luku 7

223 11 5
                                    

Ai että kylmä Ed ja vähä karkkia :P jonne olen moro vaan kaikki!

Joo en kestä tota Liamin reaktiota tossa giffissä :DDD

wooooooow yli 2700 sanaa?!

Bethanyn nk:

Olimme Emilyn kanssa laittautuneet ja enää vain odotimme taksia hotellin edessä, sillä tarkistimme, että missä poikien asunto oli. Se oli vähän syrjäisemmällä kuin tämä keskusta ja sen ymmärtääkin. Olin valinnut housuiksi ihan perus vaaleansiniset boyfriend farkkuja muistuttavat farkut, jotka oli vähän revitty. Paidaksi valitsin pitkän harkinnan jälkeen ihan valkoisen t-paidan, jossa oli Leviksen logo mustalla taustalla. Ulkona näytti koko ajan sitltä, että alkaisi sataa milloin vain joten pidin sitä farkkutakkia vielä ihan suosiolla päällä. 

Pian jo taksi kurvasi eteemme ja istuimme suosiolle Emilyn kanssa takapenkille, jonka jälkeen kerroimme osoitteen mihin olimme matkalla. Kuski lähti ajamaan ja samalla katselin Lontoon ihania maisemia, eli siis harmahtavaa kaupunkia täynnä ihmisiä. Olin unohtanut laittaa Niallille viestin aijemmin, joten päätin kuitenkin laittaa nyt. Ajoimme kaupungista asuinalueille ja sieltä lähti eräs tie kohti upeaa taloa rinteen päällä. Se ei ollut oikeasti kovinkaan kaukana kaupungista, siis yllättävän lähellä. En ollut uskoa silmiäni, kun kuski pysäytti taksin ihan talon eteen. Emily tarjoitui maksamaan ja kiitimme kuskia, joka hymyili meille lempeästi ja hyvästeli sitten lopuksi. Jäimme vain Emin kanssa hetkeksi tuijottamaan sitä upaa taloa. Nohh, nyt sitä mennään. Soitin ovikelloa.

Kuulen askelia ja nään sen tutun tekoblondin avaamassa ovea. Hymyilen tuolle iloisena ja sinisilmäinen vastaa heti hymyyni. 

"Tervetuloa meille." Tuo toivottaa ja tekee tietä, jotta pääsisimme eteiseen. Riisuin ne Filan lenkkarini jaloistani ja astuin pois eteisestä. Talo oli niin upea, että Emilynkin suu aukesi pakolla. En kauaa kerennyt ihmetellä, kun nään jo seuraavan julkkiksen. Kyllä, jostain talon perältä kävelee Harry Styles. Meinasin jo pyörtyä nähdessäni ne ihka oikeat kiharat, joista Emily on minulle selittänyt jo pitkän aikaa. Tiesin, että Em yritti selvästi pidätellä fanityttökohtausta...

"Hei, mä oon Harry. Te ootte varmaan Bethany ja Emily?" Kiharapää tervehtii ja kysyy todella ystävällisesti. Emily on varmaan pyörtymäisillään. Varsinkin, kun Harry hymyilee niin ihanasti ja kättelee meitä molempia. Nyökkään myös vastatakseni tuon kysymykseen. 

"Harry! Laitoitko sä sen pyykkikoneen päälle jo kun mul-" Kuulen vähän käheän äänen huutavan portaista, mutta tuon lause keskeytyy, kun huomaa meidät eteisessä. Pojan kasvoille nousee pieni virne ja Emily katsoo tuota oudosti.

"Ai katsos vaan, sehän on itse Emily tiukkapipo." Louis ärsyttää ja ristii kätensä tuijottaen Emilya edelleen se sama virne kasvoillaan.

"Sehän on itse Lewis Tomlinson. En olisi uskonut näkeväni maailman suurinta pönttöpäätä näillä seuduilla." Blondi vieressäni kiusaa ja tajuan ottaa farkkutakkini pois päältäni, aikoen laittaa sen naulakkoon. En kuitenkaan kerkeä, sillä Niall herrasmiehenä ottaa sen minulta laittaen takin naulakkoon. Hymyilen tuolle ja blondi hymyili takaisin.

"Se on Louis..." Brunette lisäsi turhautuneena siitä lempinimestään saaden Emilyn vain naurahtamaan.

Kuulen kuinka yläkerrassa joku ovi käy, jonka jälkeen kuulen paljaiden jalkojen läpsyttelyä parkettilattialla.

"Tais se unikekokin herätä." Pyöräytti Harry silmiään ja Emily oli varmaan aivan täpinöissään, kun saisi nähdä kaikki lempi bändistään vielä heidän kotonaan. Näen kuinka portaita astelee mustahiuksinen poika, joka hieraisee kädellään naamaansa väsyneen näköisenä. Tuo miltein säikähtää nähdessään meidät, mutta saman tien puolialastoman pojan huulille nousee hymy. Ehkä jopa vähän flirttaileva. Hän kävelee ensiksi minun luokseni ja tarttuu hennosti käteeni.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now