♧ Mavi ♧
Odadan el ele çıktıklarında genç kızın başı deli gibi dönüyordu. İnanamıyordu işittiklerine ve gördüklerine. İnanamıyordu elini tutan adamın gerçek olduğuna. Korkuyordu yine karanlık tarafına yenilip ona kötü davranır diye. Korkuyordu o güzel nefesini Ha Neul'ün kalbini kıracak cümleler için sarf eder diye. Kim Taehyung odanın kapısını kitlemek için elini bıraktığında genç kız izin vermedi. "Kilitlemeyin."
"Ama-"
"Lütfen. Bu güzelliklerin kilitli kapılar adında kalmasına gönlüm el vermiyor. Kilitlemeyin."
Kim Taehyung az önceki tablodan bile güzellik diye bahseden kıza baktı. Nasıl olurda onunla ilgili şeylere güzel gözüyle bakabilirdi? Vazgeçti kilitlemekten. Yanlızca kapısını çekip bıraktı. Ardından tenine kavuşmak için yalvaran elini tekrar Ha Neul'ün eliyle birleştirdi. "Çok yorgunum." Ha Neul gerçekten yorgun hissediyordu. Muhtemelen hastalanacaktı. Annesi gibiydi o da. Bir şeye çok üzülüp kafayı takınca hastalanıveriyordu. "O kadar çok uyumana rağmen mi?"
"Ruhumu yorgun düşürdünüz. Yokuşlarınızı inip çıkmaktan yorgun düştüm. Uyumakla geçecek bir şey değil ne yazık ki." Kim Taehyung gülümsedi genişce. Ha Neul ise söylediği şeyin komik olmadığını düşünüyordu.
"Senin yüzünden saygı sözcüklerine karşı fetişim oluşacak."
Genç kızın yüzü utançla kızarırken Kim Taehyung gülmeye devam etti. Doğru söylüyordu! O kadar şey yaşamış olmalarına rağmen şu saygı eklerini ortadan bir türlü kaldırmıyordu. Bu sözleri ondan duymak hoşuna gitmeye başlamıştı ve gariptir ki bundan tahrik oluyordu. Taehyung onun kızaran yüzüne gülerken aynı zamanda da tuttuğu eli ile genç kızı aşağı kata yönlendirdi. Yatak odası ikinci kattaydı. Yorgunsa orada uyuyup dinlenebilirdi dilediği kadar.
Ha Neul koca yatakla karşılaşınca sevindi. Yatak buradan bile rahat gözüküyordu. Kendi yatağı da rahattı. Ama Kim Taehyung'un kokusu ile yıkanmış bir yatakla kendi yatağını aynı kefeye koyamazdı. "Peki siz, yani sen nerde uyuyacaksınız?"
"Haha! Kendini zorlama Ha Neul. Benimle bu şekilde konuşman ne kadar hoşuma gidiyor bilemezsin!" Ha Neul gülümsemesine eşlik etti. "Sen rahatça uyu. Evde başka bir yatak daha var."
"Sizi yerinizden etmek istemem."
"Ha Neul biraz daha konuşursan benimle uyumak istediğini anlayacağım."
"Ne be-ben öyle demek-"
"Yat artık! Yoksa cidden yanına yatacağım!"
Ha Neul daha fazla itiraz etmedi ve odanın içine girdi. Kim Taehyung da onunla içeri girince genç kız gergince ona baktı. O ise hala gülüyordu. "Sakin ol. Sadece üstüne bir şeyler vereceğim. O pantolonla iyi uyuyamazsın diye düşünüyorum." Bu akşam cidden fazla gergin davranıyordu. Gerçi davranmamak mümkün müydü? Kim Taehyung ile aynı evde uyumak mı? Düşüncesi bile geriyor insanı.
Taehyung gece üşümemesi için ona bir hoodie ve olabilecek en küçük eşofmanı verdi. Ne kadar kalıp üstünde nasıl duracağını görmek istese de rahatsız olacağını biliyordu. Başka bir kadın olsa üstündekileri çıkartırken onu izlemesi için yalvarırdı. Ve tabiki sonrasında olacak şeyler için. Sevişmenin neden seks ve sevişmek diye ikiye ayrıldığını anlamışsınızdır dimi. Yani bu basit. Bir şeyler sadece hormonlarını tatmin etmek içinse bunun adı sekstir. Ancak bu şeyi iki aşık beden ruhlarını ve sevgilerini doyurmak için yaparsa bunu adı sevişmek olur. Buna sonuna kadar inanıyordu Kim Taehyung. Yani bu durumda Taehyung bakir sayılır mıydı? Tabi ki sayılmaz. Çünkü Kim Taehyung sevişmişti de. Ruhunu bir kadınla doyurmuştu. İlki olan kadınla. Onunla olan o şey diğer kadınlarla aynı hissetirmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good and Bad |KTH|
Hayran KurguBu denklem gibi bir şeydi ya da kesinliği değiştirilemez bilgi: Kim Taehyung kadınların kalbini kırar! Hayran kurgu #1 Boy×girl #1 Taetae #1 Kimtaehyung #1 Bts #1