luku 42

124 7 0
                                    

Moi taas! Uutta lukua pukkaa ja sillä lailla XD eli joo taas vähän rennompi luku, koska tykkään kirjottaa tälläsii chillejä joo älkää kysykö. Kohta btw myös 2K lukijaa niinku mitä vittua!!!! Näin nopeessa ajassa?! 

Kiitosta lukijoille ja toivottavasti nautitte tästä luvusta. Rennon asennon jos ottaisit ja sit jotain purtavaa siihen kylkeen ;)

-


Niallin nk:


Instagramini kirjaimellisesti räjähti heti sen kuvan julkaisun jälkeen. Ne kaikki kommentit "Kuka toi tyttö on?", "Onko Niallilla tyttöystävä?" ja "Voi miten söpöjä." olivat varmaan ylivoimaisesti yleisimmät kommentoinnit.

 Alle kahdessa tunnissa meistä oltiin tehty uutisia: "One Directionin laulaja Niall Horan julkaisi kuvan mysteeritytön kanssa.", "Kuka on Niall Horanin uusi mysteerityttöystävä?" sekä "Niall Horan julkaisi suloisen kuvan itsestään ja uudesta mysteerityttöystävästään Instagramiin."

Tästä on noussut kauhea kohu ja fanit jo innokkaina etsivät tietoa tyttöystävästäni. Yksi oli kommentoinut kuvaan että haluaa tietää kaiken tuosta mysteerityttöystävästäni ja että he kaikki saavat kyllä tietää kuka hän on. Rauhottuisivat nyt vähän. Kyllä me Bethanyn kanssa vielä paljastamme ajan myötä kaiken...

"Jotenkin ihanan rauhallista." Emily huokaisee, kun lajittelee vasta pestyjä aterimia laatikkoon. Itse istuin juuri saapuneen ruokapöydän ääressä ja siemailin lämpimän ja kuuman välillä olevaa kahvia. 

"Ja toiko tarkottaa sit sitä, että mun pitäis koko ajan olla äänessävai?" Louis kysyy ehkä jopa vähän loukkaantuneena siitä, mitä Emily oli juuri sanonut. Miksi heti piti aloittaa taas joku riitely-sessio?

"Ei. Mä vaan iloitsin että miten hiljaista on kun sun iso suus ei ole koko ajan äänessä." Tyttö vastaa määrätietoisesti ja tekee sen saman ilmeen kuin aina ollessaan oikeassa. Bethany ja Ethan kutsuivat sitä pätemis-ilmeeksi. Unohdinko mainita, että Ethan tuli takaisin sieltä jostain ja istuu myös pöydässä minua vastapäätä? Hän lähtee tänään iltajunalla takaisin Doncasteriin.

"Tietäisitpä vaan mikä muu on iso..."

Ethan naurahtaa vähän ja juo kuppinsa tyhjäksi, jonka jälkeen ahtaa loput sämpylästään suuhunsa.

"Tai no, sen sä jo varmaan tiedätkin..." Louis sanoo hiljaa ja lähtee johonkin pöydästä, jättäen kuppinsa vain siihen. 

"Louis milloin sä opit siivoamaan jälkesi?" Emily paasaa ja hakee kupin pöydästä turhautuneena ja vie sen tiskialtaaseen. 

"Ei ikinä." Totean, sillä sillä doncasterilaisella on kyllä ongelmia siivota kotonakin. Ties mistä löydät Louisin jälkeen jättämät pyykit tai jalkapallon keskeltä aulaa niin, että raukka Harry kompastuu siihen keskellä yötä. 

"Joko kaduttaa teidän suhteen julkistaminen?" Ethan kysäisee ja vie omat astiansa tiskialtaaseen, jääden sitten nojaamaan keittiötasoon. Hän tuijottaa minua ruskeilla nappisilmillään silmiä kertaakaan räpäyttämättä. En tiedä oliko se normaalia, mutta minusta se oli aika creepyä. Muuten poika näytti aina tosi iloiselta ja lempeältä. 

"Ei oikeestaan. Sitten varmaan kaduttaa kun paljastetaan kokonaan kuka Bethany on." Naurahdan ja juon kahvini loppuun Emilyn avatessa tiskikoneen kannen. Ethankin naurahtaa ja tajuaa sitten alkaa Emilyn vihjauksesta pesemään omat astiansa ja laittamalla ne koneeseen. Kun brune on päässyt pois tiskialtaan luota, vien omankin kahvikuppini koneeseen, sillä en halunnut että Bethanyn uusi oma koti olisi heti ihan kaatopaikka.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now