luku 40

126 5 8
                                    

Anteeks kaikki xd lupasin luvun eilen mut mulle tuli tärkee meno ja palasin vasta illalla myöhään kotiin enkä jaksanu yksinkertasesti tehdä enää mitään. Mut toivottavasti ymmärrätte ja hope you enjoy!😋

En keksinyt tälle otsikkoa. Keksikää te.

Okay boiss we are bäk in da bisness😎

-

Niallin nk:

"Tää lista on sit toooosi pitkä." Brunette sinisilmäinen tyttö, jonka kädestä pidän kiinni ilmoittaa. Tuijotan Bethanyn puhelimen näyttöä, jossa tosiaan näkyi muistioon kirjoitettu lista kaikesta siitä, mitä meidän pitäisi vielä ostaa. Naurahdan pienesti ääneen, sillä ei se minusta nyt niin pitkä ollut.

"Kuinka pitkä se sit on?" Emily tuskailee ja koittaa kurkkia minun ja Bethin välistä. Lyhyt tyttö. Ei mulla muuta.

"Ei voi ainakaan olla yhtä pitkä kuin mun-"

"Mä niin arvasin että  sanot jotain tollasta." Harry huokaisee Louisille ja tiedän hänen pyöräyttävän vihreitä silmiään, vaikken niitä aurinkolasien takaa näekkään. Ai että mitkä valeasut meillä tänään olikaan. Tai eivät nämä mitkään valeasut olleet, mutta koitamme peittää kaiken mahdollisen, mistä meidät voitaisiin tunnistaa. Itse en yleensä käytä enää niin paljoa lippiksiä, mutta man gotta do, what man gotta do.

"Alotetaanko pienimmistä?" Beth kysyy ja nostaa vihdoin katseensa pois omenastaan.

"Eli Niallin vehkeestä vai?" Louis hörähtää ja samalla myös Zayn, sekä Louisin verkkatakki päällään tallusteleva Emily tirskahtavat.

"Hahahahaha." Liam tekonauraa ja imen alahuultani kävellen eteenpäin. Tomlinsonin jutut olivat aina tuota luokkaa, mutta voisihan hän nyt vähän jotain rajaa pitää. Eihän mulla nyt niin pie- No antaa olla. Jos joku siitä tietää parhaiten niin tyttöystäväni Bethany.

"Zayn voisitko hakea kärryn tuolta?" Minua lyhyempi tyttö kysyy nätisti silmiään räpytellen. Tuo kikka tehoaa joka mieheen. Varsinkin jos se kikkailija on Beth. En kyllä halua, että hän kikkailee muiden miesten kanssa... Mistä ihmeen kikkailusta mä taas höpisen? Niall keskity!

"Neiti Faraday on hyvä ja laskee käsilaukkunsa tänne." Bradfordilainen keimailee ja kaahaa kärrynsä kanssa suoraan eteemme. Hyvä että jarrut pelasivat tuossa ferrarissa. Muuten olisi tullut rumaa jälkeä. Minusta kuitenkin tuntuu, että Zayn voisi olla enemmänkin Tesla miehiä...

Tyttö hihittää ja asettaa laukkunsa kärryyn, jonka jälkeen Harry pyytää päästä ohjaamaan kärryä. Zayn ojentaa "avaimensa" ja päästää Stylesin rattiin, jonka jälkeen pääsemme vihdoin kiertämään sitä aivan suunnattoman valtavaa sisustusliikettä. Melkein yhtä suuri kuin Ikea. No okei, ei ehkä ihan niin iso. 

"Suunnataas kohti lamppuja aluksi, koska tarviin lampun keittiöön." Bethany sanoo ja kävelemme yhdessä kasassa kohti hyllykköjä, jossa näemme valaisimia. 

"Hei eiks tää ois aika kiva." Emily naurahtaa ja rämpyttää valokatkaisinta kaktus-pöytälampussa. 

"Em me etitään nyt keittiön kattolamppua." Harry muistuttaa äidillesti ja parkkeeraa kärryn käytävän reunaan, pois muiden tieltä.

"Onko valkonen hyvä?" Liam kysyy ja katselee jotain lamppua, joka on laitettu esille  roikkumaan hyllyn ylle.

"Joo jotain hillittyä esim valkosta." Tyttöystäväni vastaa ja alan katselemaan erilaisia kattolamppuja yhdessä hänen kanssaan.

"Täähän on hieno." Louis sanoo ja osoittaa yhtä kattolamppua, joka tulee siihen kattoon ikäänkuin kiinni eikä roiku siitä. En ole asiantuntija, joten älkää edes kysykö.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now