1. Bölüm = Ayrılalım

9.2K 649 365
                                    

MERHABA SEVGİLİ OKUR !
ŞUAN OKUDUĞUN BENİM İLK HİKAYEM .
UMARIM HER BÖLÜM SONUNDA YÜZÜNDE TATLI BİR TEBESSÜM BIRAKABİLİRİM 😊
KEYİFLİ OKUMALAR 💕

BÖLÜM ŞARKISI : Alone Again 
---------------------

Küçük bir kağıt parçası hayatınızı en fazla  ne kadar değiştirebilirdi  ?

Aşka küsen bir kadını yeniden barıştırabilir miydi ?

Benim hikayem bir gelinlikçi de başlıyordu.

Yorucu geçen bir gelinlik provasından sonra kafeye , nişanlımın yanına gidiyordum .

Nişanlım , ne güzel bir kelime ya !

Sanki artık o kişinin tapusu sizdeymiş gibi hissettiren bir sözcük . Yıllar boyu uğraşlarımın sonucunda zincirleri artık benim elimdeydi .

Beni provadan önce arayıp kafeye çağırmıştı . Büyük ihtimalle benimle düğün hakkındaki son ayrıntıları konuşacaktı .
Sesinde soğukluğu fark etsem de takmayıp konuşmaya devam ettim . 

"Ne kadar düşünceli değil mi yaa ? " deyip en iyi arkadaşım Yağmur ' a baktım .

Yağmur'da gülümseyip "Evet kuzum , umarım çok mutlu olursunuz . " dedi .

" Amin , İnşallah ! " deyip yoluma devam ettim .

Tüm hazırlıklar tamamdı .
Düğünümde beyaz , prenses etek bir gelinlik giyecektim . Cenk bu gelinliğe bayılmıştı .

Eğer o bir şeyi sevdiyse ben de severdim çünkü o benim her şeyimdi .

Cenk' i herşeyden çok seviyordum .

Onunla üniversite zamanından tanışıyorduk . Farklı bölümler okuyorduk bu yüzden farklı binalardaydık . Ben Gastronomi okuyordum o ise Uluslarası İşletmecilik . Babasının büyük bir tekstil fabrikası vardı . Daha kolay olacağından gelecekte oranın başına geçecekti .

Onunla tanıştığımız gün daha dün gibi aklımdaydı .

20 Yaşıma yeni girdiğim zamanlarda sıklıkla okulun önündeki kafeye gidiyordum . Bir sabah tekrardan kahve almak için sıraya girdiğimde bana çarpan kişi sayesinde o iki çift mavi göz dünyama girmişti .

O anda üzerime gelen kahve yüzünden midir yoksa önümdeki yakışıklı mı sebebini bilmem ama vücudum hiç olmadığı kadar yanıyordu . Ben hala olayları kavramaya çalışırken o yanıma gelip üzerimi temizlemeye çalışıp özür diledi . O anda hayaller aleminden çıktım ve konuşmaya çalıştım ama imkansızdı .

O mavi gözler ...

Ahh o mavi gözler !
Kalbimi bırakın beynimi de ele geçirmişlerdi . Ne kadar ' Oha o gözler ne yiğidim ?' demek istesem de sıcaktan bir gülümseme yollayıp "Önemli değil ! " dedim .

O da bana bakıp gülümsedi . İşte tam o anda gözlerimiz birbirimizi buldu .

O günden sonra her sabah Beraber kahve almaya başlamıştık . Ayrılsak da bir hafta sonra yine barışıyorduk . Vıcık vıcık ergen filmlerinden birini yaşıyorduk gibiydik . 

Bilirsiniz sonra flört ardından çıkma teklifi ve 3 yıl sonrasında evlilik teklifi . 

Ben bu adam için aşkımdan ölüyordum . Bana her o gözlerle "aşkım" dediğinde sanki kalbimin yerinden çıkacakmış gibi oluyordu .

 Onu evliliğe zar zor ikna etmiştim ama sonunda zafere ulaşmıştım .

En sonunda , benim çalıştığım restauranta gelip elindeki kocaman yüzükle bana evlenme teklifi etmişti . Kulağa ne kadar klişe gelse de insan aşık olunca kusurlar anında yok oluyordu .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin