Möröö! Se ois sit jussin jälkeiset tunnelmat ja sillai. Lähen reissuun (kai) tossa ens viikolla, niin katotaas että milloin pystyn kirjottaa. Moti ei oo kadonnu minnekkää ;) Tänään tiedossa kauhuleffoja yöllä mun hyvän kaverin kanssa <333
Pervoilen nyt mahdollisimman paljon😉😉 ihan vain teille! Nyt siis Spotifysta 1D päälle ja menoks💕 Hope u like this
sanoja hurjat: 2200!
Nyt vihdoin Niallin näkökulmasta!
Niallin nk:
Saavuimme suurehkon valkoisen omakotitalon pihalle, jossa komeili yksi musta audi ja nyt oma iso automme. Siellä oli vähän kukkaistutuksia, enkä ihmettele, sillä Beth kertoi hänen äitinsä kuolleen kauan sitten, eikä talossa asunut muita kuin tämän isä, joka tuskin on mikään puutarhuri. Avaan oven ja nousen pois Bethanyn tieltä, sillä hän istui keskellä. Zayn päästi takapenkillä riehuneen kaksikon ulos (Kaksmieliset! Ei mitään semmosta!) Liam tallusti takakontille ja otti sieltä kaksi kauppakassia. Kyllä, olimme käyneet vähän ostoksilla, Bethanyn mieliksi. (Joo siis wtf en tienny että Doncasterissa on Lidl :DDD) Ruskeaverikkö katsahti minuun ja olin melkein unohtaa, että laitoin takakonttiin kaksi pientä lahjakassia...
Bethany lähti johdattamaan meitä kohti ulko-ovea, minun tullessa toisena ja loppujen meidän perässä. Tyttö sai oven avattua avaimella ja meni ensimmäiseksi itse sisälle. Onneksi eteinen oli aika iso, joten mahduimme kaikki kerralla riisumaan kenkiämme.
"Takit voi jättää tuohon, jos jollain nyt edes on." Brunette, talon omistaja ilmoitti naurahtaen, koska ulkona oli aika kuuma. Laitoin tennarini siististi kenkätelineen viereen, kuten myös Harry kohteliaasti. Talo oli tosi hienosti sisustettu jo pelkästään eteisen kannalta. Siitä aukeni tila, josta lähti portaan yläkertaan, ovi ilmeisesti vessaan ja vasemmalta pääsi keittiöön. Valkoiset seinät, sekä hieno valkoinen lipasto, jonka päällä oli hopeinen kippo ja pakollinen Home Sweet Home-taulu.
Beth lähti jonnekkin keittiön suuntaan, joten kaikki seurasimme häntä Emilyn jo melkein asuen täällä. Hän meni suoraan keittiöön ja avasi jääkaapin viittoen Liamia kantamaan täyden kauppakassin sinne.
"Aattelitte sitte jäädä pitemmäks aikaa?" Emily naurahti, kun katseli ostoksiamme ja huomattuaan siideritölkkejä, tämän ilme muuttui hupaisaksi. Hieraisin niskaani, sillä olihan se nyt vähän noloa, että noin vain tulemma toisen kotiin kauheat ostokset mukanamme. Louis oli vain selittänyt jostain herkuista sun muusta. Ajattelin, että tytöille voisi tuoda jotain pientä tuliaista Lontoosta joten olin hommannut heille ne Our Moment-hajuvedet ilmaiseksi tietysti.
"Ai niin joo, me haluttiin antaa teille jotain pientä kesäloman kunniaksi, joten tässä olis kummallekkin." Sanoin ja ojensin vaaleanpunaisen kassin ensin Bethanylle, joka oli hämmästyneen näköinen. Ojensin toisenkin hymyillen Emilylle, joka kiitti ja katsoi sisälle heti.
"Kiitos." Brunette tytöistä huokaisi, kun nosti hajuvesipaketin pois kassista. Hän katsoi minua hymyillen kauniisti ja poskilleni nousi pakostakin pieni puna.
"Arvostan tätä, mutta mulla on jo kaks näitä kotona." Vuorostaan toinen naurahti ja Louis virnisti.
"Ai niin sähän olit fangirl." Louis kiusasi ja virnuili edelleen, saaden Emilyn katsomaan tätä kulmat koholla.
"Joo, mutta sä oot aina ollut mun inhokki." Topakkana tyttö vastasi ja hymähti loppuun. Louisin virnistely loppui sitten siihen. Tyttö paiskasi metallinvärisen jääkaapinoven kiinni tyytyväisenä siitä, että oli saanut Tomlinsonin hiljaiseksi.
"Ei teidän ois tarvinnu käydä kaupassa." Sinisilmäinen brune huokaisi kuitenkin kiitollisena hymyillen, laskien lahjakassin keittiösaarekkeelle Emilynkin tehdessä niin.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...