Pahoittelen suuresti! Kerkesin tässä välissä napata jonkun flunssan itelleni ja nyt kidun kotona puoli kuolleena. No en ehkä ihan, mutta nyt saatte uuden luvun, joten hope u enoy! Sori tää on normaalia lyhyempi koska oon niin kipee etten jaksa kauheesti kirjottaa joten sryyy!
Btw mangokivennäisvesi maistuu :p
Okei ketään ei kiinnosta! Nyt siihen lukuun!😋
Niallin nk:
"Heippa! Nähään huomenna!" Bethany hyvästelee muut, jonka jälkeen sulkee oven ja huokaisee syvään. Emily lähti meille ja Ethan sanoi menevänsä tapaamaan Carolinea. Minä jäin Bethanylle yöksi.
"Ootko noin puhki?" Kysyn ja kävelen tämän tien tosi uupuneen näköisen tyttöystäväni luo. Asetin käteni hellästi hänen olkapäilleen ja katsoin suoraan niihin väsyneisiin sinisiin silmiin.
"Väsyttää." Hän vastaa yksinkertaisesti.
"Mee olohuoneeseen odottamaan." Käsken topakasti. Beth ei kai jaksa alkaa mitään kyselemään, vaan mukisematta lähtee eteisestä olohuoneeseen.
Itse menen makuuhuoneeseen yhden kaapin luo, johon huomasin Bethanyn laittavan kaikki petivaatteet. Otan kaiken tarvittavan ja alan laittamaan puhtaat valkoiset lakanat tytön sänkyyn. En halunnut uuvuttaa häntä yhtään enempää. Bethillä oli varmasti ollut rankka muuttopäivä, joten tahdoin hemmotella häntä.
Sain sängyn valmiiksi ja menin olohuoneeseen hakemaan brunettea sohvalta.
"Tuu, laitoin sulle sängyn valmiiksi." Ilmoitan ja tyttö nousee laiskasti sohvalta, lähtien sitten perässäni makuuhuoneeseen.
"Ota paita pois ja mee istumaan sängylle." Sanoin ja Bethany katsoi minua epäuskoisena. En minä mitään sellaista ajatellut...
"Niall en mä-"
"Ota nyt vaan." Sanon rauhallisesti ja menen istumaan hänen taakseen sängylle. Beth tuhahtaa ja nostaa pois harmaan college-paitansa. Siirrän pitkät ruskeat hiukset pois tieltä ja asetan käteni hellästi hänen hartioilleen. Alan hieroa Bethanya ja tyttö selvästi helpottuu.
"On ollut aika rankka muuttopäivä, sillä sulla on aika lailla hartiat jumissa." Naurahdan melkein kuiskaten.
"Arvaa vaan." Bethany vastaa ja jatkan hieromista.
"Tää on vaan niin uskomatonta..." Huokasen.
"Ai mikä?"
"No se, että muutit Lontooseen. Nyt voidaan nähdä melkein joka päivä!"
"Mieti sit kun saan työpaikan. Jos siis saan."
"Tietysti saat. Kuka nyt susta ei pitäis?" Kysyn ja siirrän käteni hellästi tytön lantiolle.
"Kiitti kun tulitte auttamaan tavaroiden purkamisessa." Bethany kiittää ja kääntyy oikein päin, kohdaten kasvoni.
"Autan sua ihan milloin vaan haluat. Toivottavasti saan siis tulla tänne mahdollisimman usein. En jaksa enää olla erossa susta." Sanon hymyillen ja paidan hennon suudelman Bethin vaaleanpunaisille huulille.
"Sä oot aina tervetullut." Hän vastaa ja silittää kämmenellään rauhoittavasti poskeani.
"Käydäänkö pesemässä hampaat ja sit voitais mennä sänkyyn?" Kysyn enkä edes tajua miten tyhmältä se kuulosti. Mennä sänkyyn? Niall, pelästytät kohta oman tyttöystäväsi niin ettei hän enää ikinä halua tehdä mitään... no sellaista kanssasi. Vastahan me-... Okei lopeta jo Niall.
