❌هشدار: این قسمت جدا از داستانه و شامل صحنه های 🔞 میباشد
~لس آنجلس/کالیفرنیا 23 جوئن کشور آمریکا
[در دیزنیلند-ساعت 9:32 AM]مثل بقیه ی مردم پشت میله ها ایستاده بودیم و رژه ی شخصیت های دیزنی رو تماشا میکردیم.
اول از همه دو شاهزاده با گرفتن ساین دیزنی لند حرکت رو آغاز میکردن؛ و بعد پرنسس های دیزنی به نوبت و با حرکاتی شایسته دست تکون میدادن.هفت کوتوله ی سفیدبرفی هم وجود داشت.
"هی خنگولو ببین"
نتونستم جلوی خودمو بگیرم و مثل بچه های عاشق پیشه جیغ زدم و پریدم.اونا عالی بودن حس سرخوشی دوران کودکی از من یک دختر کوچولوی پرانرژی ساخته بود.
خنگول به ما نزدیک شد و پنج انگشتی به منو چند تا از بچه های دیگه زد.با دهنی باز از هیجان سرمو برگردوندم رو به هری..خندید و خطوط گوشه ی چشماش مشهود شد.
باورم نمیشد همچین اتفاقی افتاد،من عاشق شخصیت خنگول کوچیکترین عضو کوتوله ها بودم کیوت بنظر میرسید با اون گوش های بزرگش.
هری از پشت شونه هامو گرفت و نگهم داشت تا با حرکات غیرعادی و بچگونه خودمو ناقص نکنم!
آفتاب در بالاترین نقطه ی خودش قرار گرفته بود و گرمای لذت بخشش رو به ما هدیه میکرد.تا الان ما سوار کالسکه ی سیندرلا،چرخ و فلک میکی موس و فنجان های سرزمین چرخشی شدیم.
بستنی میوه ای خوردیم و با تلِ های میکی موس روی سرمون عکس گرفتیم.
چند هفته ای میشه با هری رابطمو شروع کردم.
شروعش از همون شب کنسرتم بود و تا الان به خوبی گذشته..حالا هم دوتایی به دیزنیلند اومدیم همون جایی که قولشو بهم داده بود.شوق ریز و تندی توی دلم وول میخوره چون این اولین تجربه ی سفر دوتایی ما حساب میشه.جایی که ما دو نفر به دور از بقیه هستیم و نگاه چندانی هم روی ما تمرکز نمیکنه!
از بین دکه های اسباب بازی میگذشتیم.بعضی از اون ها بازی های جالبی راه انداخته بودن و در ازای برنده شدن عروسک های بزرگ و کوچیک جایزه میدادن.
هری عینک دودی به چشم زده بود و از زیر سایه ی کلاه مردانه بِرِت روی سرش بیهدف به روبرو نگاه میکرد.
آرواره هاش با دهن بسته روی هم تکون میخورد و آدامس میجوید تا استخون برآمده ی فکشو تیز تر کنه.
از یاداوریِ اینکه اون کلاه رو من براش خریدم لبخند محوی به صورتم نشست.از همون کلاه های پدربزرگی که عاشقشونه در سه رنگ و جنس مختلف گرفتم.
یکی به رنگ خاکی با طرح مربعی که قسمت گوش رو هم میپوشوند و موقع سرما مناسب بود.یکی دیگه به رنگ خردلی روشن و جنس مخملی؛ و آبی جین که همین حالا روی سرش بود که با شلوار جین استایل دهه نود کاملا سِت میشد.
YOU ARE READING
Dreamers Tour (HARRY STYLES)
Fanfiction[COMPLETED] به ما میگن رویاپرداز ! اما این ما نیستیم که خوابیم.. مدلین دختری رویاپرداز با خیال هایی دور از انتظار که به بند هری استایلز راه پیدا میکنه..