Noniin! Nyt vihdoin! SISÄLTÄÄ SEKSUAALISTA SISÄLTÖÄ, JOTEN OLKAAS VALPPAANA! kyllä te tän muutenki lukisitte... Ei oo mitään ihan kunnon smuttii sit, mutta kuitenkin. Tiiän että tykkäätte😉
Woow kahessa kuukaudessa melkein 300 lukijaa😱😍
Niallin nk:
"Milloin lähette siis takas Lontooseen?" Gigi kysyy ja ottaa haarukallisen herkullista lasagnea.
"Ens viikolla olis tarkotus." Harry ilmoittaa ja kaataa maitoa lasiinsa ystävällisesti hymyillen.
Zaynilla ja Gigillä oli selvästi jotain silmäpeliä menossa, jonka vuoksi minä ja Beth shippasimme heitä jo nyt. Zayn saisi hurmata tytön ihan kunnolla. Ellei hän ollut jo hurmannut.
Haarukoin ruokaa suuhuni -joka oikeasti oli ihan helvetin hyvää-, ja katsahdin vieressäni istuvaa Bethanya. Hänkin söi ruokaa näköjään ihan hyvällä ruokahalulla, vaikkakin Lou ja Em veivät ensimmäisen sijan syömisessä. Minunhan piti olla se bändin ahmatein!
"Tää on ihan sairaan hyvää!" Louis hehkuttaa ja ottaa lasisesta vuoasta lisää lasagnea lautaselleen.
"Hei! Jätä mullekin!" Tomlinsonin tyttöystävä huudahti ja koitti estää Louisia ottamasta liikaa. Beth köhäisee vähän ja saa viimein Emilyn huomion. Brunette vain käyttää tietyn ilmeen kasvoillaan, saaden ahmattitytön vihdoin rauhoittumaan.
"Tai siis... Haluaako kukaan muu ottaa enempää?" Tuo kysyi ja virnisti perään.
"Mä oon ainakin ihan täynnä." Liam huokaisi ja tunnusteli vatsaansa. En itsekkään aikoisi ottaa enempää, joten kerroin Emilylle, että hän voisi ottaa ihan hyvin loput. Muutkin myöntyivät.
"Näyttää siltä, että äidin resepti on hyvä." Tyttöystäväni Bethany naurahtaa vähän, mutta laittaa naamansa jotenkin peruslukemille lopussa. Tajusin vasta sitten, että tytön äitihän oli kuollut.
"Todellakin!" Emily huudahti ja lappasi lisää sitä herkkua suuhunsa. Asetin käteni varovasti Bethanyn oman päälle, jonka tuo oli asettanut reidelleen. Hän nosti sinisen katseensa minuun, ja jäin vain tuijottamaan jälleen Bethanya.
"Tuijotatte melkein yhtä paljon toisianne ku Zayn ja Gigi." Harry tokaisi pöydän toiselta puolelta ja pyöräytti silmiään. Gigi punastui selvästi, mutta Zayn vain virnisti.
"En saa katsettani pois." Bradfordilainen sanoi matalalla äänellään katsellen edelleen punastelevaa tyttö edessään.
"Uuhhh... Rakkautta ilmassa." Tommo sanoi ja kaapi lautasensa tyhjäksi. Olipas hän nopea syömään. Minä syön silmilläni pelkästään Bethanya.
"Meen vähän lepäileen. Kiitos Bethany, oli tosi hyvää." Liam ilmoittaa ja hymyilee lempeää hymyään, ottaen astiansa mukanaan, vieden ne keittiöön.
"Niin oli." Sanoin ja vedin bruneten tytön kainalooni. Hän katsoi minua vähän hämmästyneenä, mutta hymyili lopulta. En voinut taaskaan mitään itselleni, vaan suutelin tuota saman tien.
"Hei pliis... Menkää johonkin muualle nuoleskelee." Zayn sanoo ja muka peittelee silmiään.
"Menkää ite." Louis tokaisi ja katsoi Zaynia ja Gigia vuorotellen ja virnistäen. Gigi oli selvästi aivan nolona.
"Ottaako kukaan enää mitään?" Beth kysyi. Pudistin päätäni vastaukseksi ja niin tekivät muutkin. Tyttö siirtyi vähitellen pois käteni alta ja keräsi omat astiansa pois ja seurasin perässä.
"Mäkin oon niin täynnä, että taidan ottaa päikkärit." Harry huokaisi ja laittoi tiskinsä koneeseen minun jälkeeni. Kiharapää katosi pian olohuoneeseen, omalle patjalleen ja sulki silmänsä saman tien.
YOU ARE READING
Jotain uutta ja odottamatonta /N.H/
FanfictionOnko mahdollista, että julkkis voisi rakastua tavalliseen pikkukaupungin tyttöön? Rakkaustarina täynnä huonoa huumoria, kliseistä tekstiä sekä sitä "aitoa" rakkautta. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. 19-vuotias doncasterilainen Bethany sekä hänen p...