ஜBölüm 24ஜ

7.3K 688 305
                                    

Göz önünden uzak masalarında dakikalardır kestiği genci izlemeye devam ederken bir yandan da yanındaki arkadaşının her söylediğini onaylayarak geçiştiriyordu. Gece hayatına ait olmadığı belli olan genç, gittikçe batılaşan arkadaşının anlattıklarından daha ilgi çekiciydi. Belki herkes kendi ışığının altında parladığını sanarken onun farkına varamayacak kadar kendinden geçmişti ama Jimin farkındaydı. Tüm masumluğu ve çekingenliğiyle ilk defa böyle bir yere adım attığını haykırıyordu. Ve yanındaki diğer yaşıtlarının ona hazırladığı şakaya bizzat tanık olmuştu.

Yüksek ihtimalle alkolsüz içeceğine koydukları alkolü seçememişti. Fakat Jimin görmüştü. Gençle dalga geçerken eğlenen topluluktan, gencin adım adım sarhoşluğa yaklaşarak içtiği kokteyle kadar görmüştü....

"Yoongi'yle yine mi tartıştınız?" Yoongi'nin adı geçtiğinde dağılan dikkatini toparlamak yerine yanında oturan Hoseok'a döndü ve "Sayılır," diye yanıtladı arkadaşını. "Ona aşık olmadığımın farkında. Ve sadece Minji için yanında olduğumu bildiğinden kendini suçluyor."

"Hâlâ ona dokunmadın mı gerçekten?" Bıkkın bir nefes bıraktı ve vermekten bıktığı cevabın yerine başını olumsuz anlamda salladı. Ona dokunmayı düşünmüyordu. Çünkü Yoongi bu kötülüğü haketmiyordu.

"Dostum, cidden ne kaçırdığının farkında değilsin. Yoongi gibi bir taşı nereden bulacaksın? Adam senin için yanıp tutuşuyor." Hoseok'un sözlerine göz devirdi ve "Çok istiyorsan onunla sen çıkabilirsin," diye bir teklif ortaya attı. "Ben ona karşı bile bile bu kadar acımasız olamıyorum. Ama senin olacağından hiç şüphem yok. Çünkü kendini düşünen piçin tekisin." Bu laflara karşı çıkmayan Hoseok büyük bir kahkaha patlatmış, ardından önlerindeki şişeden biraz daha boşalan bardağına doldururken "Haklısın," diye onaylamıştı onu.

Kendi bardağını doldurduktan sonra teklif eder gibi şişeyi Jimin'e doğrulttu fakat geldiğinden beri bir yudum içmeyen arkadaşı onu yine reddetti.

Buraya gelme amacı içmek değildi Jimin'in. Sadece arada küçük kaçamaklar eşliğinde babasından habersiz Kore'ye dönen Hoseok'la buluşmak istemişti ve arkadaşı buluşma mekanı olarak burayı tercih etmişti.

"Yoongi eşsiz bir parça ama benim taşım bana yetiyor. Taehyung'a bu gün açılmayı planlıyorum. Ardından kabul ederse benimle Amerika'ya gelmesini teklif edeceğim. Sahi, o nerede kaldı?"

"İşleri varmış ve gece yarısından sonra bize ancak katılabilirmiş. Siz keyfinize bakın dedi," diye yanıtladı yanında içmeye devam eden arkadaşını. Geldiklerinden beri neredeyse bir şişeyi kendi başına bitirmişti ve gece yarısından sonraya onun ayık kalabileceğinden emin değildi.

"Sen de artık Yoongi'nin ne kadar mükemmel olduğunun farkına var. Ona dokunmak istemediğinde kendini yetersiz hissediyor. Çıkmaya başladığınızdan beri gece hayatın sıfırlandı. Seni sıkmak istemediği için başkasıyla yatmana bile izin veriyor fakat sen buna dahi yanaşmıyorsun. Yakında aletin çürüyecek ahbap. Benden söylemesi." Hoseok'un bu gevşek konuşması ve özel hayatına karışması onu yumruklama isteğini artırırken ateş saçan gözleriyle ona döndü. "Minji ve Yoongi benim ihtiyaçlarımdan daha ön planda. Ki buna ihtiyaç da duymuyorum. Onlar benim ailem ve ailemin mutlu olması bana yeter. Gerekirse tüm hayatımı onlara adarım."

Ciddi konuşmasının yarısını Hoseok'un anlamadığının farkındaydı. Sarhoşluğun etkisi altına giriyordu yavaş yavaş.

Birden duyduğu gürültüyle tekrar izlediği topluluğa döndü ve anlam veremeyerek kaşlarını çattı. Hepsi ritmik ve sert bir şekilde masaya vururken ve "Korkak Jungkook," diye kışkırtmada bulunurken dakikalarca kestiği genç olduğu yerde büzülmüş, yok olmayı diler gibi saklanmaya çalışıyordu. Klasik bir şişe çevirmece olduğunu anlamıştı Jimin. Ve genci de eğlence kurbanları olarak seçip buraya getirdiklerinden artık emindi.

Highly Regret≒JiKook [Completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin