8.fejezet

175 15 0
                                    

Fel készítés?

Melissa szemszögből :

Amikor majdnem  megöltem Lilyt azt hittem nagyon utálni fog.. De nem.. Kicsit sem. Megöleltem és azon nyomban zokogni kezdtem. Aztán hallottam ahogy valaki jön. Felpattantam és készenáltam a támadásra, Lily ugyan így tett. De amikor láttam, hogy ki jött be... Egy fiú. Gyönyörű kék, óceánra hasonlító szem, fekete göndör haja.. És az illata.. Az eső utáni levegő illata egy leheletnyi citrommal. De a szem... Rajtam van. Nagyon fura érzés. Bizsergető. Ő is engem néz.. Vajon, hogy hívják... Elmélkedésemből Lily bemutatása zavart meg. Tehát Leon. Aztán az igazgató osztotta ki a teendőket én követtem őt amíg Lily és Leon elindultam fel a szobájukba. Amit eltüntek a látótérből Mr. Milton felém fordult.
- Várunk még egy kicsit majd jelzek Lilynek- mondta- addig is elmondom, hogy a vámpír éned elvan zárva. Lehet rajtad érezni. Fogd fel úgy mint egy fal ami nem engedi, hogy hozzáférj. Ez egy nagyon erőteljes varázslat. Amit gondolom a szüleid rakták rád. Nehéz feloldani is.
- Tudom hogy ez megint sok információ.
- Hát az utóbbiak áll kevesebb ezt fel tudom dolgozni.. Dee akkor ön szerint fel tudom oldani.
-Na de most szólok Lilynek. - meg fogta a korlátot és azt súgta fel - jó éjt- erre Lily megjelent a lépcsőtetején. Még egyszer hátranézett majd hangtalanul lesiklott.
- Na akkor nézzük meg, hogy hogyan is jutottál ki Mel. - majd elindult a pince felé. A nagy fiú nézés én el is felejtettem. De...
- Ááá- kiáltottam és össze rogytam. Hirtelen úgy éreztem mintha mindenem eltört volna.. Majd szépen lassan és fájdalmasan összefort. Lily végig nézte ahogy a földön vergődök és vissza fogta Mr. Milton is. Amikor befejeztem segítőkészen nyújtotta felém a kezét, én pedig elfogadtam.
- Köszönöm - mondtam.
- Szivi- kacsintott majd elindultunk lefelé. Oda lenn mind meglepődtünk ugyan amikor felrohantam senki sem figyelt a zárkára...
- Okéé ehelyett akkor kell egy másik- mondta az igazgatónk kétellyel hangjában. A rácsok helyén víz lett. Pontosabban egy hatalmas tócsa.
- E.. Ezt én csináltam? - kérdeztem. Ugyan tudtam a választ de azért volt bennem egy kis remény, hogy tévedek.
- Igen még hozzá farkas alakban. - amint ezt kimondta Mr. Milton nem ért meglepetésül szomorú lettem, hogy tönkre tettem szóval kinyújtottam  ketrec helye felé a kezemet. Behunytam a szemem és a kezemet szépen lassan ökölbe zártam. Amikor kinyitottam a szemem és leeresztettem a kezemet láttam, hogy sikerült. Na meg azt is ahogy bámult rám és az új zárkára felváltva az igazató és Lily. Miután abba hagyták felmentünk. Az igazgató tol megkaptam a könyveket meg a többi cuccot de az órarendet nem tudta most odaadni. De a tankönyvek alapján igen más lesz ez a suli. Példának okáért: bűbájtan, kötyvasztás, varázslat kivédés,  pontos átalakulás, hogyan légy veszélytelen vámpír,stb..de azért vannak szokásosan pl.:földrajz,matek,nyelvtan,irodalom.
Éppen lefeküdtem volna amikor..
- Üdvözlöm hercegnő örülök, hogy újra találkozhatunk. - mosolygott rám a földön térdepelő férfi.
- Ki.. Ki maga? - dadogtam
- Hercegnő az anyja küldött, hogy fel készítem önt a trónra lépésre. Minden reggel egy órát gyakorolunk és délben fél órát majd este átveszük mit tanult ma.
- És ha nem akarok trónra lépni?
- Olyan lehetőség sajna nincsen.
- Rendben és hogyha a távolból irányítanám a királyságot?
- Hmm.. Az lehetséges lehet. - vakarta meg a fejét
- Amúgy kik a népem?
- Nos hát az összes Hibrid és Tribrid.
- És azok mik?
- A kettes és hármas lények. Azaz ennyi lény ereje van bennük és azért a te családod a királyi család anyai ágon mert az anyukád a legerősebb Triád volt. - mondta a végét szomorúan- ha a forrásai nem tévednek te vagy az utolsó Triád.
- Értem. Még valami?
- Ó igen én szellem vagyok akit csak te látsz..
- Rendben... Akkor felszívódsz, hogy aludhassak?- kérdeztem álmosan.
- Ez csak természetes addig megkérdezem a távuralkodást.

ElveszveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora