No hei vain siellä! Yritin kirjottaa jotain hyvää ja hauskaa, joten tässä tää sit ois. Nauttikaa, jos voitte😉
Liam fanit tais kuolla... ⬆
~
Bethanyn nk:
Olimme jotenkin ahtautuneet omaan Audiini ja ajoin kohti ruokakauppaa. Gigi lähti kotiinsa, ja Lomely Louisin vanhemmille. Niall istui rauhallisesti pelkääjän paikalla, ja autossa oli muutenkin hyvin hiljaista. Harry, Zayn ja Liam kylläkin keskustelivat jostain, kai kertoivat vanhoja muistoja.
"Muistatteko, kun Niall heitti sen koripallon päin naamaa?" Harry nauroi ja minunkin oli pakko naurahtaa sille videolle, jonka Emily oli minulle joskus näyttänyt.
"Hei! Se oikeesti sattu..." Mies vierelläni huudahti, mutta mumisi lopun lauseesta. Katselin häntä virnistäen hetken, kunnes muistin pitää katseeni tiessä.
"Tai silloin, kun Niall kaatu siinä golf haastattelussa." Zayn muistutti ja Niall vaivaantui selvästi enemmän.
"No entäs se, kun teiltä kysyttiin monestikko ootte harrastanu seksiä?." Naurahdin pitäen katseeni edelleen tiessä.
"Se oli nöyryyttävää! Luuletko, että kertoisin jossain haastattelussa tollasia juttuja, jotka ei ensinnäkään kuulu kellekkään?" Bradfordilainen kivahti ja risti kätensä.
"No en mäkään kyllä ois vastannu." Hymähdin ja katsahdin Nialliin, joka tuijotti minua hymyillen. Käännyin kaupan pihaan ja parkkeerasin auton keskelle parkkialuetta. Minun ei tarvinnut sanoa mitään, kun jo muut hyppäsivät ulos autosta. Lukitsin ovet ja lähdin käsi kädessä Niallin kanssa sisälle kauppaan, Harryn, Liamin ja Zaynin mennessä edeltä. Kaikilla oli aurinkolasit, edes vähän helpottamaan meidän yksityisyyttämme. Ihme, että minusta ei oltu vielä tehty juttuja...
Harry alkaa kaivamaan puhelimelleen kirjoitettua ostoslistaa esille ja Liam menee kurkkimaan kiharapään olan yli ostoksia.
"Näitä ostoksia on paljon. Mihin me tarvitaan näin paljon kaikkea?" Nappisilmä järkeilee ja katsoo minua. En minä sitä listaa laatinut. Nostin aurinkolasit, jotta näkisin sen pienen tekstin Harryn puhelimelta.
"En tiedä, Louis ja muut on sanellu ostokset siihen." Hymähdin ja irroitin käteni Niallin lämpimästä kädestä ja menin ottamaan ostoskärryn, jota työnsin kohti poikia.
"Pitäis varmaan hajaantua." Zayn ehdottaa, kun pääsemme itse kauppaosuuteen sisälle.
"Joo hyvä idea. Mä ja Niall voidaan varmaan hakea kaikki hedelmä- ja vihannesosastolta." Sanon ja katsahdan Niallia, joka hymyilee minulle.
"Mä voin hakea maitoa ja Zayn tulee auttaa kantamaan kaikki." Harry sanoo ja katsoo Zaynia komentavasti.
"No okei Hazza..." Mustatukkainen mutisee ja lähtee Harryn perässä kylmähyllyille.
"Voin hakea leipää." Liam ilmoittaa ja lähtee suoraa päätä etsimään leipähyllyjä. Lähden työntämään kärryjä kohti vihannesosastoa, Niall vierelläni.
"Niall voisitko hakea kurkkua?" Kysyin mielistelevästi, vaikka tiesin hänen suostuvan kuitenkin. En käyttänyt tyttöystävän valtaa väärin, olin muuten vain kiltti.
Blondi nyökkäsi ja lähti minun osoittamaan suuntaan, jossa tiesin olevan kurkkuja. Itse suuntasin kohti tomaatteja, sekä paprikoita.
Saimme Niallin kanssa kaikki vihannekset ja hedelmät -mitä ulkomuistista muistin olevan ostoslistalla-, ja Liam oli tuonut kaksi leipäpussia kärryyn, mutta Harry ja Zayn kuppasivat vieläkin jossain. Niall ehdotti, että menisimme etsimään heitä sieltä maitohyllyiltä, mihin kaksikko oli aikaisemmin lähtenytkin.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...