Moikka taas :) Uutta lukua jälleen vähän myöhässä, joten pahoittelut siitä. Toivottavasti pidätte😄Herran jestas tälle on tullu paljon lukijoita!!!
Btw Kill my mind on ihana!
-
Bethanyn nk:
"Mango-passion on aina paras." Sanon Niallille, kun nappaan kylmähyllystä pienen smoothiepullon.
"Niin on." Mies naurahtaa takaisin ja ottaa itsekkin samanlaisen lasisen ja melkein kauttaaltaan oranssihkon värisen smoothien.
Minulla ei ollut vielä uudessa kodissani kauheasti mitään syötävää, joten tulimme lähimpään ruokakauppaan ostamaan edes jotain aamupalaa. Kello oli noin 12 ja meidän oli tarkoitus odottaa, että muut tulisivat hakemaan meitä suuremmalla autolla. Sitten menisimme ostamaan kaikkia kalusteita ja muuta.
Maksoimme leipämme, banaanimme ja smoothiemme, jonka tehtyämme menimme ulos. Ulkona oli ihan normaali sää, eli enemmikseen pilvistä ja lämpötila oli sopiva. Ei liian kylmä tai kuuma.
"Milloin ne tulee?" Niall kysäisee ja katsahdan puhelintani jos vaikka Emilyltä olisi tullut viesti. Harmikseni, ei mitään elonmerkkejä.
"Niiden pitäis tulla kohta." Hymähdän ja tungen puhelimen farkkujeni takataskuun.
Onneksi kaupan edessä on penkki, joten päätän istahtaa siihen ja näköjään Niallkin perässäni.
"Kauhee nälkä!" Hän valittaa ja avaa kolmionmuotoisen voileipäpaketin. Naurahdan, vaikkakin kaikkihan sen tiesivät että Niallilla oli aina nälkä.
"Tossa ei ollut mitään uutta."
"Haluutko maistaa?" Blondi kysyy heilutellen kanaleipää nenäni edessä. Nyökkään ja hän syöttää sitä minulle tosi suloinen hymy huulillaan.
"Hyvää." Sössötän leipää suussani.
"Haluutsä maistaa tätä?" Kysyn vuorotsaan, kun avaan kinkku-juusto leipäni. Niall nyökkäilee innoissaan ja syötän leipääni samaan tapaan siihen loputtomaan vatsaan.
"Mikä ihmeen julkinen lemmiskely eväsretki täällä on meneillään?" Kuulen Emilyn äänen ja nostan katseeni ylös, kohdaten kädet puuskassa seisovan Emilyn, sekä virnuilevan Louisin.
"Me syödään aamupalaa." Vastaan ja kohotan kulmiani, sillä minusta tuntuu, että tuo verkkatakki Emilyn päällä ei ole hänen.
"Missä vaiheessa te tulitte?" Niall kysyy ja avaa smoothiensa.
"Ihan äsken. Me käydään nopeesti kaupassa hakemassa kaikille juotavaa jos ei haittaa." Em sanoo ja nyökytämme päitämme Niallin kanssa.
"Miten Louis näyttää jotenkin erilaiselta?" Sinisilmäinen vieressäni ihmettelee.
"Oon nykyään clean face." Doncasterilainen vastaa ja kokeilee leukaansa. Ahaa, hän oli ajanut sänkinsä pois.
"Mä en pidä siitä, kun miehilläni on ihan kauhea parta." Paras kaverini tiuskaisee ja sulkee silmänsä.
"Miehilläni? Onks sulla montakin miestä?"
Kaksikko onneksi katoaa jo kauppaan sisälle oudon keskustelunsa kanssa. Kohautan olkiani, jonka jälkeen nousemme molemmat penkiltä, ottaen tavaramme ja sitten mennen etsimään Liamin autoa parkkipaikalta.
"Täälläkös tarvitaan kyytiä?"
"Zayn! Älä säikyttele!" Kiljahdan, kun joku tarttuu minua olkapäästä, kääntäen yhdellä kiepautuksella ympäri. Jo toinen yllätys tänään. Pliis ei kolmatta. Bradfordilainen vain nauraa ja Niall virnistää syöden leipäänsä tollon näköisenä. Haahaa tosi hauskaa...
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...