1.Bölüm

35.7K 1.7K 734
                                    

♧ Dolandırıcı ♧

Black Bar.

Kim Taehyung'un yegane barlarından ilki. İkincisine nazaran daha temiz ve insanları daha kaliteliydi. Bunun sebebi tabiki Taehyung'un takılmak için bu barı kullanmasıydı. Belki bazı insanlara takılmak için kendi barını seçiyor olması garip gelebilirdi ancak Taehyung'un sikinde değildi. İstediği tek şey boğazını ıslatacak bir bardak romdu. Bar tezgahının karşısında kalan locaların birinde oturuyordu bardağıyla oynarken. Yanında sima olarak tanıdığı ancak umursamak gibi bir zahmete girmediği insanlar vardı. İsmlerini Taehyung'un ağzından duymak dileğinde bulunsalar hüsrana uğrarlardı çünkü Taehyung isimlerini bile bilmiyordu. İşte insanlarla ilişkisi bu kadardı. Çoğunu hatırlamaz veya kullanır atardı. Daha fazlasına ihtiyaç duyacak olsa gerekli kişileri çok iyi tanıyordu çünkü. Gerisi boş kalabalıktı. Zaten onlar da Taehyung'un bu ulaşılmaz tavırlarına alışmış, oluruna bırakmıştı.

Bu durumu kabullenemeyen genelde kadınlar oluyordu. Ah şu kadınlar!Kendilerini ulaşılmaz olana adamak için ruhlarını ve bedenlerini nasıl da umursamazca harcıyorlar! Hepsi farklı olmak peşinde. Hepsi Kim Taehyung'un ve onun varlığı kesinleşmemiş ancak herkesin gerçek olması için dua ettiği servetinin peşinde. Taehyung ise birkaç yıldır tekdüze, sakin ve olaysız tutmaya çalıştığı hayatına ayak uydurma derdindeydi.

Eskiden olsa 'hayat' olarak adlandıramayacağı hayatına yalnız çoğunlukla hatırlayamadığı geceleri renk katıyordu. Gözüne kestirdiği güzel kadınlar ve barın üst katına itinayla yaptırdığı odalar... Üst kata insanlar 'kırmızı koridor' diyordu. Üst katın aydınlatmasında kullanılan renkten kaynaklıydı yanlızca. Kırmızı ışık hem Taehyung'un gözlerini yormuyordu hem de kadınların çıplak vücutlarına vuran ışığın verdiği görüntü nefsini körüklüyordu. Diğer insanlar için değildi yani...

Bardakta kalan romu tek dikişte midesine indirdiğinde alkolün kanına karıştığını, aptal insanların müzik dediği gürültünün kulağına hoş gelmesinden anlıyordu. Boşalmış bardağı parmaklarıyla itekledi ve pürüzsüz ahşap masada kayışını izledi. İçkisiz kalmış olması bir miktar keyfini kaçırsa da önüne koyulan başka bir bardakla kafasını kaldırdı. Geçen gece gözüne çarpan melez kadındı bu. Siyah uzun saçları ve iri, kahvenin açık tonlarında gözleri vardı. Vücut hatları ise Taehyung'un iştahını kabartacak kadar iyiydi. Hele cesurca giydiği göğüs dekolteli elbisesi. Bilirsiniz Kore ve göğüs dekoltesi birbiri ile yan yana gelebilecek terimler değildi. Bu sebeple cesareti Taehyung'u biraz da olsa etkilemişti.

Kadına yan bir bakış attıktan sonra önüne koyduğu bardağa baktı. Bira içiyordu. Bira ile romu karıştırmak iyi bir fikir miydi? Siktir et! Taehyung o bardağı da kafasına diktiğinde birazı ağzının kenarından akıp boynuna doğru yol almıştı. Ancak bir çift dudak yolunu kesmişti. Taehyung hareketsiz kalıp kadının daha ne kadar ileri gidebileceğini görmek istedi. O ise Taehyung'un dudağı kenarından akmış biranın tüm yolunu içti. Tam dudaklarından da bu tadı alacakken kafasını çevirdi.

Taehyung öpüşmez.

Kadın sadece şansını denemek istemişti zaten. Herkes bilirdi Taehyung'un bu huyunu. Bu sebeple moralini bozmadı ve tekrar yaklaştı. Barın gürültüsü kadının sesini yutarken, Taehyung'un kulağına doğru konuştu. "Tam da bu gece sıkıcı geçecek diyordum. Sonra sen siyah, dağınık saçlarınla gelip hâlâ eğlenebileceğimi hatırlattın." Davranışlarından sesine yansıyan şımarıklık Taehyung'un dikkatini çekti ve kadına döndü. "Eğlenmek mi istiyorsun?" Kadın hemencecik başını aşağı yukarı salladı. "Peki oyunlarımın seni eğlendireceğinden emin misin?" Tekrar onayladı onu. Taehyung ise aldığı cevaptan sonra kadının yüzüne yaklaştı ve yüzleri arasında milimler kala durdu. "Öyleyse oynumun var olan tek kuralına uyman gerek."

Good and Bad |KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin