luku 12

159 7 3
                                    

Iltaa vaan. -Niilo22

Elikkäs... Mä rakastan kirjottaa tätä :D Onneks mulla on joku inspis ollu päällä jo vähän pidemmän aikaa, niin jaksan kirjottaa tätä ;) Btw myös positiivinen palaute jota jotkut laittaa niin on ihanaa ja seki auttaa saamaan motii😘 Tää kirjottaminen auttaa vaa jotenki mua unohtamaan kaiken paskan mitä on tapahtunu ja sillai. Mun kaikki kaverit vihaa mua jollai tapaa nii istun sit kotona ja kirjottelen tätä :D Toivottavasti tykkäät tästä jo toisesta luvusta tänään!

Noniin...

Bethanyn nk:

-Skippaus viimeiselle kouluviikolle-

Oli viimeinen viikko koulua, eli loppuja viedään. Olin niin onnellinen, mutta stressaantunut samaan aikaan niistä kahden päivän päästä olevia kokeita. Ne olivat torstaina ja nyt on maanantai ilta. Uudistettu koulun liikuntasali ja ruokala olivat tosi hienoja ja aika moderneja, ottaen huomioon muuten koko koulun. Doncasterin koulut nyt vaan olivat vähän semmoisia...

Koulun lisäksi päässäni on pyörinyt se Irlantilainen tekoblondi. En todellakaan ollut unohtanut Niallia, enkä varsinkaan sitä meidän suudelmaamme, jota muistelen pelkällä onnella ja rakkaudella. Tietysti me snäpätään ja viestitellään joka päivä ja soitellaankin aika usein myös muidenkin poikien kanssa facetimea sun muuta. Tulin hyvin toimeen Harryn kanssa, mutta tietysti Zayn, Liam ja Louiskin olivat jo aika läheisiä minulle. Meillä kaikilla mukaanlukien Emily, oli oma whatsapp ryhmä, jossa juttelimme vähän kaiken laista.

Istuin olohuoneen sohvalla ja yritin keskittyä kokeisiin lukemiseen. Tunsin kuitenkin kuinka puhelimeni värisi vierelläni ja nostin sen ylös. Uusi snäppi Niallilta. Avasin sen ja kuvassa Niall makoili myöskin sohvalla. Tekstinä oli: Moii! Mitäs teet?🙂

Laitoin kuvan itsestäni ja kirjoitin siihen Yritän lukee niihin kokeisiin jotka on torstaita... Mitäs ite?

(Kuvitelkaa tohon kuvaan se teksti ku en jaksa alkaa tekee snäpillä näit kuvia!)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Kuvitelkaa tohon kuvaan se teksti ku en jaksa alkaa tekee snäpillä näit kuvia!)

Kului hetki kunnes Niall avasi snäpin ja melkein heti tuli vastaus, jonka avasin. Kuva oli otettu siitä samaiselta sohvalta, jossa minäkin olen istunut. Tv:stä näkyi joku jalkapallopeli ja nojatuolilla istui Harry.

Louis kattoo jalkapalloa ja me vaan otetaan iisii. Onnea niihin kokeisiin!😘

Otin vielä pikaisen selfien ja sanoin siinä, että minun täytyisi jatkaa lukemista, vaikka olisinkin halunnut snäpätä tuolle komistukselle.

Olin lukenut jo ainakin tunnin, jolloin isänikin saapui töistä kotiin.

"Hei kulta!" Isäni tervehti ja otti takkiaan pois eteisessä.

"Tein kalakeittoa jos haluat." Ilmoitin, kun isäni tuli keittiöön.

"Näyttääpä hyvälle. Viitsisitkö laittaa minulle vähän ja lämmittää mikrossa, kun käyn vaihtamassa työvaatteet johonkin rennompaan?" Hän kysyi kiltisti ja tietysti suostuin. Isillä oli ollut pitkä päivä töissä ja aina, kun tämä tuli kotiin tahdoin hemmotella häntä. Laitoin kulhoon keittoa ja laitoin sen kahdeksi minuutiksi mikroon. Päätin kaivaa puhelimeni ja laittaa Niallille jotain...

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now