33.fejezet

34 3 0
                                    

A tavaszi szünet  2.

David Smith szemszögéből:

Amikor Medison elveszette az önuralmát nem tudtam mit csináljak.
- Tehát nem az volt akinek mondta magát... Ez így még érdekesebb. - gondoltam magamba. Közelebb akartam menni, hogy jobban lássam, de a barátnője elém állt. Így kénytelen voltam bele lökni az előtte tátongó sötét mélyedésbe. Majd amikor M. elájult és egy kocsit hallottam a távolból elfutottam. Nem akartam tudni, hogy mi lett volna ha ott maradok. Szóval inkább leléptem egy időre. Pontosan 1 hétre, utánna figyelni, tanulmányozni kezdtem Medit. Míg nem lett egy tökéletes tervem. Első lépésként felkellet fejlődnöm egészet a legmagasabb szintre. Aztán készítettem pár fotót róla. Végig néztem amogy legyőzte azt a lányt a folyosón. Majd másnap a lány megtalált engem.
- Te lennél annak a fruskának az exe nem? - állított meg a mondatával.
- Ne nevezd így... De igen Én vagyok az - bólintottam - Mit akarsz?
- Vissza kapni  a barátomat. De az a lány elvette tőlem. - hisztizett nekem. Ami persze kicsit sem érdekelt. M. soha nem csinált ilyet ezért is olyan különleges. És éppen ezért kell vissza szereznem bármi áron!!
- És mit akarsz mit tegyek? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Tudom, hogy van egy terved. Különben nem lennél itt. És ha kiveszed őt a képből mind a ketten nyerünk. - mondta ravaszul mosolyogva.
- Még is mit tudsz mondani ami segítene?
- Mondjuk valamit ami legyengíti annyira, hogy ne tudja használni az erejét. Így könnyebb lesz kordában tartanod majd. Nem zökkenőmentes, de tűrhető. Ha nem tud ellenkezni.
- Mond mégis hol találok ilyet?
- Szóval áll az alku? - kerdezte
- Áll csak mondjad már! - förmedtem rá mire elővett egy tollat és egy papírt ráfirkantott valamit majd mondta kinek adjam oda. El is mentem. Egészen nagy adagot kaptam valami kék cuccból. Nagyon remélem, hogy hatásos lesz!! Aztán az utolsó szinthez egy karddal kellett megöljek egy halandót. És melyik ember lenne jobb, ha nem az aki tapizza a nőmet?! - ki is nyírtam. Még rá is tudtam kenni arra az új barátjára. Amíg ő a kis barátja kiszabadításán ügyködött én mindent elő készítettem. Minden megvolt. Az eldugott helyen álló pincés ház, a szer, ha kell fenyítő felszerelés és a többi. Minden készen állt, hogy holnap elhozza ide. Dél után felé ki is jött. 2 körül már eszméletlenül hevert a pincében egy matracon. Megkötözött kézzel és lábakkal. Nem sokkal később mozgolódást hallottam lentről. Az alsó szint is hatalmas volt. Lépteket hallottam.
A JÁTÉK INDUL...

SZIASZTOOOK!!

ITT IS LENNE AZ ÚJ RÉSZ EZT SEM AKARTAM HOSSZÚRA HÚZNI. A KÖVI LESZ 1000+ SZAVAS. MÉG PONTOSAN NEM TUDOM MENNYI ÉS MIKOR FOG FELKERÜLNI, DE ADDIG IS...

ElveszveWhere stories live. Discover now