"En siis tarkottanut että me-"
"Kyllä mä tajusin höpsö." Bethany naurahtaa ja nousee sängyltä mennen vaatekaappinsa luo. "Kummallista, kun ei oo enää vaatehuonetta."
Tosiaan, Bethanyn uudessa makuuhuoneessa ei ollut vaatehuonetta. Vain se seinään upotettu valkoinen vaatekaappi, jonka suojana oli peiliovi. (En tiiä onks toi ees sana :D)
"Onhan toikin ihan siisti." Sanon ja menen reppuni luo, hakemaan hammasharjani.
"Argh Niall voisitko etsiä mun hammasharjan sieltä vessatarvikelaatikosta?" Tyttö kysyy ja kääntyy minuun päin puoli alastomana.
Käyn hänen mudokkaan vartalonsa läpi suu ammollaan. "Ööhh joo..." Mumisen ja lähden vain sinne vessaan pesemään hampaitani.
Vessa oli ihan kivan kokoinen. Ei liian pieni, muttei liian suurikaan. Perällä oli kylpyamme, jota koristi valkoinen suihkuverho. Melkein kaikki oli valkoista. Kaivan laatikkoa, jonka joku oli aijemmin kantanut vessaan. Siellä oli kaikki, mitä tarvitsi vessassa. Hammasharjoista käsisaippuaan. Löydän Bethanyn hammasharjan ja tahnan, jonka jälkeen puristan tahnaa omaan hammasharjaani.
Bethany änkeää ohitseni oikealle puolelleni ja alkaa harjaamaan hampaitaan. Katson häntä peilin kautta silmiin ja naurahdan vähän sille söpölle Mikki Hiiri paidalle.
"Voidaan ostaa huomenna sulle tänne oma hammasharja ja partahöylä, niin sun ei aina tarvii itse tuoda." Tyttö sössöttää suu täynnä sinisen ja valkoisen väristä vaahtoa. Nyökkään vain vastaukseksi, sillä en halua että hammastahnaa roiskuu jokapuolelle.
Saan hampaani harjattua ja kasvoni pestyä. Beth jää pesemään meikkejään pois jollain ihmeen aineilla, kun minä kävelen takaisin makuuhuoneeseen. Riisun paitani, farkkuni ja sukkani, jonka tehtyäni asetan puhelimeni lataukseen. Menen "omalle puolelleni" sängyssä, tai siis omalle ja omalle. Minä nukuin aina sillä puolella.
"Mua väsyttää ihan sairaasti." Ovesta sisään tullut Bethany huokaisee hieroen silmiään.
"Tuu mun viereen." Kehotan ja siirrän peittoa, jotta brunette pääsisi kömpimään sen alle. Hänelle tämä muutto varmasti oli tosi vaikeaa ja uuvuttavaa. Kelle nyt ei olisi? (Joo oon muuttanu neljä kertaa nii tiiän tarkalleen mistä puhun ;))
Bethany kömpii peiton alle ja siirryn lähemmäs hänen lämmintä vartaloaan.
"Voidaanko nukkua pitkään?" Mumisen vasten hänen niskaansa. Tuoksutan kookokselta tuoksuvia lainehtivia ruskeita hiuksia ja heitän käteni Bethanyn ylitse.
"Meidän pitää olla valmiita yhdeltätoista. Muut tulee hakemaan meitä ostoksille." Beth mumisee takaisin tosi uneliaasti. Hitsi, olisin vain halunnut nukkua puoleen päivään asti.
"Nukutaan pitkään ylihuomenna, jos tuut tänne." Hän sanoo vihjailevalla äänellä.
"Ai no jos sä välttämättä haluat mut tänne." Pelleilen ja siirryn vieläkin lähemmäs. Makaamme nyt lusikassa.
"Jos osaat käyttäytyä."
"Ai minä? Käyttäytyä? Pyhh..."
"Herra voi saada palkinnon, jos osaa olla nätisti."
"Ai oikeesti?"
"Oikeesti."
~
Anteeks kauheesti jos on paljon kirjotusvirheitä! On ilta enkä jaksa tarkastaa ainakaan vielä.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...