♤ Gerçek Arkadaş ♤
"Bunların burada ne işi var?"
Kim Taehyung merakına yenik düştü ve aklından geçen soruyu Ha Neul'e yöneltti. Genç kız ise ne cevap vereceğini bilemiyordu. Çünkü gerçekten burada ne yaptıklarını bilmiyordu. Derin bir nefes aldı Kim Taehyung. "Sana ondan uzak durmanı kaç kere söylemeliyim?"
"Üzgünüm. Ancak siz buna karışamazsınız."
Jeon Jungkook ile olan arkadaşlığının onu bu denli rahatsız ediyor olmasına anlam veremiyordu. Genç adam onu hiçe sayıp konuşmaya devam edecekti ki Ha Neul izin vermedi. "Bıraktığınız için teşekkür ederim. İyi akşamlar." Genç kız arabadan inip yanlarına vardığında geldiğini ancak anlamışlardı. Kai ve Jungkook'un bu kadar iyi anlaşmaları çok hoştu. Bazen Jungkook kıskançlık yapsa da Kai'yi çabuk kabullenmişti.
"Gençler! Ne yapıyorsunuz burada?"
"Evinin yolunu mu unuttun Ha Neul. Gözümüz yollarda kaldı!" Jungkook sitem etmeye başlamıştı. Ne zamandır evinin önünde bekliyorlardı acaba? "O kimdi?" Kai nerde kaldığını sormamış, kimin arabasından indiğini merak etmişti. Onu getirecek biri olmadığı için bu kadar geciktiyse Ha Neul'e çok kızardı. Çünkü kendisi gelip onu alabilirdi, haber vermesi yeterli olurdu.
"Patronum."
"Tae hyung mu!?"
Ha Neul başını aşağı yukarı salladı. Jungkook ise bu garip durum hakkında onunla ayriyetten konuşmak istiyordu. Onu Taehyung konusunda uyarmıştı. Bir kere sözünü çiğnemişti zaten. Şimdi bir daha mı yapıyordu? "Kim Taehyung'dan uzak durmalısın bizim sevimli Ha Neul'ümüz!" Jungkook sesini incelttikçe inceltti ve sahte bir sevimlilik yarattı. Bu durumdan şüphesiz rahatsız oluyordu.
"Kim Taehyung mu? Hani bu şey diyen mi?" Kai ise olayların gerisinde kalmış neyin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Ya onu bunu geçin de sizin burda ne işiniz var?" Kai arkadaşının sorduğu soruya sinirlendi ve çok sert olmamasına dikkat ederek alnına bir fiske vurdu. "Ashh bu kız! Bugün film izleyeceğiz diye söz vermiştin!" Ha Neul bunu unuttuğuna inanamıyordu. Bu sözü Jungkook, Taehyung ile onu barda bastığında gönlünü almak için vermişti.
"Bayan Choi, genelde verdiğiniz sözleri bu kadar çabuk mu unutur sunuz?"
"Jungkook, Kai, gerçekten özür dilerim! Aklımdan çıkmış. Yoksa sizi burada bekletmezdim. Hava da soğudu lütfen içeri gelin size sıcak bir şeyler hazırlayayım." Ha Neul onları içeri davet etti. Kapıdan içeri girene ve koltuklarına yerleşene kadar özür dilemişti. İkili yeterli olduğuna kanaat getirince özür dilemeyi bırakmasını istedi.
"Pekala aç mısınız?"
"Ben açım! Hem de kurt gibi!"
Sorduğu soruya cevap veren babası olmuştu. Genç kız onun evde olduğunu bile unutmuştu. Ve muhtemelen bu sözü verdiğinde de aklında yoktu.
"Baba?"
"Evet! Yemekte ne var?"
Yutkundu genç kız sakince. Eğer yine bir yerlerden içki bulup içtiyse ve şu an sarhoşsa hiç hoş şeyler olmazdı. Kia bu durma alışık olsa da Jungkook'un yanında böyle bir durum yaşamak istemiyordu. "Benimle mutfağa kadar gelir misin? Ne hazırlayacağıma karar verelim." Yaşlı adam ortamı daha fazla germedi ve mutfağa adımladı. Ha Neul ise adamı mutfağa soktuğu gibi kapıyı kapatıp onu tezgahla arasına sıkıştırdı.
"Ne yapıyo-"
"Üfle!"
Babası yaptığı şeyin saçmalığına dayanamadı ve genç kızı omuzlarından itti. Ha Neul ise bunu aldırmayıp sözünü tekrarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good and Bad |KTH|
FanfictionBu denklem gibi bir şeydi ya da kesinliği değiştirilemez bilgi: Kim Taehyung kadınların kalbini kırar! Hayran kurgu #1 Boy×girl #1 Taetae #1 Kimtaehyung #1 Bts #1