9.fejezet

223 15 0
                                    

Körbevezetés

Amikor felkeltem a pasi sehol sem volt. Vállatvontam azzal a tudattal, hogy  csak álmodtam és bementem a fürdőbe fogat mosni. Amikor végeztem a hajamat is össze fogtam. Amikor nyitottam ki az ajtót akkor már ott ált előttem.
- Jó reggelt fenség- hajolt meg előttem
- Jó reggelt neked is de lehet, hogy nem hajlongsz mindig amikor találkozunk? - kérdeztem picit morcodan.
- Sajnálom nem. Az tiszteletlenség lenne.
- Rendben akkor essünk túl az első felkészítős órán.
Az óra piszok unalmas volt. De aztán amikor lementem az igazgató már várt.
- Jó reggelt Melissa- köszönt vidáman
- Jó reggelt - mondtam morcosan.
- Mi a baj?
- El sem hinné, hogy mi történt! Még jelent nálam egy szellem akit az anyám küldött azért, hogy felkészítsen a hercegnői létre és állandóan meghajol ha látom - hadartam el mindent.
- Hűha. Ez most még fokozó is. Mert sajna itt kell hagynunk téged mert kirándulni megyek az osztályommal.
- Mi az, hogy hagynotok?
- Lily is oda jár- jelentette ki szomorúan.
- Na jó ez csak vicc ugye?
- Nem, sőt még arra is megkérnélek, hogy az új fiút is vezesd körbe
-  Oké mikor?
- 5 perc múlva addig nyugodj le- majd hátat fordítva nekem az udvaron várakozó buszhoz rohant. Aztán megjelent mögöttem a gyönyörű óceán kék szemű fiú.
- Sziaa - mondta a végét furán elhúzva amikor megfordultam - Te fogsz körbe vezetni?
- Igen?! Miért baj? - kérdeztem felvont szemöldökkel
- Nem nem dehogy... Hol kezdjük?
- Mondjuk a hallban?
- Remek menjünk- majd elindultunk.
A körbe vezetés uncsi volt de délben el is felejtettem, hogy külön órám lesz. A magán tanárom a folyosó végén várt és aztán amikor megláttál ahogy int nekem azonnal sietni kezdtem..
- Éés ez itt az utolsó helyszóval én mennék is szia- hadartam el majd intéztem neki egyett. Még egy unalmas 30 perc után elmentem a zene szobába kiadni magamból az élményeket mert a körbevezetés nagy része arról szólt, hogy felváltva néztük egymást. Na de a szeme... Felejthetetlen.. Leültem és énekeltem.


A dal végén valami zajt hallottam azonnal oda kaptam a fejem de nem láttam semmit.
- Hahó? Van ott valaki? Mr. Bartlebi(ez a "magán" tanárom neve)?
- Nem láttam semmit és nem akartam a képességei et használni ha esetleg olyan ember van itt. Majd egy kicsit még vártam de semmi. Felmentem a szobámba, hogy átismételjem ma mit tanultam Mr. Bartlebivel. Azrán lefeküdtem. Másnap reggel megkaptam az óra rendet és kiderült, hogy fél év múlva éretségiznem kell. Ami kicsit kiborító. Na de amikor a szekrénybe pakoltam, éppen amikor becsuktam az ajtaját megláttál mögötte Leont..

ElveszveWhere stories live. Discover now