Bethanyn nk:
Snäppäsin Ethanin kanssa edelleen valkoisen peiton alla. Peiton alla oli lämmin, mutta muuten huoneessa oli aika viileä. Pidimme ikkunaa auki koko yön, sillä tänään tulisi olemaan normaalia kuumempi päivä.
Ethan sanoi lähtevänsä lenkille, joten suljin suosiolla puhelimeni ja tiputin sen peiton päälle. Niallilla on mennyt vessassa jo jonkin aikaa, hommiaan hoidellessa. Toisaalta, hän taisi mennä suihkuun. Ihan käsittämätöntä, miten hän on nähnyt unta minusta jo ties kuinka monta kertaa. Tai niin ainakin Harry ja Louis minulle ovat kertoneet. Niall parka ei tiedä meidän keskusteluistamme mitään.
Päätän nousta sängystä pukemaan ja astelen kassini luo, ottaen sieltä mustat rintsikat ja valkoiset korkeavyötäröiset farkkushortsit. Vedän toppini pois, pukien rintaliivini ja päätän pitää tämän päivän vain sitä samaa mustaa toppia jolla nukuin. Sitten laitan vielä shortsit jalkaani, jonka jälkeen otan meikkipussini ja istahdan vanhahkon työpöydän ääreen. Minusta tuntui, että sitä käytettiin sisustuselementtinä, sillä pöytä oli todella vanhan näköinen. Se oli kai vain maalattu valkoiseksi.
En meikkaa kauheasti, jos tänään on niin kuuma kuin on luvattu. Laitan vedenkestävää ripsiväriä, piirrän kulmat naturaalien näköisiksi sekä levitän concealeria silmien alle.
Juuri kun olin saanut meikattua, Niall palaa kylpyhuoneesta, joka on ulko-oven vieressä. Mökissä oli oikeastaan vain yksi kokonainen huone, jossa oli sänky, siisti musta sohvanurkkaus, pieni lasipöytä sekä aijemmin mainitsemani työpöytä. Mökki oli pieni, mutta todella kivasti suunniteltu. Pidin luonnollisista puuseinistä ja pehmeistä matoista peittämässä puista lattiaa, puhumattakaan suurista ikkunoista, joista tuli kirkasta valoa sisään.
"Toi Led-suihku on aika porvari." Tekoblondi, pelkkä pyyhe lanteillaan oleva Niall naurahtaa ja hieraisee vesipisarat pois kasvoiltaan.
"Onks täällä semmonenkin?" Ihmettelen ja vien meikkipussukkani takaisin laukkuuni.
"On. Pitää ostaa tollanen meillekkin, koska sillä suihkuttelu oli aika jännää."
Niall puki puhtaat bokserit ylleen ja kaivoi laukustaan beiget shortsit ja valkoisen t-paidan. Itse harjasin kauheaa takkukasaa päässäni ja koitin laittaa niitä edes jotenkin kivasti. Lopulta luovutin ja laitoin hiukseni korkealle ponnarille.
"Mennään aamupalalle, muut on varmaan jo hereillä." Sanon ja etsin lyhytvartisia valkoisia conversejani, jotka olin kotona tunkenut laukkuuni.
"Joo, kauhee nälkä." Irlantilainen valittaa, asetellen märkiä hiuksiaan paremmin peilin edessä, jonka jälkeen hän ottaa omat samanlaiset kenkänsä. Matkija.
Nappaan puhelimeni, sujauttaen sen takataskuuni, jonka tehtyäni astumme ulos. Vihreä nurmikko kutittaa paljaita varpaitani ja aurinko paistaa jo nyt aika uhkaavasti. Okei, tästä todellakin oli tulossa kuuma päivä.
Nousemme pienet portaat ylös huvilan valtavalle terassille, jossa on tosi kivan näköiset pihakalusteet. Avaan huvilan oven, Niall perässäni ja jätän kenkäni eteiseen. Suunnistan keittiöön, jonka oven muistelin olevan yläkertaan vievien portaiden oikealla puolen. Sisällä on aika hiljaista, mutta kun pääsen keittiöön, kuulen puhetta lasitetulta terassilta.
"Huomenta Niall ja Beth." Rebecka tervehtii harmaan ja pitkän pöydän äärestä, joka oli keskellä terassia ja täytetty erilaisilla aamiastarvikkeilla. Yhdessä nurkassa oli tummanharmaa pieni kulmasohva ja sen vieressä valkoinen riippukeinu. Lattiaa koristi vaalea matto ja jokainen väri sopi hyvin yhteen. Koko huvila oli sisustettu aivan uskomattoman upeaksi.
VOUS LISEZ
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...