"Suihkussa varmaan." Louis mutisee ja selaa jotain puhelimeltaan. Itse vien kulhon sekä lusikan tiskialtaaseen odottamaan seuraavaa uhria. Nimittäin Zaynia, jonka tiskausvuoro tänään olisi. Raukka.

Menen yläkertaan laittautumaan. Etsin päälleni jotkut siedettävät vaatteet, harjaan hampaani, sekä muotoilen hiukseni tavanomaiselle tyylilleni. Päälläni oli nyt siis mustat polvista revityt farkut, musta t-paita ja siniruudullinen flanelli.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now