~پِرث 21 آپریل کشور استرالیا
[استیج تمرین اجرا-ساعت 12:37 PM]شاید با خودت فکر کنی دیگه زیباتر و کامل تر از این نمیتونه به نظر برسه اما اون هر بار بیشتر منو به وجد میاورد و حالا شاهزاده ای مقابلم قرار داشت در حالی که میخندید و موهای موج دارش رو به عقب هدایت میکرد!
"نخیر جواب نمیده"
کلر موبایل رو از کنار گوشش برداشت و بلند فوت کرد."شاید کار مهمی براش پیش اومده" میچ گفت.
"چه کاری مهم تر از این؟" سارا جوابشو داد.
"حتما هنوزم با دوست دخترشه مگه ول میکنه این دخترهی.."
"کلر بسه دیگه رفتارت قشنگ نیست"
آدام عصبی شد."تو هم قبول داری اون داره حواس هری رو از کارش پرت میکنه،چهار روزه استراحت داشتیم و هیچ تمرینی نکردیم امشب اجرا داریم هری باید اینجا پیش ما باشه"
ما منتظر هری بودیم اما هیچ خبری ازش نبود.کلر درست میگفت.بعد از چند روز استراحت قرار نبود امروزم برای تمرین نباشه.بدون هری تمرین کردیم و این سخت بود چون اون خواننده ست و اجرا باید زیر نظر و کنترل اون پیش بره.
بعد از یک ساعت تمرین به اتاق برگشتیم تا وسیله هامونو جمع کنیم.با هم بحث میکردیم که به هتل برگردیم یا یکم بیرون دور بزنیم که در باز شد.هری بود.
"چه عجب یه خبر میدادی داری میای"
کلر مچشو گرفت."سلام..بچه ها..مدلین..بیا یه کاری دارم"
نفس نفس میزد.خم شد و با خودش خندید."آهای با توأم ما ازت خیلی ناراحتیم هری"
سارا طلبکارانه روی یک پا ایستاد و دست به کمر شد."بعداً راجبش حرف میزنیم بیا دیگه مدی"
دوباره بهم اشاره کرد.با تعجب راه افتادم و از اتاق بیرون اومدم.برگشتم وقتی درو بست بدون توضیحی حرکت کرد.سرعت پاهام رو بیشتر کردم تا بهش برسم.
"چکارم داری؟"
"فقط دنبالم بیا"
پشت چشمی براش رفتم با اینکه نمیتونست منو ببینه.نمیدونم چرا این حرکاتش منو یاد دوران مدرسه مینداخت وقتی مدیر کارم داشت و تمام طول راه رو از استرس به خودم میپیچیدم.
"کار درستی نکردی که امروز برای تمرین نیومدی" نتونستم جلوی خودم رو بگیرم.
"چی؟!" اون از حرکتش کم نکرد.
"ما چهار روز استراحت کامل داشتیم برای امشب باید حتما تمرین میکردیم اما تو نیومدی و حتی جواب تماس ندادی رفتی پی خوشگذرونی"
اونو سرزنش کردم.در حقیقت منم از دستش عصبانی بودم.اگر میخواست باید توی همین روزهای تعطیلی تفریح میکرد و امروز پیش ما میبود نه پیش اون دختر!
YOU ARE READING
Dreamers Tour (HARRY STYLES)
Fanfiction[COMPLETED] به ما میگن رویاپرداز ! اما این ما نیستیم که خوابیم.. مدلین دختری رویاپرداز با خیال هایی دور از انتظار که به بند هری استایلز راه پیدا میکنه..