*Kapı açılır*
*Herkes teker teker içeri girer ve kendileri için ayrılmış koltuklara yerleşir*
Bunny: Hoş geldiniz falan filan hemen sorulara geçebilir miyiz?
Taehyung: *Söz ister gibi işaret parmağını havaya kaldırır*
Bunny: *Oflayarak* Ne var Taehyung?
Taehyung: Bana buraya gelirken Deadpool 3 galasına gittiğimizi söylemişlerdi. Ben hiçbir şey anlamadım.
Bunny: *Şaşırır* Nasıl yani? Rejideki arkadaşlar sizi bilgilendirmedi mi?
*Herkes başını olumsuz anlamda sallar*
Bunny: Her neyse, az sonra anlarsınız zaten. Sadece sorduğum soruları cevaplayın yeter. Başlayalım mı?
Yoongi: Her şeyi anlarım da benim burada ne işim var?
Bunny: *Sert bir şekilde tekrarlar* Başlayalım mı?
*Herkes bu defa korkuyla başını olumlu anlamda sallar*
Bunny: Güzel. *Boğazını temizler ve elindeki kartlara döner* İlk sorumuz Jungkook'a. jellyminkook diyor ki: Bir çocuk daha ister miydin? Eğer isteseydin ne zaman?
Jungkook: *Abartılı bir ifadeyle yerinden fırlar* Aman aman aman, pu pu, aman aman, eşhedü enla, hayır hayır hayır, asla asla asla, aman aman, Kurban oliyim Allah'ım, aman ama-
Bunny: Tamam anladık, uzatma.
Jungkook: *Kameraya döner* Yüz yıl sonra belki.
Jimin: *Araya girer* Saçmalama Jungkook o zamana kadar antropoza girersin. Ya da menopoza mı giriyorsun sen?
Jungkook: *Kıs kıs gülen Jimin'in kafasına vurur* Kes sesini.
Bunny: Şak şak turizmin yavşak yolcuları dikkati bende toplayabilir miyiz lütfen?
*Herkes susar ve uslu uslu yerine oturur*
Bunny: Evet, ikinci sorumuz Jimin'e gelmiş. gizemkur diyor ki: Kook'un hamile olduğunu öğrenince sana daha önce söylemedi diye kızdın mı?
Jimin: Cevap veriyorum, başta biraz sinirlendim ama sinirimden daha baskın bir duygu vardı. Bunca zaman anlamayıp ona çektirdiklerimin pişmanlığı...
Bunny: Felsefe yapmayın. Evet ya da hayır demen yeterliydi.
Jimin: Evet.
Bunny: Güzel. Sonraki sorumuzu yine Jimin'e. jikooklove2345 diyor ki: Jungkook gitmeye karar vermeden önce kavga etmiştiniz. Kavgada Jungkook'un söylediklerinin hangileri çok kırıcıydı.
Jimin: Evet.
Bunny: *Ciddi olup olmadığını anlamak için bir süre Jimin'in suratına bakar* Beynini kullanmayı pek sevmiyorsun galiba.
Jimin: *Piç gibi sırıtır*
Bunny: Her neyse bununla uğraşamayacağım. Sıradaki sorumuz Jungkook'a. gizemkur demiş ki: Evlenmeden olmaz diyordun, ne değişti de geçen bölüm oldu?
Jungkook: *Gözleri büyür ve kızarmaya başlar* Siz bunu nereden biliyorsunuz be!
Bunny: Yazar olmam geçerli bir sebep olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Highly Regret≒JiKook [Completed]
FanfictionHer şey, hayatımı altüst eden o tek gecelik yabancıya aşık olmamla başlamıştı... °mpreg, Boy×Boy °JiKook (Bottom Jungkook) °To_@firstaroha °Publication date_04.03.18 - 25.07.19✔