Iskola látogatás
Alex szemszögéből :
Amikor Medison elment felsegítettem a földröl azz exem és egyből megcsókolt. Persze ellöktem magamtól. Egyszer segítesz neki és máris azt hiszi megint együtt vagytok.
- Mégis mit képzelsz?! Barátnőm van!!
- Nyugi, nem fogja megtudni. - lépett közelebb és a nyakamba rakta a kezét.
- Hihetetlen vagy! - taszítottam el magamtól és elindultam Medi szobája felé. Az igazgató a szobámba küldött pakolni és elmondta mit fogunk holnap csinálni. Elkezdtem készülődni. 20 perc alatt kész is lettem, majd lefeküdtem aludni. Másnap az igazgató ébresztett, hogymennünk kell. Az ajtóban már ott várt Jack, akivel lepacsizzunk.
- Láttad ma már maddison? - kérdezten.
- Nem sajnos. De nagyon remélem már nem sokára itt lesz. - Nem kellet sokat várni és itt is volt egy sporttáskával, és Mr. Greennel.
- Sziasztok - integetett felénk. - apa fog minket elvinni - jelentette ki. A kezében már ott volt a kocsikulcs. Indultak is kifelé mikor megfogtam a szerelmem csuklóját. Aminek hatására rám nézett.
- Beszélnünk kell a tegnapiakról! - mondtam. Sóhajtott egyet.
- Nagyon sajnálom, elém ugrottál és féltem, hogy bántalak amit soha nem bocsátanak meg magamnak és... -hadarta, de én megcsókoltam, hogy csendben legyen és tudják beszélni.
- Én akartam bocsánatot kérni. Utánad akartam menni, de az igazgató megakadályozott.- Megölelt és ezzel le is zártuk a témát. 20 perc autóút után ott is voltunk. Kittek a suli előtt 2 méterrel. Medison háttal fordult nekünk és úgy magyarázta a szabályokat. Én a környezetet néztem ami feltünő lehetett úgyan is észrevette.
- Alexander figyelsz te rám egyáltalán? - kérdezte komolytalanul, mire válaszolhattam volna a kis béna nekiment egy másik fiúnak.
- Joel? - kérdezte
- Szia szépségem hallom már szingli vagy- kacsintott rá- nimcs kedved valamikor összejönni? - kérdezte mire én nagyon dühös lettem, csak az lebegett előttem, hogy ha ezt fojtatja meg fogom ütni! Erre Medi eltolja magától.
- Tulajdon képen- tolta el magától a srácot - ezzel elkéstél már van barátom, gyertek menjünk. - intett a fejével és elindultunk befelé a suliba. De alig haladtunk 2 lépést, mire én megöleltem.
- Ha 2 másodpercek később szállt volna le rólad széttéptem volna. - mondtam haragosan....Madison szemszögből :
Nagyon örültem, hogy megbeszéltük a dolgokat Alexanerrel. Mikor a sulihoz értem sok mindent éreztem. Félelmet, zavartságot, de ahogy Alex fogta a kezem biztonságban éreztem magam. Úgy gondoltam ismertetem a fiúkkal miket is jobb ha észben tartanak.
- Jól van. Van pár dolog amit tudnotok kell. Ne használjátok a képességeiket az iskolában és a körzetében. Ez talán a legfontosabb. A másik meg.... Figyeltek rám egyáltalán?? - vontam őket kérdőre komolytalanul. Majd belebotlottam abba a fiúba akibe a legkevésbé sem szerettem volna. Megbeszéltem vele a dolgokat, hallottam megint azt a kattanás szerű hangot de nem láttam semmit. Elengedtem a dolgot és inkább mentem tovább az iskola felé a fiúkkal, ahol megmutatták ideiglenes szállásunk, odaadtak egy térképet. 1 órát együtt haladtunk, amikor:
- Nekem el kell mennem a mosdóba srácok. - közölte a szerelmem.
- Jól van. Eltalálsz oda? - kérdeztem.
