4.fejezet

316 16 0
                                    

Szeretném-e??

Melissa szemszögéből

Szeretnék-e maradni komolyan ezt kérdezi.. - Persze hogy szeretném-mondtam majd ketten kimentünk az ajtón.. Érdekes egy iskola, nagy tágas és csodálatos. A körbevezetés is jó volt és mivel gyorsan végeztünk tudtunk egy kicsit beszélni a társalgóban.. Hihetetlen ennek a sulinak még ilyenje is van.. De visszatérve a beszélgetésre...
-És te mióta vagy ebben a suliban?
-Hát azt hiszem lassan 8 éve.
-Azta!!
-És még mindig meglep, hogy itt semmi sem emberi eredetű.. Minden varázslattal teli, erővel és energiával...
-Hát te tényleg szereted ezt a sulit na de menjünk vissza a dirihez mert már nagyon izgulok, hogy mi vagyok... Fúú ez de furán hangzik..
-Menjünk-bólintott majd hagyta, hogy én találják oda és halljátokcsodák csodájára, sikerült már pont az ajtóban voltam mikor hirtelen mindenem fájni kezdett..
-Áuu-kiáltottam
-Mi az?
-Semmi, semmi csak elfáradt..
-Ó hát vissza is értetek? - kérdezte a diri
-Igen és szeretnék aludni ha van rá mód.
-Hát persze, hogy van de most csak itt tudsz aludni-mutatott egy ágyra az orvosi szobában.
-Tökéletes, köszönöm.
-Semmiség.Jó éjszakát
-Jó éjt Mel. - ölelt meg Lily.
-Nektek is-öleltem vissza.És hamar el is aludtam.. Mozgalmas volt a mai napunk. Ma is a szüleimmel álmodtam és azt mondták...
-Drága kicsi hercegnőm most itt kell maradnom ők majd segítenek a harcban.
-A szörnyek ellen?
-Igen - lépett közelebb apám
-Rendben és mi az a Triád? - egy pillanatra mindketten meghökkentek
-A pontos kérdés nem mi hanem ki-javított ki anya
-És ki??-néztem rájuk felváltva
-Te vagy az-bökte ki apa
-De akkor mi vagyok? És ki vagyok?
Te vagy az utolsó Triád egy többes lény és a kislányunk vagy...AMILIA SOFIA MIRADER Hercegnő felelt apa
-Hercegnő?? És Többes lény??
-Igen hercegnő vagy de hamarosan királynő leszel küldök majd valakit a kiképzésedre.-válaszolt anya
-És van még 4 másik hármas lény is de őket már elkapták..És ők csak vámpír, vérfarkas és boszorkány.De te vagy a legerősebb- vette át a szót apám
-Vámpír, vérfarkas és boszorkány meg még egy lény amit mind eddig nem észlelt senki - vette vissza a szót anyám.
-Okéé....
-És azért fáj mindened mert megöltél valakit aminek hatására "bekapcsolt" a farkas ösztön és amikor ma felkelsz telihold lesz és akkor megy végbe az átalakulás... De most mennünk kell... - csuklott el a végén édesanyám hangja.
-Ne, kérlek ne!
-Drága kislányom a szívünk szakad meg, hogy itt kell hagynunk de holnap este megint megpróbálunk kapcsolatba lépni veled. - mondta édesapám
-Várni foglak titeket-fakadtam sírva a mondatom végén.

Majd hirtelen felkelve végre senki nem állt most felettem.. Elmentem lezuhanyoztam és felvettem egy ruhát amit Lily kikészített nekem.. Fogatmostam és elmentem a zene terembe.És elkezdtem énekelni..

-Nagyon szép a hangod.. - lépett közelebb Lily.
M.. Mióta hallgatod?
-Azt hiszem kB. a közepétől..Todom, hogy nem tudjuk mi vagy de az biztos, hogy nem egy egyszerű ember.
-Jaj de kínos bocsánat...És köszönöm ez sokat jelent- sütöttem le a tekintetem
-Nem, nem csodás volt-mosolygott
- Ja tényleg Lily beszélnem kell veled és Mr. Milton-nal. Ha lehet akkor minél hamarabb. - mondtam idegesen.
-Jó mit szolsz ha 2 perc múlva a társalgóban tali?
-Tökéletes ott leszek. - bólintottam majd elváltunk. ő az iroda felé, én a társalgó felé. És 17 perc múlva már mindent tudtak és csodálkozva nézett rám Lily az igazgató pedig olyan"én végig tudtam" arccal nézett és ez meglepett....

ElveszveWhere stories live. Discover now