Tajlandia. Kolejny przystanek na naszej wspólnej drodze. Minęły już dwa lata od naszej ucieczki. Wszyscy zostaliśmy porozrzucani po świecie. Ja natomiast doszłam do wniosku, że to nie dla mnie. Fakt, pierwsze kilka miesięcy spędziłam na Catalinie, wyspie w Republice Dominikany. Jednak stwierdziłam, że nie potrafię dłużej wysiedzieć w jednym miejscu, więc ruszyłam na zachód. Dotarłam do Kyoto, miasta w Japonii, gdzie pojawiła się osóbka, która skradła moje serce. Później była Europa. Vitoria w Hiszpanii, Siena we Włoszech oraz moja wymarzona Florencja. I tak po tej 2-letniej podróży, moim kolejnym przystankiem została Tajlandia.
Uśmiecha się do mnie ciepło i splatamy palce naszych dłoni. Idziemy krok za krokiem, noga za nogą. Czysty umysł, bez pośpiechu. Idziemy naprzód. Z jednej strony brakuje mi adrenaliny, ale z drugiej, spokojne życie też nie jest złe. Chodzimy między straganami, podziwiając jak duża jest różnica między kulturami.
- Seniorita Lagos. - usłyszałam. Mogłabym przysiąc, że znam ten głos. Głos, którego nie słyszałam od ponad dwóch lat.
- Profesorze. - powiedziałam odwracając się do niego z uśmiechem.
- Wydaje mi się, że nie powinnaś być tutaj, moja droga.
- Oboje wiemy, że na dłuższą metę bym nie wytrzymała.
- Widzę, że nie jesteś sama. - zauważył podchodząc do nas bliżej. - Cieszę się, że cię widzę Lagos. - powiedział zamykając mnie w lekkim uścisku. - Witaj, jestem wujek Sergio. - przywitał się podając dłoń mojej towarzyszce. Mała złapała ją i zaczęła się śmiać.
- To jest Florence. - przedstawiłam dziewczynkę. - Moja córka. I twoja bratanica jak dobrze zauważyłeś. - spojrzał na mnie pytającym wzrokiem. - Dużo mi powiedział o sobie jak i o tobie, nie martw się, nikt inny nie wie.
- Ma jego oczy. Mogę? - zapytał.
- Jasne. - powiedziałam. Nachylił się i wziął małą na ręce. To był naprawdę piękny widok. Ile bym dała żeby zobaczyć Andresa w takiej sytuacji..
-----
Oficjalnie witam w części trzeciej!
Znalazłam takie zdjęcie, przez które mam jeszcze większą nadzieję, że Berlin pojawi się w czwartym sezonie 😭
Do następnego!Enjoy!
V.
CZYTASZ
Plan berliński || Berlin
AcciónProfesor rekrutuje młodą złodziejkę i ośmiu innych przestępców do udziału w wielkim skoku - ich celem będzie mennica.