Csók
Leon szemszögéből:
Amikor kiderült, hogy Melissa fog körbevezetni nem tudtam hová tenni nem figyeltem a helyekre csak azt néztem, hogy hogy lehet smink nélkül is ilyen gyönyörű. És amikoreghallottam azt a dalt... Egyszerűen gyönyörű hangja van. Aztán beszéltem Sammel akivel nagyjából jóban van.. Tehát boszorkány ez is megvan.. Nincs több kérdésem de musálly újra látnom, hallanom csilingelő, tiszta hangját és az illata. Nem is értem mit gondoltam amikor odamentem. Az nem volt lényeges az viszont igen, hogy láthattam. De a búcsúzásunk után nem jött órára. Meg kérdeztem így órán után Samet.
- Hé Sam nem láttad Melissát? - kérdeztem
- Mivan össze jöttél már vele? - kérdezte kaján mosollyal az arcán
-Mi nem.. Még.. Vagyis.. De honnan?
- Haver olyan egyértelmű. De amúgy nem, nem láttam. Mit szeretsz benne mesélj. - nézett rám érdeklődően.
- Olyan mit egy gyönyörű szellem. És a szeme.... meg a haja.. na és az illata...
- Hm.. Megállapítom, hogy te fülig szerelmes vagy. Menj te Rómeó vár rád a te Júliád. - és a legjobbarátom ellentmondást nem tűrően eltolt a folyosóig egészen addig amíg bele nem botlottam Melissába. Azaz ő botlodt belém. Felsegítettem és csak arra gondoltam, hogy még kell csókolnom. De aztán elkezdett ragyogni amitől még szexybb lett. Majd elszaladt. Én nem bírtam ki követtem a zene terem be ment, én utánna és haladtam ahogy énekel gyönyörű volt. Bár a haja rózsaszínen ragyogott a szeme pedig kéken majd az erőteljes résznél felemelkedett és a végén vissza nem bírtam tovább meg kellett mozdulnom. De meglátott így menekülőre fogtam de beszorított a sarokba.. Egymással szemben álltunk nem sok választotta el ajkainkat és én nem bírtam tovább meg kellett tennem.. Lassan közeledtek felé, ugyan nem kellett sokat mennem.. Majd az ajkunk összeért. Mézédes ajkaitól nehezen tudtam elválni, hogy levegőt kapjunk.
- "Ezt meg mi volt?,,
- Ha tudnád meddig vártam erre.. De.. nem mozogodt a szád beszéd közben... Ez hogy lehet?
- Nem tudom. Sajnálom... - szegezte le szomorúan a fejét.
- Jó nem baj. De mi is vagy pontosan? -kérdeztem
- Hát.... - vágta félbe egy hatalmas csattanás a mondatát....
YOU ARE READING
Elveszve
FantasyTe eltudod képzelni, hogy az életed egy pillanat alatt teljesen megvártozik... Az egyik percben még teljesen átlagos vagy a másikban pedig minden fenekestül felfordul az életedben... Melissa, egy kezdetben átlagos lány, hirtelen egy olyan világnak l...