- Igen, eltalálok - bólintott. Elválttőlünk mi pedig mentünk a szobánkba. 15 perc múlva vissza is ért a szerelmem és lehuppant mellénk. Beszélgettünk, nevettünk, majd olyan 3 körül kopogtatnak az ajtónkon.
- Megyek. - szóltam és már pattantam is fel. Mikor kinyitottam nem várt emberekkel.
- Jó napot kisasszony. William nyomozó vagyok ő pedig itt a társam Noah - mutatott a mellette álló férfire. - gyilkossági ügyben keresünk egy bizonyos Alexander Smithet keresset.- teljesen lefagytam. Gyilkossági ügyben?
-Én lennék az. - lépett mellém a neve hallatán.
- Ezennel letartóztatjuk gyilkosság vádjával. Jogában áll hallgatni, bármit amit mond felhasználható önellen a bíróságon. - Aelx ugyan olyan meglepett fejét vágott mind én. Őszintének tűnt, de tűrte ahogy megbilincselik és élvezetik. Nem tudtam mihez kezdjek, azt sem tudtam mi történik. Jack, pedig felháborodva magyarázott valamit. Mikor észbe kaptam Alexet már elvitték. Beszéltem a bátyámmal, hogy elmegyek kihozni. Nem figyeltem arra mit mond csak mentem. Futottam egészen a rendőrörsig.
- Jó napot. A barátomat keresem, nem rég hozták be.
- Igen emlékszem rá. Most van a kihalgatóban. Miben segíthetek? - sóhajtottam egyet és mélyen a szemébe néztem, hogy alkalmazzam a képességem.
- Megengeded, hogy részt vegyek a nyomozásban.
- Megengedem. - mondta és mutatta az utat egészen oda a két nyomozóig. Szerencsémre a feletesükkel beszéltem így bele egyeztek.
- Mivel kezdünk? - kérdeztem.
- Megnézzük újra a kamera felvételt. - mondta az egyik. A kamerákon az látszódott ahogy Alex beszél a fiúval majd elmegy a másik irányba. 2 percre rá valaki a kamerának háttal állva széttépte szegényt.
- De hát Alexander a másik irányba ment. És a támadás után 5 perccel már velem volt. Ami azt jelenti, hogy nem lehetett ő. - jelentettem ki büszkén, de ez nekik nem volt elég.
- Megnézhetem a testet? - kérdeztem ártatlanul.
- Miért akarja maga ennyire megoldani az ügyet? - kérdezte.
- Az ügy nagyon nem izgat csak, hogy a barátom kijöhessen. Csak addig vagyok a nyakunkon amíg bizonyítom az ártatlanságát. - majd bólintott és bementünk a hullaházba. Átnéztem, alaposan és találtam is valamit.
- Itt van valami. Kaphatok egy csipesz? - kértem és adtak is egyet.
- Egy darab valami féle fegyverből. - mondta az egyik.
- Ezzel ejthették a sebeket. - mondta a másik. - a lakást átkutattuk így nem lehetett a barátja. - fordult felém. - szabadon elmehetnek. Gratulálok remek munkát végzett. - kezet fogtunk és elmentek elmondani a jóhírt Alexnek...Sziasztoook ubik!
Ez egy mérföldkő nekem elértem az 1000 olvasóót!! (már kicsit túl is mentünk) ennek örömére azt találtam ki, hogy az első 3 kommentelő közül kiválasztok 1-et aki a kövi részbe benne lesz. Aki tudja, hogy benne lesz/van annak ez nem számít. Amit le kell írni:
Karaktered neve:
Fajod:
Képességed:
Külsőd:
Belsőd:
Korod:
És ha még valamit kihagytam azt.
YOU ARE READING
Elveszve
FantasyTe eltudod képzelni, hogy az életed egy pillanat alatt teljesen megvártozik... Az egyik percben még teljesen átlagos vagy a másikban pedig minden fenekestül felfordul az életedben... Melissa, egy kezdetben átlagos lány, hirtelen egy olyan világnak l...