Niallin nk: Näen, kuinka se brunette ja liiankin kaunis tyttö kavelee niin hiton seksikkäästi sieltä tanssilattialta ja istahtaa sen kaksikon viereen.
Okei... ensinnäkin alan kuulostaa liikaa Louis Tomlinsonilta ja toiseksi hypin melkein riemusta, sillä luulin jo tuon kiharapään olevan tytön poikaystävä.
Jään vain tuijottamaan sitä kauneuden esikuvaa ja juon olueni loppuun. Hän on niin kaunis. Ihanat ruskeat hiukset, ihanat siniset ja kirkkaat silmät sekä tuo vartalo... Pelkkää täydellisyyttä. Harrykin katsahtaa ensin brunetteen ja sitten minuun. Suu auki tuijotan enkeliä vähän matkan päässä kuolavana valuen jo varmaan lattiassa asti.
"Mee puhuu sille." Yht'äkkiä vieressäni istuva kiharapää tokaisee ja virnistää.
"Miten mä voin mennä muka puhuu tollaselle pommille." Ihmettelen ja tuijotan näkyä edelleen silmät naulittuina tuohon.
"Tarkotat kai seksipommille." Louis möläyttää virnistellen ja katsoo sitten minua.
"Louis, voisitko koskaan olla hiljaa?" Harry kysyy turhautuneena tuolta. Zayn vain naurahtaa.
"Toisaalta... toi kyllä on aika seksipommi." Mustatukkainen sanoo möreällä äänellä ja puree huultaan.
"Hei toi on varattu Niallille!" Harry huudahtaa Zaynille, mutta tuo jatkaa kuitenkin tytön katselua päästä varpaisiin. Kyllä, perus jätkien ilta.
"Ei naisia voi varata." Zayn tokaisee ja pyöräyttää silmiään.
"No voihan."
"Ja toi on varattu mulle." Louis ilmoittaa huultaan purren ja katsoen tanssilattialta kävelevää blondia. Kieltämättä ihan kuuma tapaus, mutta itse pidän enemmän siitä brunesta.
"Okei, okei. Koitas pysyä housuissas." Harry naurahtaa Loulle ja hörppää itsekkin pohjat tuopistaan.
Hetken aikaa vain naureskelemme ja puhumme jostain syystä Liamin loppuillasta... Voitte vain kuvitella mitä Zayn ja Louis arvelevat kun Harry vain häpeää kaksikkoa. Huomaan kuinka se blondi tyttö lähtee ilmeisesti vessaan. Sen huomaa myös Louis, joka nousee heti seisomaan.
"Tota mäpäs taidan tästä lähteä saalistamaan..." Tuo virnuilee ja lähtee kävelemään vessoja kohti iskien samalla silmää tuolle enkelille tiskillä.
"Mees nyt nopeesti Niall tai toi kaunokainen viedään sulta kohta." Harry hoputtaa ja hätäisenä nousen kömpelösti seisomaan tuoli rymisten. Onneksi se tyttö ei kuullut... Huokaisen syvään ja suuntaan kohti viereistä paikkaa. Istahdan vihdoin sen kaunokaisen viereen ja samalla tuo kääntää katseensa minuun. Nyt kaivan sen naisten hurmaaja Niallin jostain esiin...
"Moi." Töksäytän ja kadun sitä heti. Kuka menee sanomaan vain moi? Olisiko pitänyt sanoa jotain muuta? Tyttö selvästi hämmästyy.
"No moi." Tuo sanoo todella kiltillä äänellään. Se ääni... niin ihana. Myös tytön huulet ovat täydelliset.
"Vo- voisinko tarjota sulle juoman?" Änkytän esittäen herrasmiestä (jota mielestäni kyllä olen) ja suon huulilleni lempeän hymyn.
"No joo tää näyttääkin olevan vähän lopussa." Tyttö naurahtaa ja katsoo tyhjää lasiaan. Minäkin naurahdan.
"Otatko samanlaisen vai jotain muuta?" Kysyn edelleen hymyillen. Hän katsoo minua hetken hymyillen, ilmeisesti miettien ja meinaan sulaa jo siihen paikkaan, kunnes tuo taas avaa täydellisen suunsa.
"Mä annan sun valita." Brunette naurahtaa ja käytän huulillani virneen. Päätän tarjota jonkun eksoottisen näköisen vaaleanpunaisen juoman, joka ilmeisesti maistuu hedelmiltä. Samalla huikkaan tilauksen Chrisille, joka valmistaa sen tuota pikaa.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...