آهنگ های پیشنهادی:
Falling_Harry styles
Love you goodbye_Onedirection~سیاتل 8 جولای کشور آمریکا
[ماشین در حال حرکت-ساعت 17:11 PM]تمام اتفاقات دنیا یک دلیلی داره،همه ی اونارو دوره کردم و گذروندم تا به تو رسیدم؛و این ابهام در من ایجاد شد که چرا باید بدترین ضربه رو از تو میخوردم؟..
تو چطور منو شکستی که حتی سیاهی شب هم برای پنهان کردن تکه های خرد شده ی من کافی نیست!"استیون نتونست به پرواز برسه خیلی ازت ممنونم که همراهم اومدی جف"
"خواهش میکنم چیزی نیست که"
صمیمانه تشکر کردم و جف به مهربونی جوابم رو داد.هردو صندلی عقب ماشین نشسته بودیم و داشتیم برای مصاحبه با مجله ی رولینگ استونز به آدرسی که ایمیل داده شده بود میرفتیم.استیون سرش شلوغ بود بنابراین نتونست بیاد تا منو همراهی کنه.
بچه های گروه و تیم هم امروز ظهر ساعت 12 پرواز به ساکرامنتو داشتن چون فردا اونجا اجرا داریم.فقط جف با من موند و قرار شد بعد از اتمام مصاحبه با اولین پرواز شب حرکت کنیم.
خوشحال بودم حداقل اون همراه منه چون میدونستم تنهایی به هیچ وجه از پسش بر نمیام.اما بازم یک چیزی کم بود!
درسته،پسر چشم سبز تیله ای پا دراز مورد علاقم،البته بود حالا نیست...ولی هست اما خب نیست!..هری همیشه توی این مواقع با من بود و تنهام نمیذاشت.نبودِ اون توی این موقعیت بیشتر احساس میشد.
"همه چی خوب پیش میره،اگه بدونی مصاحبه گر کیه!"
جف منو از فکر بیرون آورد.متفکرانه چشمامو باریک کردم.منظورش چی بود؟..مگه کی قراره از من مصاحبه کنه؟!
"مگه کی قراره باشه؟"
"سورپرایزه"
لبخند کجی تحویل داد.چشمامو توی کاسه چرخوندم و سری تکون دادم.اینم مثل زیر مجموعهش استایلزه..کلا دوتا دوست به سورپرایز علاقه ی خاصی دارن!
ماشین جلوی یک ساختمان باریک و بلند متوقف شد.اول من پیاده شدم و جف پشتم اومد.سرمو بالا گرفتم تا آخرین طبقه ی ساختمان رو ببینم.شاید بیست یا سی طبقه میشد.
جف دستشو جلوم نگه داشت تا راه بیوفتم.سوار آسانسور شدیم و جف طبقه ی 17 رو زد.بعد گوشیش زنگ خورد و مشغول صحبت با پشت خط شد.
درِ قهوه ای مقابل ما باز شد و خانم خوشرویی با احترام مارو به داخل دعوت کرد بعد منو به اتاقی راهنمایی کرد.جف باید بیرون میموند و من با مصاحبه گر تنها بودم.
مثل یک بچه ی عاقل روی صندلی منتظر نشسته بودم و با انگشتام بازی میکردم.دم بلندی گرفتم.اضطراب چندانی نداشتم اما برای مصاحبه هیجان زده بودم.
YOU ARE READING
Dreamers Tour (HARRY STYLES)
Fanfiction[COMPLETED] به ما میگن رویاپرداز ! اما این ما نیستیم که خوابیم.. مدلین دختری رویاپرداز با خیال هایی دور از انتظار که به بند هری استایلز راه پیدا میکنه..