luku 29 ~Niallin kyseenalainen uni

140 7 14
                                    

En tiiä miks, mut musta tuntuu et oon liian pervo ku haluun kirjottaa smuttia :D Okei ehkä se on vaan tää energiajuoman määrä mitä oon lipittäny tänää ja nyt sit valvon ja kirjotan tätä XD 

Heij pls toi alku ei sit vrm oo ollenkaan todentuntunen, mut ignooratkaa se!😏ps siinä on tarkotuksella käytetty paljon sanaa hän.

Hope u enjoy😎

~

Niallin nk:

Hän ohjasi minut istumaan tuolille, joka oli työpöydän toisella puolen. En tiedä olinko tulossa hulluksi, vai oliko se vain tämä kuumuus, joka minulle tuotti näitä... näitä... mielihaluja... Voin kuitenkin kertoa, että tuo sairaanhoitaja oli varmaan koko maailman kuumin sairaanhoitaja, jonka tulen koskaan tapaamaan. Hän oli lisäksi aika nuoren näköinen.

Huomasin hänellä olevan nimikyltin, jossa luki tosi tavallisella fontilla Faraday Bethany. Noh, tämä Bethany saisi hoitaa minua ihan milloin haluaa, ja ihan miten tahansa...

"Odotatko vähän aikaa? Käyn kysymässä lääkäriä." Hän kysyy enkelimäisesti ja nyökkään vastaukseksi. Pidän katseeni ainoastaan hänen takapuolessaan, kun hän sitä niin esittelee. Tai siis ei esittele, vaan kävelee jostain ovesta pois, jättäen minut siihen tuolille toljottamaan. 

Kohta sieltä varmaan tulee joku vanha mieslääkäri tarkistamaan minua, joka tietenkään ei olisi okei. Annan vain ja ainoastaan naisen koskea vartalooni. Ja halusin sen Bethanyn Faradayn olevan ainut.

Havahdun, kun se samainen ovi -jonka taakse sairaanhoitaja oli aijemmin kadonnut,- aukeaa ja brunette nainen palaa luokseni hennosti hymyillen. En näe ketään muuta, joten tämä taitaakin olla onnenpäiväni.

"Valitettavasti tohtori Bensonille tuli juuri äkillinen sairaskohtaus tapaus, eikä hän millään pääse tutkimukseen. Muutkin tehtävään sopivat lääkärit ovat nyt kiireisiä. Sain valtuudet tehdä tarkastuksen, jos se siis on okei sinulle." Faraday selittää ja katson häntä huulet raollaan. 

Ainoat ajatukset, jotka tällä hetkellä pyörivät päässäni, olivat: "Tämä tosiaan oli onnenpäiväni.", sekä "Miten hänelle on voitu antaa noin paljastava sairaanhoitajan asu?"

"Joo, kyllä se sopii." Sanon silmiäni räpytellen. 

"Hyvä! Aloitetaan sitten." Hän hihkaisee ja istahtaa lääkärin tuolille, minua vastapäätä, pöydän toiselle puolelle, liian kauas minusta, jos minulta kysytään. (Okei liikaa pilkkuja?)

"Sanotko ekaks sun henkilötunnuksen?" Kuulen näppäimistön näpyttelyn seasta.

"**********."  Sanelen, samalla kun ne sirot sormet näppäilevät numeroita.

"Niall James Horan?" Bethany varmistaa ja katsoo vihdoin minua silmiin. Ihanat siniset silmät. 

Nyökkään. 

"Elikkäs jos mä oikein ymmärsin, niin sun viimesin lääkärikäynti on ollut kaks vuotta sitten?" Hän kysyy katsellen vain tietokoneen näyttöä. 

"Kyllä." Vastaan lyhyesti ja katselen häntä vähän tarkemmin. 

Hienot kasvonpiirteet, kauniit kirkkaat ja siniset silmät, joiden ripsiin on laitettu ripsiväriä. Muhkeat ja pehmeän näköiset, niin suudeltavat huulet, joita voisin tuijottaa vaikka ikuisuuden. Puhumattakaan rintavarustuksesta...

"Eli teen sulle ihan tavallisen lääkärintarkastuksen." Bethany kertoo ja ruiskauttaa kämmenelleen käsidesiä, hieroen sitä pitkin sormiaan ja kämmeniään. (Joo joo tiiän, en keksiny muutakaan miks Niall ois tullu lääkäriin XDD)

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora