Bölüm şarkısı;
Nagi Yanagi - Zoetrope [Amnesia Açılış Şarkısı]
Kahvaltıdan sonra Ulaş ile birkaç mağaza gezmiştik. İnatla bana bir sürü şapka takmaya kalkmış, ardından da fotoğrafımı çekmeye çalışmıştı. O kadar rezil bir görüntüm vardı ki ona izin vermemiştim. Sinemaya gidip bir korku filmine girdiğimizde ise neredeyse gülmekten kırılacaktım çünkü Ulaş o kadar çok korkmuştu ki tüm film boyunca elimi tutup kafasını koluma gömmüştü. Sürekli "Gitti mi? Bitti mi?" diye sorup durmuştu, bana sorarsanız film o kadar korkunç bile değildi! Ardından beraber hamburger yemeye gitmiştik, siparişi verirken daha o söylemeden birisinin hardalsız olmasını istemiştim. Bunu duyunca baya etkilenmiş ve nereden bildiğimi sormuştu.
Bende gururla kafamı kaldırmış ve bilmiş bir ifadeyle "Kız arkadaşlar bilir." demiştim. Bunu duyunca beni yanağımdan öpmüş ve kafasına bir tokat yemişti.
Yemekten sonra birkaç dükkân daha gezmiştik. Eve gitmeye karar verdiğimizde alışveriş merkezinin dışındaki bir çiçekçi yolumuzu kesmişti ve Ulaş'a benim için gül alıp almak istemediğini sormuştu. Ulaş tam cevap verecekti ki bir anda hapşırmaya başladı. Ben neler olduğunu anlamaya çalışırken çiçeklerin arasındaki begonyayı fark ettim. Ulaş aralıksız hapşırırken bir anda göğsünden hırıltılı bir ses yükseldi ve anında onu oradan uzaklaştırdım. İyi ki Lale Hanım bana alerjisinden bahsetmişti, yoksa neler olurdu bilemiyordum.
Eve gittiğimizde mutlu mesut bir şekilde birbirimizden ayrılmıştık. Tabii ki annem akşam bana bıyık altından gülüp durmuştu ama yine de umursamamıştım. Kavgalı olmamamız bana yeterdi. Sabah söylediklerinden dolayı onu kandırdığım için eve istemeyerek de olsa gittiğinde dayanamayarak bana mesaj atmıştı. İyi bile dayanmıştı aslında.
Kimden: Eroltu <3
Lale tıpkı içinden bir anda korkunç bir surat fırlayan o şaka kutuları gibi, her an kapağı açılabilir. Korkarak geziniyorum evde.
Mesaja bakıp gülümsedim. Akşam yemeği yemiş, annemle biraz sohbet etmiş ve en sonunda ben banyo yapıp odama çekilmiştim. Ulaş mesaj attığında da saçlarımı kurutuyordum.
Kime: Eroltu <3
Yapacak bir şeyin yok. Bak sana tavsiye: kutu açıldığında gözlerini kapat.
Ulaş mesajıma sinir olmuş olmalı çünkü uzun bir süre cevap gelmedi. Bende bu sürede saçımı kurutmayı bitirip saçımı taradım ve yağ sürdüm. Tam elime bir kitap almış, yatağıma kurulmuştum ki mesaj geldi.
Kimden: Eroltu <3
"Bazan oturduğum yerde
Kendi kendime dalıp giderim,
Bulanık geçmişimle.
Genişleyen halkalar çizerim,
Bir düşün uyanık imgesine.
Gölünüze taş düşerim.
Sizse hep konuşursunuz
Sığınıp kof sözlere,
Kaçarak kendinizden
Uğuldayan hüznünüzle.
Telâşla geceyi bulursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLAR DA AĞLAR
Teen FictionNamverân Somer adının kısaltılmasından nefret eden, insanlarla kolay kolay anlaşamayan ve de kişisel alanının işgal edilmesinden hoşlanmayan bir genç kızdır. İstemediği hiçbir şeyi yapmayan bu kızın hayattaki tek zayıf noktası, kanser hastası olan b...