luku 31 ~Takaisin kotiin

135 9 11
                                    

Back in da game! Harmittaa ku koulu alkaa ens viikolla :( Musta tuntuu, että lukuja tulee todellakin silloin harvemmin ja toivottavasti ymmärrätte. En halua kuitenkaan ollenkaan lopettaa, koska tää tuntuu niinku harrastukselta josta tykkään. En siis harrasta ollenkaan mitään muuta, joten panostan tähän! 

joo sori ku aina laitan nää kovimmat selitykset tähän alkuun, mut se on siks, että joku oikeesti lukis näitä😅

Noniin, enjoy😉


~

Niallin nk:


Istuimme jälleen Bethanyn isän autossa. Minä ja Beth takapenkillä. Keskustelu oli luistanut nyt paljon paremmin kuin aijemmin. Se kai johtui siitä, että tunsimme Josephin kanssa toisemme jo jotenkin. 

"Pysähdyn tankkaamaan tohon huoltoasemalle. Voitte käydä sisällä vessassa tai ostamassa jotain jos haluutte." Joseph ilmoitti ja hahmotinkin huoltoaseman edessäpäin. 

"Käydään hakemassa ainakin juotavaa. Kauhee kuuma." Bethany valitti ja heilutteli kättään kuin viuhkaa. 

"Joo, käydään vaan." Sanoin. 

Bethin isä kääntyi huoltoasemalle ja parkkeerasi suoraan tankkaamaan. Nousimme pois autosta ja käsi kädessä tallustimme itsestään auvautuvista ovista sisään, saaden viileähkön tuulettimesta tulevan tuulahduksen kasvoille. Se tosiaan teki terää. 

Kaupassa oli paljon viileämpi, joka oli tietysti hyvä. Pidin Raybanini suosiolla päässäni ja suuntasimme heti juomahyllyille, jossa oli myös aika kylmä. Minä otin jääteen ja Bethany otti vadelma kivennäisveden. 

"Ostettiin aina Emilyn kanssa tätä, kun oltiin yläasteella." Tyttö muisteli ja katsahti kuplivaa pulloa. 

"Mä maksan." Sanoin yksinkertaisesti, kun asetimme pullot kassalle. Mies kassalla hymyili meille ystävällisesti ja moikkasin häntä, maksaen sitten nopeasti juomamme, sillä en jaksanut kuunnella kuinka Beth valittaisi aina minun maksamisestani. Oikei en halunnut olla töykeä, mutta eikös tyttöjen pitänytkin olla välillä ärsyttäviä?

Näin kuinka tyttöystäväni oli avaamassa suutaan sanoekseen jotain, kun astuimme takaisin kuumaan auringontäyteiseen ulkoilmaan ja menimme takaisin autolle.

"Ei, mä halusin maksaa." Sanoin.

"Mut-" Bethany yritti, mutta keskeytin hänet pusulla.

"Mulla on rahaa ku roskaa. Haluun käyttää mahdollisimman paljon suhun."

"Niall, anna mä maksan seuraavalla kerralla. Pliis." Hän aneli ja avasin hänelle herrasmiehenä oven. Hymähdin myöntyvästi, laittaen oven kiinni ja kiertäen sitten toiselle puolelle Bethanyn isän mustaa maasturia. Kallis bemari, sen voin sanoa. 

"Jatketaanko matkaa?" Joseph kysyi ja laittoi puhelimensa pois. Loksautin turvavyön kiinni ja niin teki myös Beth.

"Kyllä." Hän vastasi. Otin aurinkolasini pois ja asetin ne paitani kaulukseen roikkumaan. Samalla auto lähtee liikkeelle.

"Isi voitko laittaa radion päälle?" Bethany kysyy ja kaivaa iphonensa esiin. Joseph ei vastaa mitään, vaan painaa radion päälle. 

"Seuraavaksi yleisön toivoma kappale. One directionin Best song ever!"

Havahdun ja Bethany naurahtaa katsoen minua. Pyöräytän silmiäni. 

"Eikös tämä ole teidän biisi Niall?" Kuulen Josephin kysyvän kuskin paikalta ja biisimme alkusoitto soi parhaillaan.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz