Heijj kaikki! Kyllä, uusi luku taas. Onko parempaa, kuin iso lasillinen kylmää kaakaota ja mun lembbari soittari (joka on täynnä vaan ja ainoastaan 1d:n biisei <3) Oon alkanu lähiaikoina kuuntelee enemmän ihan niitä vanhoja biisejä Up all night-albumilta. Tämän hetkiset suosikit: More than this ja Stole my heart!!!!
Sori et on Niallin näkökulmasta taas, mut haluun kirjottaa nyt tän luvun ainakin vielä sillai. Seuraava on sit Bethin :)
Niallin nk:
klo: 10:11
Heräsin jotenkin aivan itsestään, kuin napautuksesta. Kuulin alakerrasta vähän kolistelua sun muuta ja veikkasin, että ainakin Harry oli hereillä, niin kuin yleensä. En tiedä miksi minua ei väsyttänyt niin paljoa kuin jokainen aamu. Jotain oli muuttunut sisälläni... Olinko vain niin täpinöissäni lomasta, vaiko sitten yhdestä tytöstä, jonka tapasin eilen? Veikkaan jälkimmäistä, sillä luulin sen vain olevan unta. Ei ollut, sen voin kertoa.
Yleensä jäisin makoilemaan ainakin puoleksi tunniksi sänkyyni, mutta päätin, että nyt lähden aamupalalle. Otin vain jonkun valkoisen t-paidan ja harmaat college housut. Avasin huoneeni oven varovasti, sillä en tiennyt keitä oli kotona ja jos Zayn olisi, tämä tahtoisi varmasti rauhaa nukkumiseen. Kävelin paljain jaloin portaita alas ja hieroin silmiäni. Kuten arvasinkin, näin Harryn hääräämässä keittiössä. Tämä oli ollut varmasti hereillä jo ainakin tunnin, sillä kiharapää näytti niin pirteältä.
"Huomenta." Vihreäsilmäinen sanoi ja istahti keittiösaarekkeen ääreen juomaan kahviaan tuosta vaaleanpunaisesta kupistaan. Söpöä.
"Sähän näytät pirteältä." Hymähdin ja menin suoraan leipäpussin luo, ottaen sieltä kaksi paahtoleipää.
"No mä joinki vaan sen yhden oluen." Harry kertoi ja selasi puhelintaan. Ai niin tosiaan... Harryhan oli kadonnut sieltä baarista silloin, kun tanssin Bethanyn kanssa...
"Niinpä sähän muuten lähit sieltä baarista silloin." Tokaisin muisteltuani ja asetin leivät paahtimeen, jonka jälkeen otin jääkaapista valmiiksi voita ja juustoa. Istahdin Harrya vastapäätä, jolloin kuulin kuinka joku tepasteli portaista alakertaan.
"Huomenta pojat." Louis huokaisi pelkät bokserit jalassa ja meni suoraan laittamaan vettä vedenkeittimeen. Perus Lou, heti teetä.
"Huomenta vaan iskunaattori." Vaaleanpunaisesta kupistaan hörppivä Harry tuhahti pörröpäälle takanaan. Louis kääntyi nojaamaan keittiötasoon saatuaan veden kiehumaan.
"No mä sentään isken, toisinku sä." Puolialaston Louis naurahti ja Harry vain hymähti vastaukseksi.
"Iskemisestä puheen ollen... Mites meni sen kimman kaa Niall?" Virnistelevä Tommo kysyi muka niin viattomasti. Ei tuo poika osaa olla viaton. Siinä vaiheessa Harrykin nosti katseensa minuun sulkien puhelimensa. Mitä minun pitäisi sanoa?
"Bethany, sen nimi on Bethany." Sain sanottua ja leipäni pongahtivat paahtimesta juuri sopivasti.
"Niin niin Bethany. Pääsitkö pöksyihin?" Louis kysyi kuin se olisi joku ihan normaali kysymys, samalla kun tuo kaatoi kuppiin vettä ja laittoi sinne tee-pussin.
"Louis, ei kaikki liity aina seksiin." Harry tuhahti ja pesi kuppinsa, jotta välttyisimme tiskeiltä.
"Ai niin Niallhan etsii sitä "tosirakkautta" ihan tosissaan" Lässytti Louis ja hörppäsi teetään pikkurilli pystyssä. Ihan totta Lewis... En edes viitsinyt vastata tuohon mitään, vaan tein leipäni siivoten tarvikkeet pois ja istahdin takaisin saarekkeen ääreen.
"Louis keskity omiin nais asioihis." Kiharapää puolusti ja lähti ilmeisesti yläkertaan takaisin huoneeseensa, jonka tämä jakoi Liamin kanssa.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...