25. Fejezet

65 6 0
                                    

Egy történet vége

A nő elmesélt mindent, majd mikor Leon felkelt neki is elmeséltünk mindent aztán visszamentünk az iskolába...

Leon szemszögéből:

Éppen nagyban készülődtem az udvaron mikor zajt hallottam. Megfordultam, mire egy ököl csapott az  arcomba. A földön térdelve tértem magamhoz. Melissa állt velem szemben, éreztem magamon az összezavarodott tekintetét. Pár perc után leesett. Túsz vagyok. Egy csali. És a szerelmem vakon pelesétál. Tudtam, hogy érti mit akarnak. Próbáltam jelezni neki, de nem vette észre. Velünk jött egy lyukba. Elég világos volt. Egy csillag közepére állították. Hamar rájöttem mi a cséljük ezzel. Haragossá akarták tenni. Gondolom ez kell ahoz, hogy megnyiljon a kapu. Szóltam is Melissának. Ezért az őröm leütött, majd oldalba döfött. Miközben az én hercegnőm párbajra hívta ki az nőt. Mikor mindenki tudta a végkifejletet elmenekültek. A szerelmem, pedig oda jött hozzám. Sikerült megnevettettnem mielőtt elsötétült minden... Egy zöld helyen ébredtem. Melissával a fejem fölött. Értetlenül néztem rá ezért elmagyarázott mindent. Elköszöntünk és visszamentünk az épületbe. Átvettük a papírokat, majd kezdődött a közös életünk. Voltam a koronázásán, én lettem az iskola igazgatója, megkértem a kezét amire persze igent mondott, összeházasodtunk és lett egy fiúnk Jack és két lányunk Szonia és Madison. De ez innen már nem a mi történetünk...

Sziasztok!
Tudom, hogy ez a rész rövid lett, de a következő hosszabb lesz. Igyekszem hamar hozni. Véleményeket szeretnék erről a történet szálról.

ElveszveWhere stories live. Discover now