luku 10

175 8 22
                                    

Okei Liam... ^

Heissaaan! Hei okei noniin nyt ihan just jo 100 lukijaa täynnä :D veri nais. Joo oon itekki ihan täynnä ku syötiin just äsken mäkistä kunnon mättösafkat mut joo koitan nyt vähä kirjotella tätä ;)

Nopee kyssäri ennen lukua! Onko se Louisin vai Louiksen? Esim Louisin/Louiksen oma auto. En tiiä miten se kirjotetaan :DD 

Niallin nk:

klo: 11:18

Olin hereillä, mutta en viitsinyt avata silmiäni. Tunsin vain kuinka joku oli painautunut minuun aivan kiinni. Keho oli lämmin ja minulla oli hyvä olla juuri nyt siinä. Avasin varovasti silmäni ja näin brunetet pitkät hiukset ja erotin, että edessäni nukkui Bethany. Hän hengitti todella rauhallisesti ja olin näköjään vienyt käteni tämän ylitse. Voi kuinka tahtoisinkin vain herättää tuon suutelemalla. Ajatukseni keskeyttää peiton kahina ja tunnen kuinka tyttö siirtyy vieläkin lähemmäs minua. Tunnen tämän takamuksen kiinni omalla etumuksellani. Huoh...

Bethany kuitenkin kääntyy edelleen unessa ja siirtää kätensä joko vahingossa, tai tahallaan etumukselleni. En uskaltanut liikkua, jos Beth olisikin hereillä, mutta esittäisi nukkuvaa. Tämä asento oli vähän epämukava, sillä tuon siro käsi lepäsi juuri nyt minun sanonko millä. Toisaalta... se tuntui aika hyvältä.

"Niall mhmmh..." Kuulen yht'äkkiä tytön mutisevan ihan liaankin seksikkäästi. Okei Beth nukkui ja puhui unissaan. Ties mitä unta tuo näkeekään... 

"Beth?" Kysyn varmistaakseen, että nukkuuko hän vai ei. En kuule heti vastausta. Vain pelkkää tuhinaa.

"Mhhmmhh Niall... ahh sä oot niin iso." Tyttö mumisee jälleen. Ei helvetti... Tunnen kuinka Bethany ottaa käteni ja asettaa sen takamukselleen. Sitä en kyllä siirrä ihan heti. Tässä minä kiitän luojaa siitä, että sain nukkua tämän enkelin kanssa. Todella seksikkään enkelin... 

Melkein säikähdän, kun tuo hivelee etumustani. Noniin, saatiinhan sekin eloon tänään... Huuliltani karkaa huokaus, tytön vain jatkaessa, mutta vähän kovemmin.

"Beth ahh..." Huokaisen ja puristan hellästi tuon pyöreää pakaraa. Tyttöhän tappaa minut... Havahdun kuitenkin, kun ovi lennähtää auki. Siellä seisoo Zayn pelkissä boksereissa tuijottaen meitä. 

Silloin herään, oikeasti. Mikä uni tuo muka oli? Luulin jo oikeasti että... että... Katsahdin eteeni ja näin Bethanyn nukkumassa rauhallisesti. Sitten katsahdan alas ja näen kuinka minulla seisoo kuin viimeistä päivää. Kosken seisokillani vielä tytön takamusta. EI HELVETTI NYT OIKEASTI! 

Nousen kiireesti, mutta kuitenkin rauhallisesti etten herättäisi Bethia. Näin siinä käy kun nukkuu lusikassa tommosen kissan kanssa. Joka tapauksessa, homma oli hoidettava ja nopeasti. Katsahdin yöpöydällä olevaa kelloa ja se näytti puoli kymmentä. Asetin peiton hellästi tuon tuhahtelevan tytön päälle ja olin juuri avaamassa ovea, kunnes kuulin Bethin heränneen.

"Paljonko kello on?" Kuulin uneliaan äänen, mutta en tahtonut kääntyä katsomaan tuota. Muuten tyttö näkisi täysillä seisovan mini-Niallin...

"Puol kymmenen. Nuku vaan mä käyn vaan vessassa." Sanon kiireesti ja häippäsen huonetta vastapäätä olevaan vessaan lukitsien oven. Mikä aamu...

Hoidettua krohöm... hommani, palasin sänkyyn Bethanyn viereen. Tämä oli onnekseni nukahtanut uudelleen. Minulla meni yllättävän vähän aikaa... ajattelin Bethia, minkäs teet. Asettelin peiton päällemme ja päätin nyt nukahtaa ilman, että koskisin vahingossakaan tuohon täydelliseen takamukseen. Mitä minä ajattelen?

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now