luku 20 ~ Gigi ja Zayn

144 7 5
                                    

Iltaa vaan! Vesimeloni maistuu ja niin myös tää kirjottaminen😁 Oon nyt yrittäny keksiä jatkoa tälle tarinalle, mut se on ollu vähän hankalaa. Jos jollain on jotain ehotuksia nii saa kertoa ihan vapaasti :D

Niallin nk:

Shoppailu ei ollut ihan minun juttuni, mutta Bethin kanssa voisin shoppailla ikuisuuden. En minä vaatteista niin paljoa perusta, kunhan saan viettää aikaani tyttöystäväni kanssa. Päätimme kuitenkin lähteä kotiin, sillä olimme kiertäneet varmaan koko kauppakeskuksen läpi.

Automatka oli tällä kertaa vähän hiljaisempi, eikä Emily näköjään jaksanut väitellä mistään Louisin kanssa, vaan nojasi miehen olkapäähän. Minä istuin tällä kertaa Harryn ja Zaynin kanssa keskellä, sillä Harry ei jaksanut istua pelkääjän paikalla ja Beth suostui vaihtamaan paikkoja hänen kanssaan. Radiosta kuului jotain perus pop-musiikkia ja käännyimme juuri Bethin sekä Emilyn kotikadulle. Liam pysäytti Emilyn talon eteen ja päästimme tytön ulos takapenkiltä. Hänen piti käydä kotona hakemassa jotain vaatteita, sekä kertomassa vanhemmilleen, että hengailisi koko viikon Bethanyn luona. Se ei ilmeisesti ollut mitään uutta. Olin kuullut Bethanylta, että hän ja Emily olivat usein kahdestaan Bethin kotona. Hänen isänsä kun on aina töissä ja Emily ei tykkää ilmeiseti olla kotonaan vanhempien paasaamana.

"Nähään kohta." Emily hyvästelee ja sulkee oven lähtien kotiovelleen. Louis jäi yksin takapenkille murjottamaan.

"Voisin hypätä vaikka lumihankeen, kun on niin kuuma." Louis valitti takapenkillä ja nojautui minun ja Harryn päiden väliin. Zayn virnisti ja Liam lähti ajamaan kohti Bethanyn taloa, joka oli vähän matkan päässä. Ei siinä ollut väliä kuin alle kilometri.

"Itseppä päätit laittaa pitkähihaisen ja mustat farkut." Harry muistutti.

"No miten sulla ei sitten tuu kuuma? Sullahan on musta huppari." Ihmettelin ja katsoin Harryn valitsemaa Guccin hupparia.

"Tiiäthän, mulle tulee kylmä helposti." Hän sanoi, jotenkin päättäväisesti. Hymähdin vastaukseksi ja katselin vain Bethanyn melkein suoria hiuksia takaapäin. Muistin, kuinka Harrylla oli tullut herkästi kylmä siellä uidessakin.

"Hei eihän teitä haittaa, jos mun yks kaveri tulee käymään tällä viikolla?" Bethany kysäisee jännittyneen oloisena. Kyllä minulle kävi, kunhan se ei ollut joku minun kilpailijani tai maailman pahin fangirl.

"Jos se ei ole Dustin." Takapenkin kingi sanoi ja painotti Dustin nimeä. Dustin oli kyllä kauhea mulkku, enkä voisi ikinä kuvitella sellaista tyyppiä Bethanyn kanssa.

"Ei lähelläkään. Yks Gigi vaan." Beth naurahti kivasti edestäni ja hymyilin tytön äänelle. Se alusvaatemyyjä taisi olla Gigi.

"Aa, se." Louis hymähti ja meni takaisin istumaan normaalisti. Olimme pian jo Bethin talon kohdalla ja Liam parkkeerasi auton samaan paikkaan pihalle. Ostoskassit mukanamme, tallustimme sisälle Bethanyn johdolla ja menin suoraan tyttöystäväni huoneeseen ostoksieni kanssa, vaihtamaan rennommat vaatteet päälleni. Oikeastaan vaihdoin vain farkkuni tummansinisiin shortseihin, jonka tehtyäni katselin itseäni Bethin peilistä ja suin vähän hiuksiani. Kuulin jonkun tulevan yläkertaan ja huoneen ovi aukeaa. Brunette tyttö, Bethany, astuu sisälle kantaen ostoskassejaan ja menee suoraan vaatehuoneeseen. Istahdan sängylle huokaisten ja melkein heti Beth palaa vaatehuoneesta tällä kertaa sini-valko raidallisilla shortseissa, joissa oli rusetille sidottu nauha sekä jollain perus H&M:män mustalla topilla.

"Kelasin, että laitettais ruokaa." Tyttö ilmoitti ja hymyili lopussa.

"Joo hyvä idea." Naurahdin ja nousin ylös, mennen sitten Bethin perässä puisia portaita alakertaan. Muut olivat ilmeisesti keittiössä tai olohuoneessa, joten menimme keittiöön.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant