Iltaa vaan. Kauhea kuuma ja meinasin jo ilmottaa, että en kirjota tätä mut kuitenki yritän nyt. Sori jos jää vähän lyhyeks.
Ylhäällä ihqu Niall❤
Niallin nk:
"Niin siis Ethan menee yöks sinne Carolinen luo niin Niall ehdotti, että jäätäis yöks, jos se nyt siis sopii kaikille. Lähetään kuitenkin jo huomenna." Beth avasi asiaa varsinkin Louikselle, sillä tuo näytti hämmentyneeltä. Seuraavaksi kaikki kääntyvät katsomaan minua. Päätän kuitenkin vain pysyä hiljaa.
"No kyl se mulle sopii." Emily suostuu ja hymyilee minulle ystävällisesti ja muutkin nyökkäilevät innoissaan.
"Okei, mut sä pysyt sit kaukana mun sängystä!" Louis painotti ja katsoi Emilya räpäyttämättä silmiään sellaisella I'm watching you-ilmeellä.
"Ai säkö luulet, että mä tahtoisin olla sun kanssas samassa sängyssä? Ei tulis kuuloonkaan." Topakka blondi puolustelee ja katselee lakattuja kynsiään. Nyt kuitenkin Louiksen huulille nousee pieni ilkikurinen virne.
"Ainakaan vielä..." Tuo sanoo mörentäen ääntään ja iskee silmäänsä Emilylle. Mikä tätä kaksikkoa vaivasi? Ensin he riitelevät ja sitten flirttailevat. En nyt oiken pysy kärryillä. Minä kun taas maksaisin päästäkseni edes nukkumaan Bethanyn kanssa samassaa sängyssä. Siis ei helvetti...
"Jos mä vaikka lähtisin hakemaan teidän kanssa hotellilta joitain tavaroita?" Liam ehdottaa ja kohottaa kulmiaan kysyvästi, jonka jälkeen suo lempeän hymyn molemmille tytöistä.
"Ja mä voin tulla mukaan." Ilmoitan hätäisesti, sillä en halunnut, että Liam vain pääsee viettämään aikaa Bethin kanssa...
"Koitas pysyä housuissas Nialler poju." Louis naurahtaa ja virnuilee minulle, Emilyn pyöräyttäessään vihertäviä silmiään. Punastun vähän ja katson lattiaa Bethin naurahtaessa söpösti ja ujosti.
"Lähetään heti." Emily ilmoittaa, kun Louis laskee kätensä tämän reidelle. Tyttö nousee heti ylös ja katsoo hätääntyneenä Bethanya, joka vain virnistää tuolle. En käsitä, tuo brunette on vain niin kaunis.
"Tykkäät kuitenki." Tomlinson naurahtaa flirttailevalla äänellään ja nousee seisomaan sohvalta. Liamkin nousi ylös ja lähti eteiseen pukemaan takkiaan yhdessä Emilyn kanssa.
"Ja mähän tuun sit mukaan." Yht'äkkiä Louis ilmoittaa ja vetää farkkutakkinsa päälle. Emilyn ilme oli tällä hetkellä sitä luokkaa, että tuo voisi vain paeta toiseen maahan, vaikka toiselle puolelle maapalloa.
"Louis et varmana tule!" Tyttö huudahti määrätietoisena ja katsoi sinisilmäistä takaisin kohottaen piirrettyjä kulmiaan. Bethany tuli vihdoin myös eteisen suuntaan ja ojensin tälle jo aikaisemmin naulakkoon laittamani farkkutakin. Tyttö kitti ihanasti ja huulilleni nousi pakosti pieni hymy, kun jo katsoin tuota sinisilmäistä enkeliä.
"Kuulkaas rakastavaiset, mennään." Liam hoputtaa, kun jäämme vain tuijottamaan toisiamme syvälle silmiin. En vain saanut katsettani irti tuosta. Tunnen kuinka puna leviää poskilleni ja käännän katseeni pois, jonka tekee myös Beth. Emily ja Louis virnuilevat ja selvästi unohtivat jo sen "riidan". Lähdemme kohti Liamin autoa ja minä päästän Bethanyn pelkääjänpaikalle, mennen itse takapenkille tuon kauhukaksikon kanssa. Emily istahtaa keskipenkille hymyillen minulle ja laittaa turvavyönsä kiinni. Hymy kuitenkin hyytyy, kun hän näkee Louis the Tommo Tomlinsonin avaavan oven ja istuen penkille blondin viereen.
"Sä et tasan istu siinä!" Emily huudahtaa ja nojaa minuun päin, kuitenkin katsoen edelleen Louista. Älä esitä tyttö, olet ihastunut Doncasterilaiseen pönttöpäähän...
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...