Noniin, täällä jälleen! Toivottavasti pari päivää pientä taukoa ei ollut liian tuskaisaa teille XD Joo en vaa oo jaksanu tehä muuta ku syödä, nukkua ja kattoa netflixii😅Btw keksin samalla jatkoo tähän tarinaan, että älkää syytelkö!
Tästä tuli tosi lyhyt, ku en jaksa nyt illasta kirjottaa pitkää. Mut seuraavasta tulee pidempi ja kirjotan sen vrm huomenna. Toivottavasti ei haittaa. Halusin vaan laittaa teille jotain :D
Taas sitä mennään :P
~
Niallin nk:
"Onko pakko aina alkaa panee just yöllä, kun muut yrittää nukkua?" Kyselin Louisilta ja osittain myös Emilylta, sillä hänkin oli osallisena siihen viimeöiseen huutoon. Me vain Bethanyn kanssa tirskuimme peiton alla aina jokaisen huudahduksen yhteydessä. Älä ikinä nuku Louis Tomlinsonin kanssa vierekkäisissä huoneissa. Tässä tapauksessa vastakkaisten.
"On. Sitäpaitsi mitä se sua liikuttaa milloin mä satun saamaan? Ainiin, sähän et saa!" Docasterilaismurteen omaava mies nauroi ja olin melkein jo vetämässä tuota apinaa päin näköä, ellei Bethany olisi tullut ruokapöydän luo.
"Huomenta vaan sullekin." Tyttö naurahti Louisille ja hieroi silmiään uneliaan näköisenä. Me muut olimme jo ruokapöydässä, paitsi sohvalla makaavat Zayn ja Gigi.
Gigi tuhisi suloisesti Zaynin kainalossa, joka nukkui tavallisesti suu pienesti raollaan. Pakko myöntää, että he tosiaan olisivat todella hyvä pari.
"Aww..." Beth huokaisi istahtaessaan tuolille minun viereeni, katsoen hymyillen sohvalla jo heräilevää kaksikkoa. Zayn mutisi Gigille jotain, mutta en saanut siitä mitään selvää. Beth käänsi katseensa vihdoin minuun ja hymyilin hänelle. Nojauduin pussaamaan tyttöä hellästi huulille, joka vain sai hänet hymyilemään enemmän.
"Miks et herättänyt mua kun lähit?" Hän kysyi tapittaen minua edelleen.
"En viitsinyt. Nukuit niin söpösti." Vastasin hymyillen ja syöden paistettua kananmunaa ja pekonia, jotka Harry oli ystävällisesti valmistanut.
"Oisin halunnu herätä sun vierestä." Beth hymähti ja alkoi kaatamaan mysliä kulhoon, joita Harry oli myös laittanut pöydälle, sen varalle, että joku tahtoisi muroja tai mysliä.
Vihreäsilmäinen katselikin meitä leveä hymy huulillaan toiselta puolelta pöytää, Emilyn ja Louisin virnistellessä. Siirsin Bethin hiuksia korvan taakse ja samassa Gigi ilmestyi luoksemme.
"Katsos vaan, itse Zaynin tuleva panohan se siinä." Doncasterin suurin möläyttelijä naurahti suu täynnä muroja. Gigi punastui hiukan ja istahti Harryn viereen. Näköjään hän meni tyhjän paikan viereen tahallaan, jotta Zayn istuisi viereen.
"Louis, Gigi ei ole mikään "tuleva pano", arvostaisit edes vähän parasta kaverias." Kuului Zaynin totinen ääni, jonka jälkeen näin vain puolialastoman ja tatuoidun vartalon menevän suoraan Gigin luo.
"No anteeks. Kai te silti kohta... u know, koska ollaan Emin kaa ainoot hommansa hoitaneet tässä talossa, koska eräät täällä ei uskaltaudu tekemään sitä, miksi meidät on luotu." Alkoi Louisin syvällinen keskustelu seksistä ja sen hyvistä puolista. Hän harrasti siitä puhumista näköjään aika paljonkin. Huomasin Bethin vähän punastuvan, ja niin teki Gigikin. En näköjään ollut tällä hetkellä ainut, joka tahtoi lyödä Louisia. Zayn olisi tappanut jo hänet, jos katseella voisi tappaa.
"Anna ihmisten elää. Niiden petipuuhat ei edelleenkään kuulu sulle." Harry puolusteli, kun näki meidän kaikkien ilmeet. Hazza pelasti minut ja Bethanyn aina.
BINABASA MO ANG
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...