Iltaa vaan! Tarina jatkuu jälleen. Sori, kun en eilen julkassu lukua. En vaan jaksanu kirjottaa, kun oli jälleen niin vitun kovat menkkakivut...
Btw tää Euphoria Larry Stylinson juttu on ihan tyhmä. En vaan käsitä🤬🤬
Bethanyn nk:
Automatka oli ollut tähän asti vähän liiankin meluisa. Em ja Lou tuttuun tapaan kiistelivät jälleen jostain typerästä. Harry yritti hallita heitä pelkääjänpaikalta käsin kuin vihainen äiti, siinä onnistumatta ja Zayn naureskeli vähän väliä kiistelevän kaksikon jutuille. Niall ja minä istuimme tuttuun tapaan keskipenkeillä minä keskellä ja Zayn toisella puolellani. Poika katseli rauhallisena ikkunasta ulos.
"Täällä on kuuma. Ei ois pitäny laittaa pitkähihaista." Louis valittaa ja läähättää kuin koira.
"Johtuiskohan siitä, että mä satun olemaan täällä." Paras kaverini pelleilee takanani ja naurahdan hiljaa katsellen minun ja Niallin yhteen kietoutuneita käsiä.
"En tiedä. Ehkä." Kuului Louisin flirttailevan sävyinen lausahdus. Sen jälkeen kuulen vain suutelua.
"Rauhottukaas vähän siellä takana, tai muuten syntyy lapsi. Ellei Louis kanna kortsuja joka paikkaan." ACDC paitainen Zayn hymähtää vierelläni, mutta pitää katseensa edelleen Doncasterin keskustan rakennuksissa.
"Ei sitä voi tietää, että milloin saa. Siks pidänki aina mukana."
"Siis ihan oikeesti? Luuletko, että mä nussisin sun kanssa jossain julkisella paikalla?" Emily kivahtaa.
"En luule, vaan tiedän."
"Oot sä Tomlinson kyllä yks pönttöpää."
"Erittäin seksikäs pönttöpää."
"Myönnetään."
"Ollaan perillä ihan just!" Harry huudahtaa, kun on katsellut peilistä jo tarpeeksi kauan Louisin ja Emilyn menoa. Ilmeisesti takapenkin tunnelma on jälleen käymässä kuumaksi...
Liam etsii parkkipaikkaa Westlandin pihalta ja ihme, se löytyy melkein heti. Yllättävän vähän porukkaa kyllä liikenteessä, joka on tietysti hyvä. Lasken aurinkolasini silmilleni ja niin tekee muutkin pojista. Emily raukalla ei ole laseja mukanaan. Aurinko sokaisee sanon minä. Auto pysähtyy ja nousemme kaikki ulos autosta päästäen myös Emilyn ja Louisin pois takapenkiltä.
"Matalaa profiilia ja mahdollisimman paljon piilottelua sit." Liam muistuttaa ja katsoo jokaista todella vakavan näköisenä. Me muut olimme kuin pikku kakaroita, Liamin ja Harryn yrittäessä paimentaa meitä.
"Joo joo isi." Louis hymähti ja lähti Emilyn kanssa tottuneesti tuttuun kauppakeskukseen. Tartuin Niallin ojentamaan käteen ja lähdimme kaikin kohti ovea. Aurinko tosissaan paistoi jo aika paljon, mutta ilma ei onneksi ollut aivan liian kuuma. Minulla oli päällä punainen off shoulder-paita sekä vaaleansiniset ja revityt boyfriendfarkut. Myös Guccin musta vyö, joka mätsäsi laukkuuni ja tietysti Harryn huppariin.
"Mihin ekaks?" Niall kysyi, kun pääsimme vihdoin viileämpään ja ilmastoituun ostoskeskukseen. Ihmisiä oli suurimmaksi osaksi ensimmäisessä kerroksessa, jossa olimme itsekkin, joten päätimme alkaa kiertämään yläkerrasta.
"Tonne!" Emily huudahti ja lähti nopeasti Loun viereltä kohti liukuportaita. Poika tietysti seurasi perässä, kuten mekin. Pääsimme ylös ja Em johdatti meidät ihan tyhjään Zaraan. Siellä oli joku kesä ale, joten todellakin aikoisin ostaa jotain. Niall kulki edelleen vierelläni muiden hajaantuessa katselemaan vaatteita. Spottasin kivat mustavalkoiset housut.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...