luku 18 ~Aamu

173 8 7
                                    

Hei kaikille!🖐 Haluun nyt todellaki kirjottaa lisää ja kiitos ihanista kommenteista💗Vittu mä vihaan menkkoja oikeesti!!! Mun vatsaan sattuu niin maan perkeleesti😖Otin särkylääkkeen niin toivottavasti hellittää.

 On toi gif kyllä hieno :) 

Joo anteeks tiiän että moni luvuista tulee alkamaan heräämisellä ja loppumaan nukahtamisella!😅

~

Niallin nk:

Onneksi tällä kertaa en nähnyt mitään normaalista pokkeavia unia, sillä se jos jokin olisi ollut todella kiusallista. Olin juuri eilen kysynyt Bethanya tyttöystäväkseni ja jos hän vain tietäisi, että millaisia unia olen nähnyt hänestä silloin, kun olimme erossa monta viikkoa, siitä ei hyvää seuraisi. Tai mistä minä tiedän. Tiesin vain, että makasin jälleen lusikassa tuon tytön kanssa.

Hengitin hänen niskaansa hiljaa ja pidin silmiäni edelleen kiinni. Tuoksutin tytön hiuksia, jotka tuoksuivat aivan taivaalliselle. Hän oli lämmin ja niin suloinen, varsinkin nukkuessaan. Oli Beth sitä kyllä muutenkin. Havahdun, kun tyttö kääntyy kasvotusten kanssani, jolloin tiukennan otettani tähän. Käteni olen heittänyt Bethin ympärille ja tuo katselee minua sinisine silmineen.

"Huomenta." Enkelini sanoo hiljaisella ja aika käheällä äänellään.

"Huomenta prinsessa. Sun ääni on jossain." Naurahdan melkein kuiskaten ja hymyillen siirrän hiuksia tuon naamalta korvan taa. 

"Näköjään tarviin kahvia tai jotain." Hän kähisee ja minua käy vähän sääliksi.

"Tai, sä voisit tarvita yhden tälläsen." Vinkkaan ja vedän Bethanyn kiinni itseeni, jonka tehtyäni painaudun jälleen suutelemaan niitä täydellisiä huulia. En kuitenkaan viitsi suudella kauaa, joten erkanen ja katselen niitä kauniita sinisiä pilkkuja.

"Se oli kyllä ihan kiva, mutta tarviin jotain joka selvittää mun kurkkua." Hän sanoo ja selvittää kurkkuaan köhimällä.

"Oisko lämmin tee mitään?" Kysyn ja silitän tytön pehmeintä poskea, jota olen koskaan koskettanut. 

"Mhm." Bethany mumisee ja painaa silmänsä uudelleen kiinni. Väsyttää varmaan.

Siispä päätän nousta ja hakea rakkaalleni kupillisen teetä. Hetkonen, kuulosti aika lailla siltä, kuin olisimme naimisissa...

Asetan peiton hyvin tasaisesti hengittelevän mytyn päälle ja häivyn huoneesta vähin äänin. Oven ulkopuolella venyttelen ja hieraisen silmiäni, lähtien sitten portaista alakertaan. Olohuoneesta kuului tuttu Zaynin hiljainen kuorsaus ja keittiössä joku juuri käytti hanaa. 

"Huomenta Harry." Huikkasin ja etsin katseellani vedenkeitintä.

"Hyvää huomenta." Kuului väsynyt vastaus, joka oli harvinaista Harrylta. 

"Missä täällä oikein on teetä?" Ähkäisin ja availin ties mitä keittiön kaappeja.

"Tossa." 

Avasin Harryn osoittaman kaapin ja toden totta löisin pari pakettia teetä. Hymähdin vähän ja valitsin jonkun sitruuna-teen, jonka uskoin olevan ihan sopiva tälläiseen aamuun. (Joo en tiiä miten ton teen kirjottaa :D) Täytin vedenkeittimen ja pistin sen päälle. 

"On tossa kahviakin. Ellet välttämättä halua muistuttaa aina vain enemmän Louisia." Guccin hupparinsa hihoja suoristava mies ilmoitti ja hörppäsi kupistaan jotain, ilmeisesti kahvia.

"Tää on Bethanylle." Sanoin ja huulilleni nousi pieni hymy.

"Ahaa." Kuului vain vastaus ja tuo luki jotain naistenlehteä, jossa mallit poseerasivat kesän uusimmissa asuissaan. Bethany oli minusta kauniimpi...

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now