Jeejee päivää kaikki🖐😏
Tästä uus luku. "pitkän" odotuksen jälkeen, Bethanyn eka kerta🔞Olkaa hyvä!
Hope u enjoy!
~
Niallin nk:
EI HERRAN JUMALA! NYT NIPISTÄKÄÄ, JOS TÄMÄ ON UNTA!!!
En sanonut mitään, tai tehnyt mitään muuta kuin tuijotin rakastamaani tyttöä suoraan sieluun. Hän oli valmis. Minä olin valmis.
"Ootko varma?" Varmistan heikolla äänellä. Tämä tilanne oli samalla vähän pelottava, sekä paras. Tunne sisälläni oli ristiriitainen.
"Oon."
"Ei sun ole pakko." Sanon epävarmasti hymyillen, silitellen samalla Bethanyn siroa kättä hellästi. En edelleenkään halunnut hänen tuntevan painostamisen tunnetta.
"Niall, mä haluan. Oon ihan varma siitä." Bethany vastaa itsevarmasti, mutta melkein kuiskaten. Imin alahuultani, jonka jälkeen iskin huuleni tytön omille. Yllätin itsenikin.
Huulemme liikkuivat tahdissa, mutta tahti nopeutui hetki hetkeltä. Koko tämän ajan, olin koittanut hillitä itseäni. Nyt ei tarvisi hillitä. Tai no ehkä vähäsen, sillä en halunnut vaikuttaa mitenkään liian kiimaiselta if u know what I mean...
Suudelmamme vaihtuivat hellistä ja rakastavista pian jo aika rajuiksi, sekä himokkaiksi. Kielemme hyväilivät toisiaan, aiheittaen painetta vatsaani. Paine taisi johtua jännityksestä.
Mitä jos satutin Bethia liikaa? Mitä jos olin liian kovakourainen? Mitä jos mokaan kaiken ja Bethany jättää minut enkä saa enää ikinä koskettaakkaan häntä ja mitä jos-... Niall keskity!
Siirsin käteni hitaasti tytön lanteille ja siirryin pienien suudelmien kera suutelemaan tytön leukaa, edeten aina vain alemmas. Beth nojasi päällään taakseppäin, päästäen minut suutelemaan, sekä näykkimään hänen pehmeää kaulansa ihoa. Tyttö huokaili aina välillä, joka sai minut kiihottumaan aina vain enemmän. Imin aivan pientä ja hentoa jälkeä Bethanyn kaulalle. Tiesin, ettei Beth pitäisi aivan näkyvillä olevista fritsuista. Näytti kuulemma rumalta.
Erkanin kaulalta, jotta voisin palata tytön ihanille huulille, mutta en edes ehtinyt koskettaa häntä uudelleen, kun Beth jo työnsi minut äkisti sängylle makaamaan. Huulilleni nousi pakollakin suuri virne. Tyttö näytti niin kuumalta noin. Hänenkin huulillaan oli hyvin seksikäs virne. Beth kapusi hajareisiin päälleni, juuri etumukseni päälle, jonka jälkeen huulemme löytävät jälleen toisensa.
Autan tytön paidan pois ja jään vain tuijottamaan hänen rintavarustuksiaan, joiden peittoina ovat mustat push-upit. Ne löytävät kyllä ennemmin tai myöhemmin paikkansa makuuhuoneeni lattialta, joten ei hätää.
Näky oli ihan liikaa minulle, ja sitten vielä Beth istui juuri oikeassa kohdassa. Mini-Niall alkoi heräämään eloon harmaissa college housuissani.
Revin paitani pääni yli, heittäen sen lattialle, jonka jälkeen autan Bethilta mustan nahkavyön pois. En kiirehdi liikaa, joten yhdistän huulemme uudelleen. Työnnän kieleni varovaisesti hänen suuhunsa, dominoiden kielelläni hänen omaansa kuin viimeistä päivää.
Teen siirtoni ja käännän meidät ympäri niin, että Bethany on allani ja vuorostaan minä istun hajareisissä hänen reisiensä päällä. Alan liikuttamaan huuliani leuan, sekä posken kautta kaulalle ja siitä aina vain alemmas, kohti solisluita. Beth puree alahuultaan ja katsoo minua kiivaasti takaisin. Hymyilen ja suutelen tieni vatsalle. Tyttö sai siitä aivan varmasti kylmiä väreitä, sillä koko seksikäs kroppa allani värisi. Pidin siitä.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...