24.Bölüm

9.9K 652 333
                                    

♧ Sürtük ♧

"İçeriye nasıl girdiniz?"

Taehyung dudaklarını Ha Neul'ün boynundan çekmeden konuştu. Sesi boğuk çıkıyordu.

"Pencereden..."

"T-Taehyung..."

Ha Neul onu durdurmak istedi. Ancak dokunuşları öyle güzeldi ki engel olmak aptallık gibi geliyordu. Genç kız saçlarına dokunacağı sırada Taehyung ellerini bileklerinden tuttu ve başının üstüne çıkardı. "Beni çıldırıyorsun Ha Neul!" Sütyeni Taehyung'un öpücüklerine engel olmaya başladığında basit bir hareketle sütyenden kurtulup gelişi güzel fırlattı. Bir saniyeliğine bıraktığı bileklerini tekrar kavradı. Genç kızın göğüs uçları ile oynamaya başladığında Ha Neul istemsizce inledi. "T-Taehyung... D-durmamız- Ah~" Onu dinlemedi, yüzünü ve bedenini genç kıza daha da yaklaştırıp kendini ona bastırdı. Hareketleri Ha Neul'ü hem şehvete davet ediyordu hem de kasıklarına ağrı yerleştiriyordu.

"Durmak zorunda değiliz."

Nefesleri birbirine karışırken Taehyung ondan hiç beklenmeyecek bir şey yaptı ve Ha Neul'ün dudaklarına kapandı!Dudakları öyle yumuşaktı ki! Ancak öpüşü sertleştikçe dudaklarının yumuşaklığı kıymetsizleşiyordu. Tutku ve açlıkla öptüğü dudaklardan nefes alma ihtiyacıyla ayrıldığında Ha Neul tekrar konuştu.

"T-Taehyung... Yapamayız."

"Evet yapabiliriz!"

Tekrar buluşturdu dudaklarını. Bu seferki zevk verdiği kadar acı da veriyordu. Taehyung alt dudağını dişleri arasına almış acımasızca ısırıyor ve emiyordu. Geri çekildiğinde dudaklarını teninden ayırmadan yönünü boynuna ve gerdanına çevirdi. Ha Neul'ün ağzında ise kan tadı vardı. Kanatacak kadar ısırmış mıydı? "Seni istiyorum Ha Neul!" Her öpücüğünün ardından bir cümle kuruyordu. Ha Neul ise yapabileceği tek şey ona izin vermekmiş gibi engel olmuyordu.

"Seni hissetmek istiyorum..."

"A-ama beni sevmiyorsun Taehyung."

Taehyung erkekliğini kendini belli etmek ister gibi bir kez daha Ha Neul'ün kadınlığına bastırdı. Aradaki kumaş parçalarıydı ona engel olan tek şey.

"Seni seviyorum Ha Neul!"

"G-gerçekten mi?"

Taehyung kendini yukarı çekip çenesine bastırdı dudaklarını. Tekrar etti cümlesini.
"Seni seviyorum Ha Neul!" Taehyung dudaklarına uzandığında sevinçle karşılık verdi Ha Neul. Onu seviyordu...

"Canını yakmayacağım. Bana güveniyor musun?"

"Güvenmeli miyim?"

"Hayır..."

Yumuşak dokunuşları hırçınlaşmaya başlamıştı. Bileğindeki eller ve boynundaki dudaklar tenini yakıyordu! Artık durmasını istiyordu. "D-dur Taehyung."

"Bu hale getirdikten sonra mı Ha Neul?"

Taehyung lafını dinlemiyor hatta inat eder gibi daha sert öpüyor ağırlığını zayıf bedenine bırakıyordu. "Kaybettin Ha Neul. Sen Kim Taehyung'a kaybettin. Sana kaybetmek üzere olduğunu söylemiştim hatırlıyor musun?" Ha Neul ne demek istediğini anlayamadan bileğindeki eller boğazına yapıştı! Büyük elleri narin boynunu öyle sert sıkıyordu ki nefes alamıyordu. "Uyanmayacak mısın Ha Neul!" Nefessiz kaldığında yüzü kıpkırmızı oldu. Ölecek gibi hissediyordu. "Uyanmayacak mısın!?" Eğer ellerini biraz daha sıkacak olursa uyanmaktan çok ebediyen uyuyacaktı.

Good and Bad |KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin