ஜBölüm 42ஜ

7.2K 486 478
                                    

⚠️M⚠️
(Bölümde smut yok, bölüm tamamen smut)
Uyarımı da yaptım, okumak istemeyen okumayabilir~

ஜ•ஜ

Önümdeki aynayı temizleyerek, buhardan görünmeyen yansımamı ortaya çıkardım ve birkaç saniye boyunca yüzümle ıslak saçlarımı inceledim. Banyodan yeni çıktığım için yüzümde su damlaları süzülmeye ve damlamaya devam ediyordu. Sıcak bir banyo böyle bir günün sonunda iyi gelmişti.

Derin bir iç çekip arkamı döndüm ve kapının kolunu tutup aşağı indirdim. Saniyeler içinde aralanan kapının arkasında Jimin'in beklediğini görmek ise gülümsememe neden olmuştu.

Geçmesi için ona yol vereceğim esnada yavaşça kulağıma doğru eğildi ve "Üzerini giyinme, beni bekle." diye fısıldadı tahrik edici ses tonuyla. Karşı koyamayacağım bu emir, başımı olumlu anlamda sallamama neden olurken yanımdan sıyrılıp içeri girdi.

Kapı arkasından kapandığında dudaklarımın arasından titrek bir nefes almış, ayaklarımı yere sürüyerek yatağın yanına gidip sırtım yatak başlığına denk gelecek şekilde oturmuştum.

Oda, önceki günlere oranla daha bir sıcaktı sanki. Bornozla bile üşümeden durulabiliyordu.

Bugün babalarımla buluştuğum ve hava kararana kadar onlarla uzun uzun konuştuğum aklıma gelince yeniden tatlı bir tebessüm yer edindi yüzümde. Beni kabullenmelerine, korktuğum kadar kötü bir geçmişle karşı karşıya gelmediğime seviniyordum. Artık istediğim her an onlarla görüşebileceğimi de biliyordum. Telefon numaralarını, adreslerini ve onlara dair bilmem gereken her bilgiyi de öğrenmiştim.

Aklımı karıştıran bir diğer olay ise evlilik konusuydu. Daha önce bahsi bile geçmeyen bu konunun birden bire babalarımın yanında açılması beni bir hayli şaşırtmıştı. Jimin bundan, planlarımızda olan bir şeymiş gibi bahsetmişti fakat ben bir teklif aldığımı bile hatırlamıyordum...

Daha sonra bu konuyla ilgili ona trip atmayı aklımın bir köşesine not ettim ve yatağın üzerindeki telefonumu elime aldım. Uzun süredir sessizde olan telefonuma birkaç bildirim gelmişti. Bu bildirimlerin bir çoğunu ise Taehyung'un mesajları kaplıyordu.

Merakını gidermek için mesajlarına cevap verip, babalarım hakkındaki sorularını kısaca cevapladım ve telefonu tamamen kapatıp tekrar kenara attım. Ardından boşaltma zahmetine girmediğim valizimin yanına gittim.

Yerde diz çöküp oturarak ağzını araladığım valizimin üzerindeki kıyafetleri yavaşça kenara çektim ve altlarda kalan bebek yağını çıkarttım.

Bunu her banyodan sonra kullanır olmuştum. Kendi cilt bakımım için gerekli oluyordu ve sonradan oluşma ihtimali barındıran çatlakları da önlüyordu.

Tekrar yatağa çıkıp bağdaş kurarak oturdum ve üzerimdeki bornozu kollarımdan sıyırıp, iki yanıma düşmesini sağladım. Yeterince büyük olan karnımla bağdaş kurduğum bacaklarım, erkekliğimi gizliyordu. Bunun dışında tüm vücudum şu an açıktaydı.

Elimdeki şişenin kapağını açıp bir miktar elime döktüm ve boynumdan başlayarak kollarıma, göğsüme, karnıma ve bacaklarıma olmak üzere tüm vücuduma yedirdim yağdan.

Kokusu o kadar hoşuma gidiyordu ki, her burnuma dolduğunda doğmuş bebeğimi kokluyormuş gibi hissediyordum.

Yüzümdeki gülümseme eşliğinde şişenin kapağını kapatıp yanımdaki komidine koydum. Ardından bornozu tekrar kollarımdan geçirmeye başladım.

Tam o esnada banyonun kapısı açılmış, sıcak bir buhar dalgasının ardından üzerindeki siyah bornozla, beklediğim beden karşımda belirmişti. Ona bakarken o kadar dalmıştım ki, henüz giyemediğim, kendi bornozumu tamamen unutmuştum.

Highly Regret≒JiKook [Completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin