luku 17 ~Minun omani

166 9 32
                                    

Iltaa vaan! Palasinkin etuajassa matkaltani. (jee!!!) Elikkäs nyt jatkuu viimein tää ja oon odottanu innolla, että pääsen jatkamaan tätä! Motivaatio/inspis ei siis ole kadonnut minnekkään. Ihmettelen vähän että miten jaksan kirjottaa tätä ku yleensä kyllästyn tosi nopeesti. 

Hei kertokaa, että oisko kiva, jos lisäisin näihin lukujen otsikoihin aina jotain siitä luvusta. Ku mul on ollu esim luku 2 ~matka Lontooseen, niin ois ihan jees sit vähän vinkatakki jotain siitä luvusta😁

Muuten! Tiiän että nää on kaikki aikusia ja pitäis sanoa mies pojan sijasta, mutta musta se kuulostaa välillä järkevämmältä sanoa poika. Esim. blondi poika sanoi. Sori siitä!

Noniin, mennääs lukuun!


Bethanyn nk:


Olin aivan nukahtamisen rajamailla, kunnes säpsähdän, kun joku vaihtaa asentoaan vieressäni. Se joku oli Niall. Avasin silmäni ja näinkin elokuvan ilmeisesti olevan lopussa. Porukka ympärilläni näytti aika väsyneeltä, joten oli ihan hyvä, että pääsisimme pian nukkumaan.

"Tää olikin yhtä hauska kuin muistinkin." Harry sanoi ja alkoi nousemaan sohvalta oudosta asennostaan.

"Jep." Liam vain vastasi ja sammutti Netflixin, sekä television. En tahtoisi nousta Niallin kainalosta varmaan ikinä, mutta pitihän kaikkien päästä nukkumaan. Siispä varovasti nousin istumaan sohvan reunalle ja venyttelin käsiäni haukotellen. Emily istuskeli edelleen Louisin kainalossa ja heillä oli ilmeisesti joku tuijottelu sessio jälleen käynnissä. Niallin lämpö katosi saman tien ja katsahdin tuohon makoilevaan irkkuun sohvallani. Hän vain katseli minua ja hymyili ihan pienesti, niin ettei sitä melkein edes huomannut.

"Pitäis nyt miettiä, että miten nukutaan täällä." Ilmoitin ja katsahdin jokaisen läpi. Zayn puoliksi makoili tosi rennon näköisenä, Harryn venytellessä jalkeillaan sekä Liamin vain katsoen minua tavallisesti.

"Käykö, että joku nukkuis tässä sohvalla ja haen kaksi patjaa tohon lattialle? Em ja Lou voi sit nukkua vierashuoneessa." Kysyn ja katsahdan hymyillen toisiinsa kietoutuneita Emilya ja Louisia. Kyllä, minä aijoin nukkua Niallin vieressä. Daa.

"Mulle kelpaa tää sohva. On jo nyt näin mukavaa." Mustatukkainen poika huokaisee silmät kiinni nojaten käsiinsä, jotka olivat ristissä tuon niskan takana.

"Mä ja Liam voidaan varmaan nukkua patjalla. Vai mitä?" Kiharapäinen sanoi ja katsahti brunetteen sohvalla.

"Joo, käy mulle." Nappisilmä tokaisee ja kääntää katseensa uudelleen minuun. 

"Hyvä. Meen sit hakemaan yläkerrasta ne patjat ja laitetaan kaikille pedit valmiiksi." Ilmoitan tomerasti ja nousen seisomaan suoristaen paitaani. Niall nousee myös ja lähtee seuraamaan minua yhdessä Harryn kanssa yläkertaan. Suuntaan suoraan vierashuoneeseen, joka on vähän omaa huonettani pienempi. Sängyn alla pidimme kahta patjaa, joten menin polvilleen sängyn eteen ja kurkkasin sen alle, tarkistaen, että ne edelleen lojuivat siellä. Harry tuli auttamaan vetämään ne pois sieltä, Louisin ja Emilyn saapuessa huoneeseen. Niall vuorostaan auttoi minua kantamaan toista patjaa, kun Harry ilmoitti pystyvänsä kantamaan toisen yksilön ihan ominkin avuin. Kuitenkin jo ennen portaita, Louis vetaisi patjan pois Harrylta, asettaen sen portaisiin.

"Täs on mun uus Lamborghini!" Doncasterilainen rallikuski huudahti ja alkoi laskemaan hurjaa vaihtia portaita alas, pysähtyen kuitenkin portaiden tasanteeseen. Siinä kohtaa portaan kääntyivät oikealle. Hän kuitenkin jatkoi matkansa loppuun alakertaan ja Emilyn hihittäessä, Harry huokaisi turhautuneena ja lähti alakertaan. Minä ja Niall kannoimme varovasti patjan alakertaan minä edellä. Louis onneksi kantoi sentään autonsa parkkiin olohuoneeseen sohvan eteen ja me heitimme patjan sen viereen.

Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/Where stories live. Discover now