♤ Tereddüt Etme ♤
"Taehyung! Taehyung! Uyan!"
Dün gecenin sarhoşluğunu taşıyan yorgun bedenini iki zayıf el sarsıyordu. Olduğu yerde kıpırdandı bir süre. "Taehyung, uyansana!" Aynı telaşlı sesi işittiğinde uykunun koynundan tamamen sıyrılmış kolları arasında olması gereken sevgilisinin yokluğu ile sarsılarak uyanmıştı. Ha Neul telaşlı bir şekilde Taehyung'un koluna yapışmış uyanması için bedenini dürtüyordu. "Dışarıya bak!" dedi aynı telaşla. Bu telâşı Taehyung'u gerim gerim germişti. Kang Hyun Woo'nun burayı bulmuş olma düşüncesi aklından içeriye sızarken bunun mümkün olabileceği gerçeği sert bir şekilde yüzüne vurmuştu. Burada mıydı? Ha Neul bu yüzden mi telaşlıydı? Taehyung genç kızın kollarını tuttu ve "Ne oldu!?" dedi sert bir şekilde. Gözleri içine dikkatle bakıyor, düşündüğü şeyin gerçek olma ihtimaline karşın sevgilisinin gözlerinde korku belirtileri arıyordu. Eğer Kang Hyun Woo veya adamları buradaysa işleri kötüydü. Bu evde silah var mı bilmiyordu ve olmama ihtimalinde bire bir dövüşecek durumda değildi çünkü kolu tam olarak iyileşmemişti.
"Ne oldu!?"
"Dışarıya bak!"
Ha Neul sol elini cama uzatmış Taehyung'un bakışlarını oraya yönlendirmişti. Dışarıda gördüğü manzara silahlı adamlar veya Kang Hyun Woo değildi, kardı. Derin bir nefes verirken sert bakışlarını tekrar Ha Neul ile birleştirdi. Zayıf bedenini hiç zorlanmadan yatağa geri çektiğinde ikisinin kahkahası da birbirine karışıyordu. Hissettiği yoğun telaş anında dağılırken Ha Neul kırkırdamaları arasında Taehyung'a yalvarıyordu.
"Lütfen Taehyung! Dışarı çıkalım! Bak, ne güzel kar yağmış!"
Taehyung sevgilisinin heyacanını göz ardı etti ve onu yatağın içine geri çekip sırtını göğsüne yaslamış, sımsıkı sarılmıştı. Başını da boynu ile yanağı arasında bir yere koyduğunda Ha Neul hâlâ dışardaki karla ilgili heyecanlı heyecanlı konuşuyordu. "Boşver karı falan." dedi mırıldanarak "Tüm günü bu şekilde geçirelim." Başını biraz daha yukarı çektiğinde nefes alışverişleri Ha Neul'ün kulağına vuruyor onu huylandırıyordu. Yüzünde koca bir gülümseme ile Taehyung'un güçlü kolları arasında bedenini döndürdü ve yüzlerini aynı hizaya getirdi. Taehyung'un gözleri kapalıydı ve yüzünde insana huzur veren bir tebessüm vardı. "Taehyung," dedi en yumuşak ses tonuyla. Şirinlik mi yapıyordu? "Hadi, dışarı çıkalım."
"Uyuyalım..."
Taehyung ona karşı geldikçe çocuklaşıyordu "Taehyung!" diyordu peş peşe. "Kalk! Taehyung! Tae Tae! Hadi!!" Gelmeyi reddediyor olsa bile onu bırakması gerekiyordu. Ha Neul tek başına da dışarı çıkabilirdi. Söylenme şiddeti arttığında Taehyung "Eğer bir kez daha konuşursan seni öperim." deyip konuşmasını bir anlığına sekteğe uğrattı. Bu şaşkınlığından sebep ağzından bir kelime kaçırdığında Taehyung hızlıca dudaklarına bir buse kondurup geri çekilmişti.
Ha Neul şaşkındı. Bunu cidden yapacağını düşünmemişti. "Yah! Tea-" Onu azarlayacakken tekrar öpmüş, lafını kesmişti. "Kes şunu!" dedi ve Taehyung onu tekrar öptü. Ne zaman durmasını söyleyecek olsa Ha Neul'ün dudaklarına küçük buseler kondurup sözünü kesiyordu. Tekrar çıkıştığında Taehyung'un dudakları kesmişti sözünü. Ancak bu sefer masum bir buseyle yetinmemiş büyük bir açlıkla Ha Neul kuru dudaklarını kendi özü ile ıslatıp dudakları arasında ezmiş, kendisine gerçek bir öpücük almıştı. Ha Neul nefessizlikten ayırdığında Taehyung gülümsüyordu. Bu kadına ait iki et parçasına olan özlemi dudaklarından başlayarak tüm bedenini ateşe vermişti. Alnını Ha Neul'ün anlına yasladı ve nefes nefese konuştu. "Lütfen." dedi. "Lütfen bir kez daha konuş." Bir öpücük daha almak için pusuda bekliyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good and Bad |KTH|
FanfictionBu denklem gibi bir şeydi ya da kesinliği değiştirilemez bilgi: Kim Taehyung kadınların kalbini kırar! Hayran kurgu #1 Boy×girl #1 Taetae #1 Kimtaehyung #1 Bts #1