Ei kommentoitavaa. Suoraan lukuun ;) btw en jaksa aina varotella niistä "seksuaalisista" kohtauksista, joten lukekaa aina omalla vastuulla xd
Niallin nk:
Sinnittelin ihan koko suihkuhetken. Se oli todella vaikeaa pidätellä stondista, kun oma tyttöystävä -todella kuuma sellainen-, on suihkussa alasti. Nohh näköjään Bethany ainakin tykkäsi siitä yhteisestä suihkuhetkestämme.
"Otatko siiderin?" Kysäisin, kun olin menossa hakemaan itselleni olutta.
"Joo." Beth vastasi hymyillen ja meni katsomaan tilannetta olohuoneeseen. Kuulin sieltä juttelua ja nauramista, joten päätin ottaa juomat nopeasti ja mennä itsekkin.
"Jaahas, sieltähän ne tuleekin. Olikos mukavaa olla saunassa yli puoli tuntia?" Louis kysyi virnistäen istuskellen sohvalla, Emily kainalossaan ja jalat heitettynä lasipöydälle.
"Oltiinko me niin kauan?" Bethany kysyi ihmeissään ja ojensin jääkylmän siidertölkin hänelle.
"Ties mitä tekemässä." Zayn sanoi ja pyöräytti silmiään. Tuhahdin tuolle ja korkkasin olueni. Ai että se maistuikin hyvälle. Lähdin pyyhe lanteillani kohti yläkertaa, laittamaan edes jotain päälle. Kello oli jo jotain melkein kaksitoista ja olimme laittaneet Bethin kanssa kodinhoitohuoneessa pyykkejä koneeseen. Hän oli oikeasti kuin joku äiti. Siis erittäin hyvännäköinen, eikä sellainen vanhus.
Menin matkalaukulleni ja kaivoin sieltä siniharmaa ruudulliset flanellihousut, sekä valkoisen t-paidan. Kuivasin pyyhkeellä vielä hiuksianikin, jättäen ne kuitenkin sojottamaan joka suuntaan, kuin milläkin shurffarilla. Korjasin minä niitä lopulta edes vähän.
Bethany tuli huoneeseen ja hymyili minulle, kunnes meni vaatehuoneeseensa. Asetin pyyhkeen kuivumaan tuolille ja jäin odottelemaan Bethia. Hän tuli vähän ajan päästä päällään yöshortsinsa, sekä musta suurehko ja vetoketjuton huppari. Tyttö kumartui ja laittoi hiuksensa pyyhkeeseen turbaanille. Kohtasin lopulta suon kirkkaansiniset silmät.
"Tehään jotain iltapalaa." Hän ehdotti ja nyökkäsin lähtien edellä alakertaan keittiöön. Beth otti leipälaatikosta paahtoleipäpussin ja minä etsin jääkaapista kaikkea, jota voi laittaa leivän päälle.
"Em, tulisitko auttamaan?" Bethany huudahtaa ja pian tuttu blondi ilmestyykin jo keittiöön.
"Leikkaisitko paprikaa? Niall vois leikata ton kurkun." Brune ehdottaa ja nyökkään, mutta Emily ei sano mitään, vaan alkaakin etsimään jo sopivaa veistä. Hän ojentaa minullekin veitsen ja yritämme sopia leikkaamaan molemmat samalle puiselle leikkuulaudalle, keittiösaarekkeen päälle. Pestyämme vihannekset, leikkasimme ne. Emily tietysti vähän nopeampaa kuin minä, vaikka olinkin hyvä laittamaan ruokaa. En tiedä lasketaanko kurkun leikkuu kokkaamiseksi, mutta kuitenkin.
"Tyypit? Haluutteko leipää?" Emily kysäisee ja kaikki lähtevät nopeaa sohvalta, Gigi vähän ihmeissään, mutta lopulta hänkin saapuu ottamaan paahtoleipää. Laitan kalkkunaa, juustoa, paprikaa ja kurkkua leipäni päälle, alkaen mussuttaa sitä saman tien. Hörpin välillä oluttanikin.
"Gigi tarviiks sulle laittaa patjaa, vai haluuks nukkua sohvalla?" Beth kysyi sinivihreäsilmäiseltä tytöltä vähän virnistäen.
"Voin nukkua sohvalla." Tyttö sopersi ja Zayn virnuili aina vain enemmän, suu täynnä leipää.
"Voin hakea Gigille peiton ja tyynyn, ettei sun tarvii aina tehdä kaikkea." Emily sanoi hymyillen ja Bethany kiitti. Beth oli tehnyt meidän eteemme täällä jo vaikka mitä. Pitäisi varmaan itsekkin auttaa enemmän.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...