6.fejezet

247 17 0
                                    

Az új srác

Mr. Milton szemszögéből

Amikor átalakult nem hittem a szememnek nem, hogy Triád hanem még fehér farkas is? Hihetet lenün nagy ahhoz képest, hogy emberként elég alacsony. De hirtelen a farkas megfordult és a ketrecnek rontott...
-Áá-kiáltott fel riadtan Lily.. - Eeez hirtelen volt.
-Igen az már biztos-néztem rá egyetértve. És ezután vissza pillantottam Melissára.. Már amennyire önmaga volt és mellettem vicsorgodt... A ketrecen kívül. Rámugrodt, leterített egy pillanat alatt. Majd Lilyre nézett.Felé sétált, aki a farkas képességeivel próbálta lenyugtatni. Látszólag ez nem nagyon sikerült mert pár perc kellet és Lily már a padlón ült mint egy engedelmes kiskutya...
- Sajnálom.... De.... - már vadul zakatolt a szívem az adrenalintól. - De alfa. - egyszerűen nem hittem a fülemnek..... Alfa? Ez hihetetlen. Lány vérfarkas is kevés..Fehér farkas mégkevesebb... Főleg ilyen nagy... A Triádok mind öregek és vétettek mert elárulták a királyi családot a napjaik meg vannak számlálva.. A törvény  amiben a Triádokat csak ez az egy törvény amit be kell tartaniuk.. És miután elárulták elfogták őket  így nagyjából 3 napjuk van hátra aztán elhalálozna. Csak úgy.. Nem tudnak tenni ellene. A gondolataimból egy riadt hang zökkentettek ki.
- Felfelé halad.. - mondta Lily miközben már rohant fel a pince lépcsőlyén. Én gyorsan kapcsoltam és már loholtam is utánna.. A nyirkos hangulatú falépcsőn hangos dübörgés mellet. Mikor felértem a kétségbeesetten körül néző Lilyvel találtam szemben magam...
- Elvesztettem... Mintha el tudná nyomni a szagot amit követhetnék. - mielőtt válaszolhattam volna valaki kopogott- Várunk valakit?
- Jaj teljesen elfelejtettem az új diákot!! - Habozva de kinyitottam az ajtót de előbb oda súgtam Lilynek- Ha Melissa megérzi a szagát végzünk.. Ő is alfa méghozzá true alfa mint Melissa. - az ajtóból egy fiatal fiú állt háttal nekünk egy nagy fekete táskával.
- Helló én Leon Green vagyok. - nyújtotta felém a kezét egy kedves mosóllyal fogadtam majd köszöntötten.
- Üdv itt nálunk én Mr. Milton vagyok az igazgató. Ő pedig az egyik diákom Lily Ford. - mutattam Lilyre aki integetett az addigra már a hallal háttal álló fiúnak.... Majd megláttam Melissát aki mögötte szimatol... Észrevette. Figyelmeztettnem kell Lilyt. És el kell vinnem Leont onnan mert vegyéjesek is lehetnek egymásra. A farkasoknak ilyenkor a legnehezebb uralkodni önmagukon. De ha jól értesültem Leon úgy mint Lily egészen kis kora óta együtt él ezzel de egy másik true alfa jelenléte nem valami kedvező....
- Biztosan lepihennél.. Lily megmutatod neki a szobáját!
- De.. - kezdett bele a mondandójába viszont én finoman biccentett egyett Melissa felé- gyere erre lesz. - a lány megfogta a csuklóját és húzni próbálta fel az emeletre. De a fiú meg sem moccant. Helyette egy mélyet levegőt vett.... Meg érezte.
- Nem köszönöm nem vegyok fáradt.. Dee mi ez az illat- és már pördült meg viszont hála Lily gyors reflekszeinek  elé ugrott. És ezzel elzavarta a fehér farkast.
- Vizsgázok... Meg kell találnom és itt van ebben a szobában... Legalábbis eddig itt volt.. Neki menekülnie kell
előlem.
- Segítjetek?
- Sajnos nem, de egy fél év múlva minden jeles tanulónak meg kell ezt csinálnia ha tovább szeretne menni. És ha letette ezt és még 4-et akkor bizonyítványt kap hogy el ehet a halandók közé anélkül, hogy leleplezne.
- Értem ezesetben hol várjak?
- Fel kísérlet a szobádba. Addig Lily meg lesz egyedül,igaz?- kérdezte remélve, hogy tudom a választ.
- Természetesen. - és a lány sarkon fordult lépett egyet- kettőt majd már futott is. Én gyorsan felkísértem az ifjút. És már mentem is lefelé. Mire leértem a két lány már egymással szemben állt. Melissa vicsorgodt majd mire Lily közelebb lépett vészjólóan felmordult majd már ugrodt is volna Lilyre... De hirtelen a levegőben vissza változott. És zokogva  leterítette Lilyt zokogva ölelte egyre szorosabban és szorosabban.
- Úgy sajnálom! - szipogta
- S.. Semmi baj d.. De nem kapok levegőt.. - kapkodva a levegőt mondta el ezt a pár szót.
- Jaj- nevetett. Majd hirtelen mind a két lány a bejárat felé nézték majd felpattantak... Nem sokkal később be is lépett az illatő (el kell ismernem nem erre számítottunk)...

ElveszveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora