luku 4 ~Illan vietto

208 10 2
                                    

Moro kaikki :D Joo mulla ei oikeesti oo tähän alkuun mitään sanottavaa. Mennään suoraan lukuun ;)

Btw ylhäällä Beth ja Niall <3


Niallin nk:

klo: 19:12

Olimme makoilleet jo jonkin tunnin, kunnes päätimme oikeasti lähteä jonnekkin. Siis minä Harry, Louis sekä juuri päikkäreiltään herännyt Zayn. Tummatukkaisen yöunet siis jäivät vähäisiksi kuvausten takia... Louis ehdotti, että vetäisimme kunnon lärvit, mutta minä ja Harry emme olleen juurikaan sillä tuulella. Tahdoin kuitenkin vain lähteä johonkin viettämään iltaa. Siispä Zayn ehdotti, että menisimme baariin, mutta joisimme vain yhdet oluet. Tyydyimme tuohon ja aloimmekin jo vaihtamaan vähän siistimpää vaatetta päälle. Harry asetteli kihariaan sata vuotta, kun taas minä yritin etsiä aurinkolaseja, jotta pääsisimme kävellen edes johonkin ennen faneja. 


Saavuimme baariin, joka oikeasti oli hämmentävän tyhjänä. Oli siellä joku pienehkö kaveriporukka tanssilattialla, sekä omaan keskipöytään linnoittunut juhlaporukka. Otin aurinkolasit pois silmintäni tunkien ne taskuun ja lähdimme yhteistuumin poikien kanssa tilaamaan juomat. Istuimme baaritiskille saatuamme tutulta Chris-baarimikolta oluemme. Louis joi heti jo aika ison kulauksen, minun vain hörpätessä siitä. Kaivoin farkkujen taskusta puhelimeni ja selasin jotain perus someja. Harry ja Zaynkin vetivät puhelimensa esiin alkaen näpyttelemään niitä. 

"Hei iha tosi tyypit! Me tultiin pitää hauskaa tänne ja te vaa räpläätte noita vitun kapuloita. Voisitte räplätä välillä vähän jotain muutakin." Tuo sanoo ja kääntää arvostelevan katseensa kahteen hieman alipukeutuneeseen mimmii, joilla oli meikkiä joku kilo naamassaan. Zayn heti nosti katseensa ja hymyili virnistellen noille mimmeille. Tytöt vaan kikattivat ja kävelivät ulos baarista vähän juopuneen näköisenä. 

"Siinä meni sit ainoot hyvännäköset mirrit täällä baarissa." Zayn huokaisi ja kääntyili ympäriinsä etsien muita naisia. Oli vain jotain vanhahkoja keski-ikäisiä siinä yhdessä juhlaporukassa, joka nauroi aika kovaan ääneen.

"Paitsi ei ehkä Harryn mielestä." Louis vinkkaili saaden Harryn nostamaan katseensa puhelimaltaan noihin pantterikuosiin pukeutuneisiin puumiin. Harry vain huokaisi ärsyyntyneenä.

"Haahaa, tosi hauskaa..." Kiharapää hymähti ja joi oluttaan. Louis pyöräytti silmiään ja jäi vain tuijottamaan oluttaan, ottaen sitten suuren kulauksen. 

Pian kuulen kuinka ovi käy ja kuulen kahden naisen, sekä yhden miehen naurua. Käännän katseeni enkä voi uskoa näkemääni.


Bethanyn nk: 

klo 18:24

Olin aivan poikki, melkein siis... Olimme kävelleet kaupungilla melkein koko päivän, sovitellen hienoja vaatteita, käyneet katsomassa nähtävyyksiä sekä maistelleet erikoisia kahveja ja leivonnaisia. Oikeastaan kävimme vain kaksi kertaa kahvilassa ja kerran syömässä, sillä meillä oli tosi kova nälkä. Ostimme Emilyn kanssa vaikka mitä, kun taas Ethan osti vain kahdesta eri liikkeestä jotain. Poika ei ole niin kiinnostunut shoppailusta, mutta hän kuitenkin haluaa viettää kanssamme aikaa. Yritimme Emilyn kanssa auttaa Ethania löytämään jotain uusia vaattteita, mutta kiharapää oli aivan liian vaativa. Hän ei nimittäin halunnut mitään kauhean erikoista. Vain shortsit, farkut ja sellaisen ihanan lyhythihaisen kauluspaidan, johon rakastuin heti kun näin sen siellä miesten vaatekaupan perällä. Se puki Ethania niin hyvin ja lopulta sain pojan ostamaan sen. 

Nyt laittaiduimme paremmin viihteelle Emilyn kanssa. Halusimme lähteä baariin tylsyyttämme pakoon ja Ethan lupasi tarjota ainakin ekat juomat. Laitoin päälleni sen saman nahkahameen, valkoisen crop topin ja mustan lyhyehkön nahkatakin. Meikkasin omanlaiseni bilemeikin ja niin teki Emilykin. Ei mitään liian tummaa tai värikästä, koska emme halunneet näyttää siltä kuin meitä oltaisiin vedetty turpaan. Pelleltäkään en tahtonut näyttää enää sen tappajapellekohun jälkeen... Emily meikkasi aika samalla tavalla kuin minäkin.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now