Joo okei en nyt tiiä että mitä teen tälle tarinalle. Haluisin sillee jatkaa tän kirjottamista mut sillee lopettaa. Mul on pari ideaa ainaki mielessä vielä tähän stoorii joten älkää huoliko, en aijo lopettaa ihan vielä. Ja sit jos kyllästyn kirjottaa tätä tarinaa nii alotan uuden :)
Oon lukenu nää kaikki edelliset luvut ja ihan kauhea myötähäpeä🤦♀️
~
Niallin nk:
"Nyt maistuis suihku ja kylmä olut." Huokaisen vetäen golfkärryä perässäni.
"Sanos muuta." Rory naurahtaa ja vetää sormensa tummien hiuksiensa läpi, jonka jälkeen asettelee Niken lippiksen takaisin päähänsä.
Ulkona oli yllättävän lämmintä ja golffatessa tuli aika kuuma. Olimme olleet golf kentällä jo ainakin kolme tuntia. Aika menee nopeasti. Nyt minun olisi tarkoitus palata kotiin syömään ja toivoin Bethanyn olevan kotona. Tiesin hänen saaneen vapaata melkein kaikesta työssään täksi viikonlopuksi, joten halusin viettää tytön kanssa aikaa. Olin aika paljon töissä tähän aikaan vuodesta ja niin oli hänkin, eli eikös pieni tauko tehnyt ihan terää vai mitä?
"On välillä kivaa pitää vähän taukoa töistä ja käydä pelaamassa golfia." Huokaisen ja tunnen kuinka aurinkolasini painautuvat hikisiin kasvoihini, jättäen varmasti jotkut tyhmän näköiset rajat.
"Uskon. Mulla on joku tapaaminen kahden tunnin päästä eikä yhtään huvittais mennä." Rory naurahtaa ja saavumme parkkipaikalle, jossa automme komeilevat.
"Onnea sinne. Mun pitää mennä kotiin Bethanyn luo, silläkin on vapaata tänään." Selitän, kun avaan autoni takaluukun ja nostan painavat golf tavarani sisään.
"Ai onko teillä joku romanttinen kihlattujen ilta?" Mies nauraa kävellen omalle autolleen, joka on aivan omani vieressä.
"Varmaan. Beth sano menevänsä kaverilleen niin en ees tiedä onko se kotona."
"Kai mulle tulee hääkutsu?" Rory kysyy virnistäen ja paiskaa autonsa takaluukun kiinni.
"Tulee tulee. Kutsun varmaan koko Lontoon meidän häihin. Mä haluun isot häät ja Beth pienet. Se on ainut ongelma." Vastaan.
"Pitäkää keskikokoiset." Hän virnistää ja naurahdan, kävellen sitten toiselle puolelle autoani.
"Oli kivaa käydä pitkästä aikaa golffaamassa." Sanon hymyillen.
"Niin oli. Pidä hauskaa tänään." Rory vastaa ja heilauttaa kättään, istahtaen sitten autoonsa.
"Pidän pidän." Mutisen itselleni ja hölmösti hymyillen mietin mitä kaikkea voisin Bethanyn kanssa tehdä tänään.
Seisoskeltuani yksinäni parkkipaikalla varmaan minuutin, tajuan hypätä autoni kyytiin ja lähteä ajamaan kohti kotia.
-
Bethanyn nk:
"Ottaako kukaan vielä?" Louis kysyy ja pudistelen päätäni, sillä olen ihan täynnä.
Tulin päivälliselle Emilyn luo yhdessä Harryn, Louisin, Liamin sekä Zaynin kanssa. Oli kivaa viettää aikaa nyt kun kaikki saivat vapaata töistä.
"Kiitos Em. Ruoka oli tosi hyvää." Kiitän ja ennen kuin kerkeän tekemään mitään, Louis nappaa lautasen edestäni. Okei tämä oli kummallista.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...