هزاران بار میبخشم_24

1.3K 209 194
                                    

~مالیبو 21 مِی کشور لس آنجلس کالیفرنیا
[در اتاق عمارت-ساعت 22:26 PM]

من رویاهای زیاد و بزرگی توی سرم دارم که هیچوقت قابل شمارش نیست.اما رویای رسیدن به تو حتی از ذهن پر از خیالات منم دور بود..هر چقدر میپریدم تا بهت برسم کافی نبود.
توی هوا معلق بودم و تنها کارم تماشای تو بود!

دوش آب رو باز کردم.آب گرم روی موهام و بعد صورت و شونه هام نشست.بهترین کار برای گرفتن تمرکز و ریلکس شدن یک دوش گرم میتونه باشه.جایی که فقط تویی،صدای دوش و افکار پراکنده ای که بین بخار غلت میزنه.

دو روز کامل از لحظه ای که هری منو بوسید و اون حرف رو زد میگذره و بزارید بگم اون شب با وجود حال نه چندان جالب هری هیچ واکنشی نشون ندادم اما روز بعد وقتی دیدم هری حتی یادش نیست ناخواسته منو بوسیده از ته دل ناراحت و عصبی شدم.

نمیتونستم چیزی بهش بگم و این بیشتر روی حال بدم تاثیر میگذاشت.دیروز هری در مورد چیزایی که موقع مستی ضبط کردیم و خوندیم حرف زد و گفت آخرش هردو چندین بار آروغ زدیم.

من به اون صداها هنوز گوش ندادم و امیدوارم هیچوقت نشنوم این فقط بیشتر مایه آبرو ریزیه..مستی فقط توی لحظه ی خودش خوب بنظر میرسه!

ولی نمیتونم از فکر اون شب و اون لحظه ی هر چند نادرست بیرون بیام.

من هیچوقت نتونستم بودن با اون یا بوسیدن اونو به درستی تصور کنم خیلی برام دشوار بود اما هرگز فکرشو هم نمیکردم انقدر تأسف بار و از روی نیاز مستی باشه.این چیزی نبود که بخوام حدس بزنم.

و چقدر خجالت آور تره وقتی بوسه ای که اون حتی به یاد نمیاره و با وجود بی حواسی،برای من نیاز بود.یک نیاز اساسی مثل مخدری که بهم تزریق کرده و حالا توی رگ هام در جریانه!

اما حرف هری همه چیزو تغییر داد.دلشکستگی من تبدیل به حصاری بزرگ دور تا دور خودم شد که سعی داره تا جای ممکن منو ازش دور نگه داره تا بیشتر از این آسیب نبینم.

حوله رو دور خودم پیچیدم و از حموم بیرون اومدم.مشغول سشوار کردن موهام بودم که تقه ای به در منو متوقف کرد.

گلن سرشو از بین در داخل آورد و با لبخند بهم سلام داد.جوابشو دادم.موهاشو به بالا بسته بود و یک پیرهن دکلته ی کرم رنگ شیک به تن داشت.

"خواستم بپرسم با ما میای کلاب؟"

یکی از دوستای جف کلاب بزرگی همین نزدیکیا داشت.گلن گفت میتونه تا یک ساعت دیگه منتظرم بمونه تا حاضر بشم اما اصلا حال کلاب رفتن رو نداشتم.

"آاا چرا؟بیا خوش میگذره"

"نه شما دیرتون میشه تازه میخوام یکم با خودم تمرین کنم تا دو روز دیگه تور شروع میشه"

"زیادی تمرین میکنی بهرحال اگر میومدی خیلی خوب میشد هری هم یکم کسالت داره گفت میخواد بخوابه"

Dreamers Tour (HARRY STYLES)Where stories live. Discover now